7• Růženka?!

11 1 0
                                    

Minule:
Probudily mě paprsky slunce, který prosvítaly mezi závěsy. Otevřela jsem oči. Protáhla se na velké posteli a přetočila se na druhý bok, abych nebyla proti závěsům.
Počkat! Velká postel, závěsy. Kde to sakra jsem!!

 V tom se otevřeli dveře a v nich stál Justin se slovy,, Dobré dopoledne Růženko". Jaká Růženka. Co se to stalo?

,, Proč jsem v posteli, jak jsem se tu objevila, pane Bože" začala jsem vyšilovat.

,,Klid, usnula si v autě tak jsem tě odnes sem do ložnice pro hosty" řekl Justin uklidňujícím hlasem. ,, Nemáš hlad?" zeptal se mě. ,, Trochu" odpověděla jsem po pravdě i když jsem mu nechtěla dělat zátěž. 

,, Tak pojď, udělal jsem palačinky," řekl a vyšel z pokoje a já ho hned následovala. Sešli jsme schody do obýváku. Měl to tu moc hezký, moderní a bylo vidět že si žije na stejné úrovni jako my ( mamka a taťka vlastní firmu). Palačinky měl moc dobrý. Na chlapa umí dobře vařit.

,,Hmm, ty palačinky jsou výborný. Víš že je to moje nejoblíbenější jídlo?" uculila jsem se na něho s plnou pusou palačinky.

,,Rád vařím a ještě radši jsem když jsem se trefil do tvého oblíbeného jídla," nevím proč, ale něčím se mi Justin zamlouval.  

,,Justine, já ti moc děkuji. Nejede tady autobus. Musím se dostat někam do hotelu, klidně mi doporuč nějaký hotel, nebo nejlepší by byl apartmán. Znáš tady něco?" on došel pro notebook a našel tam nějaký hotel.

,,Koukni, mají tady i apartmány, je to celkem luxus, takže jestli si na to potrpíš jako já, je to nejlepší řešení, a je to asi pět kilometrů odsud a žádným autobusem nepojedeš, zamluvím ti to tady a odvezu tě tam," usměje se na mě. Justin je fakt moc milý a jestli si mě chtěl něčím získat, tak tímhle mě vážně dostal.

*************

Apartmá je nádherné, Justin před chvilkou odešel a nechal mi tady jeho číslo. Je fakt moc hodný a milý. 

Šla jsem si pro kabelku, protože jsem musela musela nakoupit.

Už jsem byla skoro u obchodu, když u mě zastavila velká černá dodávka. Zrychlila jsem na kroku, ale bylo to marný. Někdo mi přiložil nějakou látku k puse. Nemohla jsem se moc nadechnout, ale trochu Jo. Po chvíli se mi začali klížit víčka a potom si pamatuji jenom tmu a jak mě někdo dává do atuta a jedeme pryč. Dál si nic jiného nepomatuju.

Trochu dramatický konec.
Zítra možná ještě dneska vydám další kapitolu. Časem bych chtěla napsat ASK, napište mi jestli byste měli zájem.
Vaše Valinka27🦄❤️🦄

Zamilovaná Do...Kde žijí příběhy. Začni objevovat