Ik loop naar de bank en ga er in kleermakerszit op zitten.
Vanuit Owen
Ik loop weer terug naar de bank en laat me naast Sarina neer vallen. Ik sla een arm om haar schouders heen en druk haar zachtjes tegen me aan. Ze laat haar hoofd op me schouder vallen. Het geeft me eigenlijk een best fijn gevoel bedenk ik in me hoofd. Ondertussen lopen Rein en Milou de kamer uit. Mijn ene hand licht om Sarina heen en de anderen licht op mijn schoot. Mijn ogen vallen dicht. Sarina pakt mijn hand waar door ik even op kijk ik recht in haar mooie ogen. Mijn ogen vallen langzaam weer dicht.
----------------------------------
Heyx vanaf hier word het denk ik een best groot stuk (16+) als jullie dat niet willen lezen mogen jullie het best overslaan. X SK
----------------------------------
Vanuit Sarina
Ik laat voorzichtig zijn hand los en sta op. Gelukkig merkt Owen er niks van. Ik loop rustig naar de kamer van Nils waar Nils Rein en Milou zitten. Ik blijf voor de dichte deur staan. Ik hoor ze praten maar ik hoor niet percies wat ze zeggen. Ik leg mijn hand op de klink en doe hem zachtjes open. Rein en Milou staan op en lopen de kamer uit. Ik pak mijn dunner pyjama uit mijn tas wat ik had mijn winter pyjama aan en die vind ik een beetje warm. Ik loop naar het bed toe en leg daar mijn pyjama naast Nils meer. Ik trek mij t-shirt uit. Ik zie dat Nils zijn ogen groter worden en dat ie me. een beetje aanstaart. Ik moet er wel om lachen hoe hij naar me kijkt. Schatje wacht eens even zeg ik tegen hem. Ik trek snel me t-shirt weer aan en loop even door het huis om te kijken wat iedereen aan het doen is. Owen licht nog steeds op de bank te slapen. En Rein en Milou liggen al op bed. Ik loop naar de kamer van de ouders van Nils en pak daar uit de la een zakje met een condoom. Ik doe de la weer dicht en loop de kamer uit. Als ik op de gang sta stop ik de condoom in mijn zak te doen. Ik loop terug naar de kamer van Nils. Nils licht nog steeds op zijn bed. Ik loop naar hem toe en ga naast hem liggen. Mijn hoofd gaat langzaam naar die van Nils. Ik druk zachtjes mij lippen tegen die van Nils. Na 5 tellen voel ik de tong van Nils zachtjes tegen mijn lippen aan duwen. Ik geef hem toegang en draai met mijn tong langs die van Nils. Het gaat van zacht naar steeds iets harder. Zo zijn me 5 minuten bezig en dan gaan we staand zoenen en dan duwt me tegen de muur. Mijn handen glijden van Nils zijn middel naar de onderkant van zijn t-shirt. ik trek zijn t-shirt over zijn hoofd af. Nils zijn handen gaan naar de bandjes van (korte) jumpsuit. Hij haalt ze langzaam naar beneden en laat hem tot mijn enkels vallen. (Dan sta ik daar in mijn ondergoed en mijn jumpsuit om mijn enkels zoenend met Nils tegen de muur). Mijn handen gaan naar zijn riem en maken hem los. Zijn broek glijd naar beneden. Hij schopt zijn broek van zijn enkels. Hij draait me richting het bed en maakt mijn BH bandje los. mijn BH valt op de grond. Mijn handen gaan richting zijn boxer. Er komt een klein kreuntje uit zijn mond tussen het zoenen door. Mijn handen tekken zijn boxer uit. Ik zie dat hij een stijve krijgt. Ik denk in een keer aan het condoom in mijn zak. Ik duw Nils een stukje van me af en hij stopt met me te zoenen. Hij kijkt me aan als of ie wil zeggen wil je niet verder? Ik buk en pak de condoom uit mijn zak. Nils kijkt me lachend aan en zegt: Dus dat was je net doen je was een condoom gaan halen. Ik lach verlegen. Nils zoent me ondertussen weer en ik zoen hem terug. Zijn handen gaan in de richting van mijn string en hij doet hem uit. Wacht zeg ik tegen Nils. Hij kijkt me vragen aan. Ik pak het zakje van de condoom en doe hem bij Nils om. Dan moet hij lachen maar al snel zoent hij me weer. Hij duwt me op zijn bed en gaat op mijn benen zitten. En vraagt of ik dit echt wil. Ik knik hevig. hij gaat op me liggen en ik voel zijn pimel stijver worden. Schat als het pijn doet moet je het zeggen he zegt hij. Ik knik. Hij stopt hem er rustig in. Ik begin te kreunen " ah Nils " . Mijn handen liggen op zijn kont en ik houd hem stevig vast. Hij kijkt me aan en vraagt of het nog gaat. Ja ga door ga door kreun ik. Ik voel dat hij klaar komt en haalt hem uit mij. Hij gaat nog wel op me liggen en ik haal de condoom van hem af. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en fluistert dan in mijn oor: Je was Ge-Wel-Dig! Hij staat op en trekt me omhoog. Zullen we gaan douchen want we hebben toch nog even de tijd samen voor iedereen wakker word zegt hij. Ik knik en ik pak mijn spullen en loop achter Nils de badkamer in! We stappen de douchecabine in en zetten de douche aan. Nils knuffelt me via achter. En legt zijn hoofd op mijn schouder. Je was geweldig lieverd zegt hij nog een keer. Ik draai me om en fluister in zijn ook: Jij dan jij was meer als perfect. Als we klaar zijn drogen we ons af en kleden we ons aan. Als we de badkamer uit lopen staar Stijn voor de deur. Hij kijkt Nils lachend aan. Nils kijkt heb chaggie aan. Hij tilt me op en rent met me naar zijn kamer en legt me in bed. loopt naar de deur toe en doet hem dicht. Hij komt weer terug lopen en gaat aan de anderen kant liggen. Hij kruipt ook in bed en slaat zijn armen om me heen. Zo vallen we in slaap.
Vanuit Nils
'S morgens aan het ontbijt.
Ik kom beneden met Sarina. Iedereen zit al aan tafel. Zo en lekker geslapen vraagt Stijn. Ja heerlijk antwoord ik en ik sla een arm om Sarina heen en geef er een kus op haar hoofd. Ze glimglimlacht vriendelijk naar iedereen. Stijn hoezo vraag je aan hun of ze lekker geslapen hebben vraagt Owen. Nou omdat ik om half 3 nog allemaal gekreun uit Nils zijn slaapkamer kwam en ze om 3 uur nog samen onder de douche stonden antwoord Stijn. Ik kijk hem boos aan. Milou Rein en Owen kijken ons vragend aan. Wat heb ik iets van jullie aan zeg ik boos.
Vanuit Milou
Ik sta op van de tafel en trek Sarina mee naar boven. Ik loop met haar naar de kamer van Nils. Sarina laat zich op het bed vallen. Ik doe de deur achter ons dicht. Ik ga naast Sarina op het bed zitten. Sarina licht plat op haar buik. Ze begint te huilen. Ik draai me om en ga op me buik naast haar liggen. Ik sla een arm om haar heen. Ze kuipt tegen me aan en ik hou haar vast in een knuffel. Ik laat haar even los en kijk haar dan aan. Lieverd je heb het toch wel veilig gedaan vraag ik haar. Sarina begint hevig ja te knikken. Een zucht verlaat mijn mond. Daar ben ik wel blij zeg ik tegen Sarina. Sarina en ik aan recht op zitten. Maar meid vertel een hoe die het deed! Ze begint te lachen. HIJ DEED HET PERFECT roept ze tussen het lachen door. Maar heeft condooms op zijn kamer liggen of waar had hij die vandaan vraag ik nieuwschierig. Jij wil ook alles weten he nieuwschierig aagje antwoord Sarina terug.
---------------------------------
Vanaf hier word het weer wat normaler nog niet helemaal maar wel wat X SK
---------------------------------