Alexia: Ținuta nu mi se pare de Bravo, ai stil. Deci, mergi la mall sau în oras... Stai. Ai spus si ceva de o petrecere simplă? Sper să nu fie la fel de simplă ca ținuta ta. E incompletă. Nu are unghii, geantă, coafură, machiaj si alte accesorii, deoarece colierul nu se potrivește deloc! Ar merge la decolteu si la o rochie stramta. Nu îmi place nimic din ce ai făcut pentru azi, sper ca miercuri sa fii mai pregătită.
Kitty:Colierul nu imi place si cu siguranta nu se potriveste cu ce ai ales tu acolo!Ochelarii nu imi plac,doar tricoul si panalonii se potrivesc cat de cat,pantofii nu imi plac...In rest,unde sunt machiajul,parul?Nu,clar nu imi place ce ai facut astazi!
Dede: Coafură, machiaj, unghii...serios, străduiește-te mai mult. De câte ori trebuie să mai spunem, nu mai veniți cu ținute incomplete! Pantalonii îmi plac, acel colier nu își are locul. În rest nu ai făcut ceva spectaculos. Dacă petrecerea este simplă asta nu înseamnă că îți este interzis să impresionezi.
-Sclipici-: Pai tinuta e pentru o plimbare sau pentru o petrecere ? Iti lipsesc : coafura , machiajul ( care sunt obligatorii ) si unghiile ( opționale ) . Inteleg daca nu găsesti un machiaj cum vrei tu , dar sunt bune si niste ustensile de machiaj . Blugii îmi plac , bluza e simpla . Pantofii sunt Urați . Ochelarii sunt groaznici . Colierul nu isi are locul . ( PENTRU TOATE CONCURENTELE ) Fetelor , vreau sa va dati silința . Nu uitati ca stelutele contează foarte mult in gala daca vreti sa fiti protejate . ( PENTRU CONCURENTELE NOI ) Săptămâna asta poate conta destul de mult pentru voi , deoarece publicul isi face o idee despre stilul vostru . Si sa nu uităm ca publicul contează . Larisa , vreau sa te straduiesti .
Calificative:
Alexia: Nu ai stil! 👎Kitty:Nu ai stil👎
Dede: Nu ai stil 👎
-Sclipici-: Azi nu ai stil 👎
Votați-o pe Larisa la indicativ 11!
CITEȘTI
Bravo, ai stil!
RandomVrei să primesti titlul de cea mai stilata fată de pe Wattpad? Atunci intră în cursa Bravo, ai stil! si arată-ne că poți câștiga premiul ce constă într-un interviu, venirea în grupul nostru, si un rol în 'televiziune'.. mai exact să îți creezi propr...