Ik neem me telefoon op. Hallo met Nils zeg ik beleeft. hallo met Rein en Milou hoor ik aan de anderen kant van de lijn. Ik ben eigelijk wel blij dat ze bellen maar eigelijk word ik er ook wel verdrietig van denk ik in mezelf. Hoe is het vraagt Rein. Ja gaat wel geef ik als antwoord. Nou je klinkt niet heel vrolijk zegt Rein. Ja klopt zegt ik. Wat is er bro je kan ons alles vertellen he dat weet je he zegt Rein. Er komen tranen in mijn ogen maar ook een glimlach op mijn gezicht. Ja ik mis jullie gewoon heel erg zegt ik een beedje huilirig. Aahhww bro wij missen jullie ook hoor maar overmorgen mogen we weer naar huis. Ik veeg de tranen van me wangen af. Maar hoe is het met Sarina Romy en Owen vraagt Milou. Nou Romy is weggelopen zeg ik. ROMY IS WATT schreeuwt Milou door de telefoon. Weggelopen herhaal ik nog een keer. Ik hoor dat Milou aan het huilen is en dat Rein haar probeert te troosten. Er word op de deur geklopt. ey Milou en Rein ik moet gaan, ik houd jullie op de hoogte zeg ik snel door de telefoon. ik hang op en zeg dat die genen binnen kan komen. Ik sta op van me bed. De deur gaat langzaam open. Ik zie dat Sarina heel voorzichtig om de hoek kijkt. Ze komt naar binnen. Kijkt nog even op de gang en doet dan de deur dicht. Ze loopt naar me toe en slaat haar armen om me nek. Ze drukt haar lippen tegen die van mij aan.
Ondertussen beneden bij Owen
Ik sta op van de bank en loop naar de keuken. Ik die de koelkast open en pak er een pak vla uit. uit de kast pak ik een beker. Ik doe de vla in de beker en zet het pqk terug in de koelkast en loop naar de bank toe. Ik laat me er met een plof op vallen. En zet de tv aan.
ondertussen boven bij Nils vanuit Sarina.
We liggen op het bed te zoenen. Nils legt zijn hand op mijn zij ik schrik er een beetje van dus trek automatisch mijn buik een stukje in. Ik merk dat Nils het merkt en hij haalt zijn hand daar weg. Ik verlaat rustig de kus en sta op. Ik loop richting het raam er ga op de brede vensterbank zitten met me gezicht naar buiten gedraaid. Ik voel ineens 2 armen om mijn middel heen. En ook een warme zachten adem in me nek. Het voelt fijnen vertrouwd. Dan voel ik een traan op mijn schouder vallen en via mijn rug naar beneden glijden. Ik draai me hoofd een kwart slag en zie Nils met tranen in zijn ogen naast me. Ik kijk hem aan en leg mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd tegen zijn borst. Zo staan we dan even een paar minuten in deze houding. Na die paar minuten laat ik hem los en sta op en loop naar de deur van zijn kamer. Ik leg mijn hand op de klink en doe de deur open en loop naar de badkamer. Als ik in de badkamer sta dan besef ik pas dat ik kleding nodig heb. Ik loop de badkamer dus weer uit en loop terug naar Nils zijn kamer. Als ik Nils zijn kamer in loop zie ik dat hij op de vensterbank zit met zijn hoofd in zijn handen. Ik loop naar hem toe en ga voor hem zitten op de vensterbank. Hij kijkt op en laat zijn hoofd weer in zijn handen vallen.