2•Rande

48 2 4
                                    

Pohled Bena

Jull je pravdu krásná, ale já na vztahy úplně nejsem. Takže to buď můžu risknout a zjistit že to máme stejně, nebo ji zlomit srdce. No to je jedno.

Předcvičovat baletky hip-hop bylo celkem vtipné. Moc jim to nešlo, až na nějaký vyjímky, kterou byla samozřejmě Jull.  Musel jsem jí napsat svoje číslo, protože tyhle roštěnky si nikdy nenechám utéct. 

Po týdnu

Pohled Jull

Už je to týden co si píšeme z Benem. Teď v sobotu (zítra) s ním jdu na večeři, nevím jestli to mám brát jako rande, ale trochu se k tomu přikláním. Začala jsem si psát i z Austinem. Vím že chodí s Ally, ale tento týden jim to nějak pokulhávalo takže si dali pauzu. 

Napsala jsem Benovi a Austinovi dobrou, jelikož bylo pozdě a já byla vážně unavená. Ještě chvilku jsem nad tím přemýšlela a pak jsem se nechala pohltit spánkem.

.................

Ráno po snídani jsem se rozhodla si dojít do suterénu. Mám tam udělané malé studio. Zkoušela jsem nějaké nové piruety a skoky. Cítila jsem jak mi pot stéká po lících, myslím že toho mám dost. Došla jsem se osprchovat, abych nesmrděla Benovi pod nos. 

,,Zlatíčko je oběd," křičela na mě zezdola Lara.

,,Běžím," křikla jsem nazpět. Vzala si na sebe ještě triko a šla do jídelny. Čekala tam na mě nějaká omáčka s knedlíkem. 

,,Co budeme dneska večer dělat?" vlastně ona je sobota, vždycky se koukáme na nějaký filmy. 

,,Víš, já jdu dneska na večeři s jedním klukem, ale klidně to zruším a budeme mít náš filmový večer," začala jsem hned chrlit ze sebe.

,,V pohodě, já si dneska dojdu na nákupy. S kým vlastně jdeš na večeři, není to náhodou rande?" tyhle blbý otázky jsem fakt chtěla slyšet.

,,je to kamarád a já vlastně ani nevím jestli je to rande, ale řeknu ti jedno. Za hřích by stál," zasmála jsem se a ona taky. Už dávno věděla že nejsem nevinná. Za normálních okolností bych se svěřila svojí ségře nebo mamce, ale jelikož mamku nezajímám a sestru nemám, tak mi zbývá jedině Lara. Lara mi stejně nahrazuje matku i sestru.

......

Za hodinu jsem měla být na náměstí, kde se sejdu s Benem. Na sebe jsem si vzala

 Na sebe jsem si vzala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A boty

K  tomu všemu krémovou cross body a vyrazila jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

K tomu všemu krémovou cross body a vyrazila jsem. Ben už na mě čekal tak jsem se snažila přidat na kroku, ale na těch . Když jsem byla u něj vytáhl krabičku. Lekla jsem se že mě chce požádat o ruku! Ale naštěstí z krabičky vytáhl stříbrný řetízek. Byl krásný. Ben mi ho hned připlul na krk.
,,Je nádherný, děkuji"odvětila jsem se mu
,,A jen pro tebe" usmál se na mě.
------------

Večeře byla výborná, měla jsem nějaký steak s hranolkami. Možná jsem jsem baletka a mám být hubená, ale co se týče jídla, tak jsem schopná sníst celou lednici. Když jsme stáli opět na náměstí a rozhodovali co dál.

,, Nechtěla bys jít ještě ke mně,"optal se mě a já si zkousla spodní ret. Nevím proč, ale jakýmsi způsobem mě to rozrušilo.

,,Tak Jo,"odpověděla jsem hned.
-----------
,,Mám tu nealkoholický šampus"řekl
A já jen přikýval
Když šampus přinesl sedl si docela blízko mě a dal mi ruku na stehno. Začal se přibližovat k mým rtům. Já se k němu taky přiblížila a spojila tím naše rty. Začali jsme se vášnivě líbat. Pomalu jsem mu stáhla triko a on u mě na tom nebyl jinak.  Zůstala jsem  jen ve spodním prádle.  Jedním tahem mi sundal podprsenku......

************

Ráno jsem se probudila nahá s obmotanou rukou kolem mého pasu. Povzdechla jsem si. Sice to bylo super, ale nevím jestli bych úplně chtěla s Benem vztah. 

Chtěla jsem se potichu vyplížit z jeho bytu. Snad by se mi to i povedlo, kdyby jeho podlaha nevrzala.  

,,Ty už jdeš domů? Nechceš ani snídani?" hned se začal starostlivě ptát. 

,,Víš, nejsem si jistá jestli se o mě rodiče nebojí," musela jsem trochu zalhat, protože si myslím, že rodiče si ani nevšimli, že nejsem doma a vlastně Lara se nemusí strachova, protože o všem ví.

,,Jo, tak něco bych si dala," trochu falešně jsem se na něj usmála. Vlastně jsem tady už nechtěla vůbec být, ale abych ho neurazila.

********

Jedli jsme nějaký toasty. ,,Včera to bylo super, ale já nejsem moc na vztahy, takže jestli tě to neurazí. Klidně si to někdy zopakuji, ale vztah fakt ne," byla jsem ráda že to cítil stejně.

,,Víš, vůbec mě to neurazí. Ráda si to zopakuji, zůstaneme v kontaktu. Teď už vážně musím jít," zvedla jsem se a za jeho vyprovození odešla.




Jestli se ti tato část líbila tak zanech koment

Vall

Zamilovaná Do...Kde žijí příběhy. Začni objevovat