⛤🌟roxipayne1🌟⛤

62 5 0
                                    

Alexia: Pentru început, nu îmi place nimic, dar având în vedere că povestea e in totalitate schimbată, nu îți pot comenta ținuta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alexia: Pentru început, nu îmi place nimic, dar având în vedere că povestea e in totalitate schimbată, nu îți pot comenta ținuta. Pot să spun doar că botinele nu îsi au rostul cu acea rochie, la fel si bleizerul. Nu ai o ținută completă si cred că nici una nu aveți în această seară.

Kitty:Acel pulover,bolerou ce o fi,nu se potriveste deloc din punctul meu de vedere.Poseta,cum sa zic eu mai frumos,imi displace.Dres-urile sunt ok,rochia e draguta dar unde sunt parul si machiajul?Tinuta ta nu imi place

Dede: Sunt dezamăgită. Fetelor, puteți mai mult, iar voi sper că știți asta! Moda nu înseamnă a adăuga un bleizer care ar sta oribil peste acea rochie și niște elemente precum acele botine care nu sunt combinate cum trebuie în sensul că poate s-ar potrivi cât de cât cu dresurile, în rest cu nimic. Dar fix pe ele împreună cu încălțămintea le-aș exlude. Ar fi fost bine ca în locul lor să adaugi niște pantofi cu toc cu un model asemănător rochiei. Floarea aceea sau ce o fi, presupun că este un accesoriu pentru păr, o detest. Nu este decupată cum trebuie și este neclară, iar pe lângă asta o brățară, un lănțișor...nada! Știu că îți poți da silința mai mult. Ce îmi place din ținută este rochia, care are potențial.

-Sclipici-: Bleizerul ăla e oribil , strampii sunt Urați ( nu inteleg ce legătură au cu tinuta ) , rochia e uratica , iar botinele le-am mai văzut in concurs . Machiajul ? Coafura ? Unghiile ? Gentuta ? Tinuta nu se încadrează in tema . ( PENTRU TOATE CONCURENTELE NOI ) .Daca vreți sa intrați in concurs , gândiți mult tinutele , deoarece aici sunt multe concurente bune si gândiți-va ca mai vin alte concurente noi . Aici , noi juratele , avem standarde mari .

Note:
Alexia: Îmi pare rău, dar nota 1

Kitty:Nota 2

Dede: Nota 2

-Sclipici-: Nota 2 😕

Bravo, ai stil!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum