^_^PART - 11^_^

245 17 0
                                    

Lepas 3 hari 2 mlm kat hutan, semua kemas barang utk balik.

Masa dlm perjalanan, Neul Mi tertidur dlm bas. Kepala Neul Mi terletak elok ats bahu Chanyeol. Chanyeol pandang Neul Mi, Chanyeol dekatkn mukanya pd Neul Mi.

"Uiitt..buat apa tu?.."

Chanyeol terkejut, Chanyeol pandang depan. Sehun tengah pandang Chanyeol sambil tangan diletakkn ats kerusi bas.

"Chanyeol..dah takde kerja lain ke?..Asyik nk cium Neul jerk"

Baekhyun menyampuk. Muka Chanyeol merah. Chanyeol terus menyumbat telinga dgn earphone dan dengar lagu 'LUCKY'. Baekhyun dgn Sehun tergelak sambil buat EVIL FACE.

<2 hari kemudian>
Di bilik persalinan...

"Semua dah siap ke?"

"Kris dgn Luhan belom siap lg"

Selesai bersiap, EXO diarahkan utk naik ke pentas. FAN EXO bersorak. Persembahan dimulakn dgn lagu 'PETER PAN'.

Pd hari terakhir Konsert EXO, masa lagu 'DONT GO', EXO berjalan ke arah FANS sambil bagi bunga. Min Rin dgn Neul Mi berebut bunga dgn FANS EXO.

"Ehem2.."

Min Rin dgn Neul Mi pandang ats pentas. Chanyeol dgn D.O mencangkung sambil hulir bunga pd Min Rin dgn Neul Mi.

"Gumawo, Oppa"

Tak lama kemudian, lagu 'LOVE ME RIGHT'. Sampai yg part D.O, D.O nyanyi sambil tunjuk ke arah Min Rin. FANS D.O pandang ke arah Min Rin. Ada yg senyum, ada yg cemburu.

"Dah merah dah muka dia.."

Neul Mi mengusik. Makin merah muka Min Rin. Lagu 'BABY DONT CRY' pulak yg kedengaran. Sampai part rap, Chanyeol kenyit mata pd Neul Mi.

"Hahahaha..muka kau pulak yg merah"

Min Rin pulak yg memgusik. Neul Mi menampar perlahan lengan Min Rin.

...EXO THE 12 VAMPIRE LOVE ONLY...Where stories live. Discover now