<sampai di tempat berkhemah>
Songsengnim menyuruh pelajarnua memasang khemah. 9 khemah didirikan. Songsengnim berikan rehat pd pelajar sampai petang.
Neul Mi duduk ats batu yg dekat dgn air terjun. Chanyeol duduk disebelahnya.
"Neul..nak tanya boleh?"
"Tanya la.."
"Neul dh ada namchin ke?"
"Ada.."
"Siapa?"
"Agak2 Oppa..siapa org tu?"
"Alaa..bgtau la..ok2, cuba bg klu"
"Namja tu ada gelaran..H.V"
"Namja tu artis KPOP ke?"
"Nae.."
"H.V?..Hmm..Happy Virus? Tu gelaran Oppa la.."
Chanyeol pandang Neul Mi yg dh tutip mukanya. Chanyeol ketawa, Chanyeol mengalihkn tangan Neul Mi dr muka.
"Oo..nakal hehh..Oppa org tu rupanya"
Chanyeol menarik tangan Neul Mi. Neul Mi terdorong pd Chanyeol. Bibir Chanyeol dgn Neul Mi bersatu buat kali kedua.
"Wuu..romantiknya.."
EXO bersorak. Neul Mi melepaskn ciuman. Min Rin mentertawakn Neul Mi. D.O peluk pinggang Min Rin. Serta merta ketawa Min Rin terhenti.
Tiba2 Namjoo dtg dan terus peluk lengan D.O.
"Apahal kau nie?!"
Min Rin pandang pd lengan D.O yg Namjoo peluk. Min Rin terus berlalu. D.O tak sempat nk halang. D.O tepis tangan Namjoo.
"Kau nk aoa lg, hahh?! Tak cukup ke kau sakitkn hati aku dulu..tak curang konon"
"Oppa, Namjoo tak curang. Namja tu yg peluk Namjoo"
"Hehh, kau ingt aku pabo sangat ke! Aku nmpk la kau bermesra dgn dia, siap nercium2 bagai"
D.O terus pergi mencari Min Rin. D.O nmpk Min Ein duduk bawah pokok yg tak berdaun.
"Hye!"
Min Rin ingin bangun tp D.O halang. D.O pegang kedua belah bahu Min Rin.
"Pamdang Oppa"
Min Rin pandang, tanpa disedari air mata Mim Rin mengalir. D.O peluk Min Rin.
"Ok2, mianhae..Oppa cerita apa yg berlaku"
D.O betulkan duduknya.
" Dulu Oooa pernah couple dgn Namjoo tak sampai setahun. Kitorng putus sebab Namjoo curang dgn Oppa. Oppa dh tekad taknk bercinta lg tp Oppa jumpa dgn Min. Hati Oppa dh terpaut. Hati Oppa kata Min sesuai utk Oppa"
"Dulu Min pon pernah bercinta tp kitorng putus sebab namchin Min yg curang. Min mula jinak2 dlm dunia KPOP. Jadi Min minat sngt dgn EXO terutama sekali Oppa. Min ada tngok video 'EXO MOMENTS'. Min tengok jerk Oppa. Oppa comel sangt masa tu"
"Jadi..Min memang suka kat Oppa la..untung..ada org suka kat Oppa.."
YOU ARE READING
...EXO THE 12 VAMPIRE LOVE ONLY...
VampireSeorang gadis yg berpindah ke EXOXO HIGH SCHOOL dan berpindah ke rumah lamanya di Seoul kerana Appanya terpaksa bertukar kerja ke sana. 17 tahun, cantik, comel, rajin, baik, suka EXO D.O, kawan baik kpd SHIN NEUL MI, pandai masak. 17 tahun, cantik n...