,,crrcrrcrr" zazvoní budík
,,ne ještě pět minut"řekne Jull otráveně, jelikož Jull nechce moc vstávat tak ji do pokoje pořídili rolety které se v daný čas vyhrnou nahoru a Jull tam jde potom světlo.Pohled Jull
,,ach nééé zase trénink"vstala jsem a šla do koupelny udělat ranní hygienu.
Potom jsem sešla dolů kde už na mě čekala chůva. Pozdravila jsem jí a pustila se do lívanců, který jsem měla před sebou na stole.
Je sobota a my v devět máme trénink na baletě.Po půl hodině
Vzala jsem si tašku a do ní hodila tenisky, pití, ručník, telefon a sluchátka. Ptáte se proč ne piškoty, protože dneska do studia má přijít nějaké překvapení a my budeme tancovat hip-hop.
Na sebe jsem si vzalaVlasy jsem si vyčesala do vysokého culíku.
Na tréninku
Když jsem přišla do studia tak jsem tam byla jako první. Šla jsem se k baletní tyči protáhnout. Najednou někdo vešel do studia ale byl to kluk celkem pohledný kluk. Ten kluk nebo spíš muž mě pozdravil.
,,Ty jsi jedna z těch baletek?"zeptal se mě.
,,Jo," odpověděla jsem mu
,,Moc na baletku nevypadáš,"trochu se pousmál
,,No mamka chce abych byla baletka, ale radši bych s teď válela ještě v posteli," také se pousměji
,,A jak se jmenuješ?" zeptal se mě, opět, pomalu mě ty jeho stálé otázky začínaly štvát. Jsem snad u nějakého výslechu.
,,Jull"odpovím a dál se protahuju, on se taky začne trochu protahovat, nemůžu se vynadívat na jeho svaly. Stál by celkem za hřích.
,,Já jsem Ben"řekne a pustí hudbu.Do studia přiběhly ostatní holky a Ben začal cvičit. Ben je celkem pohledný muž. Má vyrýsovaný svaly. Je opálený, takže to krémové tílko mu sluší.
Po tréninku
Chtěla jsem odejít, ale najednou mě Ben chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě.,, Nechtěla by si jít na večeři" zeptal se svůdně
,,Ne, promiň něco už mám"odpověděla jsem a chtěla ZNOVU odejít, ale on mi vzal ruku a napsal mi tam svoje telefonní číslo. Potom jsem konečně odešla.
********
,,Ahoj Sarah," objala jsem svoji nejlepší kamarádku, tenhle človíček mi umí zlepšit náladu jenom když ji vidím. Právě teď jsme se nacházeli v malé kavárně, kam jsme rády chodily. Někdy i s Nickem, ale ten je dneska asi někde s jeho holkou. Jediný kdo je z nás třech normální a umí si najít holku.
,,Čauko ségra," ano, bereme se jako sestry. Známe se už hrozně dlouho, jednou jsme chtěli udělat na táboře krevní spojení, jako udělal Vinnetou a Old Shatterhand, neměly jsme ale tolik odvahy a vzdaly to. ,,Ten blbec Nick má fakt štěstí, taky bych si už chtěla někoho najít. Nebaví mě ty hry, kdy večer si užiješ a ráno nazdar," zasmála jsem se jejímu uvažování, je prostě jiná a to na ni miluji.
,,Mám nový úlovek, ale víš jak to máme, doufám že z toho bude aspoň dobrá noc" usměji se na ni a napiju se svýho cappucina, při čemž zavzpomínám na Bena. Pokroutila nade mnou jenom hlavou.
,,Nechápu tě, na tebe se lepí tak hezcí kluci a ty jen sex a nazdar, fakt nerozumím. Koukni na mě. Jako neříkám že ti kluci nejsou hezcí, ale většina jede v drogách a na tohle já nejsem," taky se napije svého latté. ,,Hele, nechtěla bys mi na nějakýho tvýho nabíječe dát číslo? Docela by se mi teď nějaký hodil," zasmála jsem se, ona se jenom trochu zamračila.
,,Klidně, ale nevím jestli budou zrovna nadšení," zamračila se na mě ještě víc. ,,Hele, já az to nemůžu, že máš takovou smůli," vyjekla jsem se smíchem v hlase.
,,Ty potvoro, někdy přemýšlím proč s tebou vůbec kamarádím," smála se se mnou.
Doufám že se vám tato část líbila .
ČTEŠ
Zamilovaná Do...
Любовные романыJull by chtěla poznat co je to láska, jelikož její rodiče jí to nedávají moc najevo, ale co se stane v jeden den a jednu noc?