wat doet romy daar?

82 1 0
                                    

Vanuit Owen

Ik laat mijn hoofd in mijn handen vallen. Het is ondertussen 03:00. Ik begin na te denken wat Romy op het station doet. Maar ik kan niks in me hoofd halen wat ze daar zou doen. Ik sta op en loop naar de tv en zet hem aan. Ik ben een beetje aan het zeppen en dan komen Sarina en Nils binnen in huh pyjamwa en kijken mij verbaast aan. Slaapt Romy al vraagt Sarina. Ik heb geen idee waar ze is antwoord ik. hoezo weet je dat niet vraagt Nils. Uhm nou ze is weggelopen en ik weet niet waar heen zeg ik. heb je haar al geappt vraagt Sarina. Ja dat heb ik gedaan en ik laat het gesprek zien. Sarina trekt mijn mobiel uit mijn handen en luistert de spraakopnamen. Ze is op het trein station roept Sarina. Ze laat zich op de bank vallen en krijgt tranen in haar ogen. Nils gaat naast haar zitten en tilt haar op zijn schoot. Sarina legt haar hoofd tegen Nils zijn borst aan. De tranen lopen over haar wangen.

Vanuit Nils

Schatje wat is er vraag ik aan Sarina. Ze kijk me aan en ondertussen pakt ze haar mobiel. ze vergrendelt haar mobiel en gaat naar whats-appgesprek van haar en Romy. Sarina gaat recht op zitten met haar telefoon net zo gedraait dat ik en Owen het net niet kunnen zien. Ik kijk Owen aan en Owen kijkt mij aan en dan kijken we allebij naar Sarina. Sarina geeft haar telefoon ineens aan mij en Owen. We schrikken allebij als we de foto zien die op het beeldscherm staat. We zien 2 armen met allemaal krassen er in. Van wie zijn die armen vraagt Owen. We zien dat er een traan over Sarina's wang rolt. D die z zijn v van R Romy zeg ze stotterend. Ik kijk Owen aan die naar de grond staart met tranen in zijn ogen. Sarina schiet overeind en en zegt dat we nee moeten komen. Ik en Owen staan allebij op en lopen achter haar aan. we trekken onze schoenen aan en pakken onze jas. We lopen naar de garage en pakken onze fietsen. Sarina fietst zo hard dat ik en Owen haar bjna niet kunnen bij houden. SARINA FIETS NU EENS WAT ZACHTER schreeuw ik. NEE FIETS NOU MAAR SNELLER schreeuwt ze terug. Als Sarina stopt bij het station. Ik en Owen kijken haar vragend aan. wat gaan we hier om 4 uur snachts doen vraagt Owen. Nou we gaan het leven van je vriendin redden zegt Sarina arrogant. We rennen met ze drieën over het station en we zoeken overal. Een maal bij het laatste spoor aangekomen gekomen zien we een meisje op een bankje liggen. We lopen er rustig op af. Als we dichter bij komen zien we dat het Romy is en we rennen op haar af.

Vanuit Romy

Ik word wakker en zie gelijk Sarina Nils en Owen. Ik schiet overeind. En ren naar een stukje verder op. Wat doen jullie hier!! schreeuw ik. Dat kunnen we beter aan jou vragen zeggen Nils en Owen

mainstreet verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu