Zvakl zámek a mě bylo hned jasný kdo přišel. ,,Kde jsi byl?" zeptala jsem se Austina. Zase přišel pozdě domů. Ptáte se proč vyvádim. Tak za prvé, jeho pracovní doba skončila před dvěma hodinami. Za druhé, je cítit ženskou voňavkou, která není moje. A za třetí já nepracuji, a ne nejsem na mateřský s mým dítětem. Nezvládala jsem stres, který jsem v době mého těhotenství ve třetím měsíci prožívala. A Austin mi ani nepomohl. Byl prý v práci. Vždy tam byl až do večera a já se o něj bála. Jednou jsem měla po jedný hádce strašnou bolest břicha. Austin byl pryč a tak jsem se musela do nemocnice dopravit sama. Po dlouhé operaci jsem zjistila že jsem potratila.
,,Byl jsem v práci" odpoví mi jako vždy.
,,Jóó, tak proč když jsem tam volala mi řekli že jsi dávno odešel." odpověděla jsem mu.
,,Jsi jak moje matka," zakřičí.
,,Austine, já vím že mě podvádíš. Chápu, že jsi zničený ze ztráty našeho dítěte, ale s tím nic už nenaděláme. Měli bychom to řešit spolu dohromady. Já jsem se s tím taky ještě nesmířila ale -" nestihla jsem to doříct, skočil mi do řeči.
,,Prosimtě, přestaň mi tady říkat tyhle sračky. Já jsem s tím smířený už dost. Víš, mě spíš chybí úplně něco jiného a bohužel ty mi to nemůžeš dát, tím pádem jdu pro to jinam," ušklíbne se a odejde do obýváku, kde se začne svlíkat do boxerek, následně si lehl na gauč a tím ukončil naši hádku.
Nevím co mám dělat. Je možná dobře že jsem potratila. Nevím jestli by mě přestal podvádět, ale vše je možný. Nechápu to. Pořídili jsme si hezký byt. Plánovali jsme svatbu. Teď se mi přiznal, že mě vážně podvádí. Ano, možná jsme spolu nějakou dobu nespali, ale tak stačilo by mi to říct a třeba by se to změnilo. Ještě chvíli jsem přemýšlela a pak jsem upadla do říše snů.
Nová kapitola, nový začátek.
Doufám ze se vám to líbí.
Jestli Jo tak zanech komentář případně můžeš i hvězdičku. Napiš jestli mám pokračovat.
ČTEŠ
Zamilovaná Do...
RomanceJull by chtěla poznat co je to láska, jelikož její rodiče jí to nedávají moc najevo, ale co se stane v jeden den a jednu noc?