⛤⭐SMloreNG⭐⛤

58 4 0
                                    

Alexia: Mă bucur că ai părul prins si ti-ai luat acei cercei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alexia: Mă bucur că ai părul prins si ti-ai luat acei cercei. Pantofii sunt frumosi, nu stiu cât de comozi, si se potrivesc cu rochia. As fi vrut ca acel plic să fie de un roz pal... colierul nu e bun pentru acea rochie, iar machiajul prea strălucitor în această combinație. Imi aduc aminte că ai fost eliminată pentru că nu ai dat ținuta de gală, dar ca si concurenta esti una bună si meriti să revii.

Kitty:Apreciez ca nu te-ai incaltat cu niste pantofi sau sandale oarecare,ci ai ales o pereche de pantofi imprevizibili.Rochia...Ce pot sa zic,e draguta,plicul acela nu imi place,bijuteriile sunt dragute si se potrivesc,nu ma dau in vant dupa acel machiaj,coafura e draguta...Rochia mi-ar fi placut daca ar fi avut o trena.

Dede: Iubesc această ținută, înafara plicului și a machiajului, care după părerea mea putea fi un smokey eyes vișiniu. Rochia este sublimă. Îmi place la nebunie acea pereche de pantofi. Ador modul în care sunt combinate culorile de la ei, care de asemenea sunt și cele de la rochie, iar asta este foarte bine. Lănțișorul și brățara sunt delicate și cu siguranță atractive ochiului. Și cerceii sunt drăguți. Coafura este și ea foarte elegantă. După părerea mea ținuta este minunată și pe mine m-ai surprins.

-Sclipici-: Rochia si pantofii sunt WOW ❤Chiar meriti sa te întorci in concurs .

Calificative:
Alexia: Nota 3

Kitty:Nota 4

Dede: Nota 5

-Sclipici-: Nota 5 😊

Bravo, ai stil!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum