Ondertussen bij Romy en Owen.
Vanuit Romy
Waarom doet Owen dat niet bij mij bedenk ik bij mezelf. Precies op dat moment geeft Owen me een knuffel via achteren en geeft me een kusje op me wang. Als hij me los laat draai ik me om en loop de keuken uit de kamer in en laat me met een plof op de bank vallen en pak mijn mobiel. Ik vergrendel mijn mobiel en dan zie ik dat ik mijn achtergond van mijn mobiel. ik ga naar mijn galerij en kies een foto van heel Mainstreet en zet die op mijn achtergond. ondertussen was Owen achter mij gaan staan wat ik niet in de gaten had. Ik hoor in een keer een zucht achter mij en ik schrik er van en draai me van schrik om. Daar zie ik Owen met tranen in zijn ogen staan. Ik schiet overeind en ren naar de gang en trek snel me schoenen aan. Ik ren naar buiten zo hard als ik kan ren ik naar het parkje 3 straten verder op. Een maal daar aangekomen loop ik rustiger en laat ik me rustig op het gras vallen. Ik lig lekker te genieten van de zon.
vanuit Owen
Waar zou Romy heen zijn. Ik ga voor de bank staan en laat me met een plof op de bank vallen. Ik pak mijn mobiel en open whats-app en ga naar het gessprek met Romy. laatst gezien 00:57. Shit dat is al 1 uur en 23 minuten geleden. Maar ik besluit haar toch een appje te sturen. : Hey lieverd waar ben je want ik wil dat je terug komt stuur ik naar haar. Ik sluit mijn whats-app weer af en stop mijn mobiel in mijn broekzak en laat mijn hoofd in mijn handen vallen en begin zachtjes te huilen. na 5 minuten besluit ik maar naar boven te gaan en me pyjama aan te doen. Ik loop naar de zolder en pak daar mijn pyjama en me douchespullen uit mijn tas. Dan loop ik naar de badkamer. ik leg mijn spullen neer en pak nog even me mobiel om te kijken of ik een appje heb van Romy maar ik heb niks. ik leg mijn telefoon weg en doe de deur op slot en trek me kleren uit en ga onder de douche staan. Als ik klaar ben met douchen droog ik me af en trek ik me pyjama aan. Ik pak mijn kleren en mijn mobiel en loop naar de zolder. Ik doe mijn spullen in mijn tas en loop met mijn mobiel naar onder. Ik loop naar de keuken en daar pak ik een glaasje cola. Ik loop weer terug naar de kamer en ga op de bank zitten. ik drink het glas cola leeg zet het glas weer op tafel en pak mijn mobiel. Ik open mijn whats-app. Ik zie dat ik een appje heb van Romy. het is een spraakopnamen en daar onder staat: rara waar ben ik? Ik luister de opnamen en ik haar dat het een trein station is.