^_^PART - 6^_^

300 21 0
                                    

<Practice room>

"Ok, kita berlatih lagu GROWL dulu"

Suho mengarah, leader la katakn. EXO mngambil posisi masing2. Min Rin dgn Neul Mi mngeluarkn phone. Min Rin fokuskn kamera pd D.O, Neul Mi fokuskan kamera pd Chanyeol.

Habis jeek brlatih EXO, Min Rin dgn Neul Mi singgah di XOXO FANS CAFE. Ramai fans EXO kat cafe tu.

Min Rin dan Neul Mi memesan Hot Chocolate jerk.

"Oppa taknak pesan apa2 ke?"

"Oppa kan vampire, jadi Oppa yak selalu makan apa yg manusia suka", Kris berbisik.

"Oo.."

Mereka semua balik ke Dorm.

"Min, Neul..tidur kat sini lg..kita tengok cerita hantu, nak?", ajak Lay.

"Boleh jgk"

Lepas tukar baju, Neul Mi ke dapur nak minum air. Tiba2...

"Oppa terkejut Neul"

"Mian.."

Chanyeol mndekatkan mukanyake muka Neul Mi. Neul Mi hanya membiarkan Chanyeol buat mcm tu. Bibir Chanyeol kena pd bibir Neul Mi.

D.O dan Min Rin masuk ke dapur, nak masak ramen untuk EXO. D.O dgn Min Rin ternampak Chanyeol cium Neul Mi.

"Mianhae kalau ganggu..tumpang lalu, nae!"

Serentak D.O dgn Min Rin cakap dgn nada yg kuat.

"Waeyo? merah muka nie..."

"Err..", Neul Mi tak tau nak cakap apa.

"Dah2..pergi duduk sana, aku dgn Min nak masak ramen utk korang semua"

Min Rin mngambil semangkuk buah strawberi, pisau dan alas pemotong. D.O panaskan air, dia buka plastik ramen. Min Rin belah buah , dgn tak sengaja, jari Min rin terkena pisau. Darah mngalir, D.O memegang tangan Min Rin.

Min Rin nampak mata D.O bertukar warna merah. D.O hisap darah Min Rin. Min Rin rasa sakit sikit.

"Oppa.."

"Mianhaeyo"

"Takpe"

"Nanti! Oppa dgn yg lain dah minum darah ke? Min tak nampak pon tadi"

"Kitorang taknak Min dgn Neul nampak, kitorang minum dlm bilik"

Lepas masak, makanan dan minuman di bawa ke ruang tamu. Min Rin dgn Neul Mi duduk antara D.O dgn Chanyeol. Min Rin dan Neul Mi sama2 tutup muka dengan bantal.

"Penakut jgk korang nie.."

"Hehehe.."

Mereka tengok cerita sampai EXO tertidur.

Min Rin mengusap kepala D.O.

"Selamat malam, Oppa"

Neul Mi pandang muka Chanyeol tengah tidur,

"Good night, Oppa"


Ok tak part nie?!..

tunggu part seterusnya..

...EXO THE 12 VAMPIRE LOVE ONLY...Where stories live. Discover now