Nagyszünet van. Nos,a kedvenc részem a suliban,amikor van időm megpihenni a fárasztó osztálytársaktól,akik hozzád dobálnak sértő szavakat,ha több a tudásod,mint nekik. A suli folyosón ültem, mely' nyílt volt az udvar felé. Az egyik kedvenc padomon foglaltam helyet és pár percig néztem, ahogy a többség kint nevetgél, beszélget, vagy rosszabbik esetben cigizik egy fa alatt. Mindenki csoportokban volt, de senki egyedül. Csak én vagyok ennyire szerencsétlen, hogy mindig egyedül vagyok? Amióta Zayn elhagyta az iskolát munka miatt, Timea-val maradtam. Viszont ő is azok közé tartozik,akik minden szünetben elmennek le cigizni. Nem rosszból mondom, engem is mindig hív magával, de hát mit keressek én ott?!
Fekete hátitáskámból kivettem a kedvenc könyvem, és az oldalhoz lapoztam melynél utoljára tartottam. Csillagainkban A Hiba. Nemsokára végénél tartok és mindig elérzékenyülök, ahogy olvasom. Annyira fiatalok,és olyan erősek.
- Harry, add azt ide! - hallottam egy igazán ismerős hangot kiáltozni.
- Tommo, nekem..nekem te ne parancsolj! - ahogy lenéztem az első szintről, szemeim kitágultak.
A fiú tegnapról, aki undorítóan viselkedett velem. Hogy kerül ide?
Ha jól láttam részeg állapotában volt, hisz' egy Whiskey-es üveg után hadonászott,amit Louis vett el tőle. Az egész iskola őket nézte.
- Harold, részeg vagy! Haza kell menned! - vágta L. mérgében földhöz az üveget,mire az darabokra tört.
- Ne! Miért csinálod ezt velem?! - kiáltott rá H. mire Timi jelent meg mellettem.
- Mi történik?
Válaszként megráztam a fejem.
- Ő ki? - kérdeztem legjobb barátnőm, le sem szedve tekintetem a göndör fiúról.
- Emily, bemutatom neked a suli legdögösebb pasiját..Harry Styles-t! - sóhajtott.
- Ő ide jár? - néztem rá nagy szemekkel. - De hát, - néztem vissza Styles-ra - sosem láttam eddig.
- Nos, igen. Nem szokott suliba járni, esetleg bejön egy-két órára, és azt is úgy, hogy az óra közepén vágódik be. Még mindig nem értem, hogy nem dobták már ki. Végzős már, de ilyen viselkedéssel...kétlem, hogy átfog jutni!
- Nem az ő nevét hajtogattad a kocsiban tegnapelőtt este?
- Mi? - nevetett fel.
- Harry nevét emlegetted..
- Nem emlékszem! - rázta hihetetlenül a fejét.
Vállat vonva fordultam vissza a fiúk felé, akik még mindig veszekedtek, az igazgatóra nem figyelve, aki már mióta próbál közéjük állni, de sikertelenül.
- Rudd, ne bámuld már ennyire a pasimat!
- É-én nem.. - fordultam Kendall felé.
Eleanor és Arzaylea hátul álltak K. mindkét oldalán.
A szokásos.
- Nekem te ne hazudj! Talán látom, hogy le sem szeded róla a szemed! - hisztizett.
- Na jól van, Kendall! Nagyon gyorsan el lehet húzni innen a csíkot, mielőtt a műhajadnál fogva törölném fel veled az egész folyosót! - állt elébem Timea fenyegetően.
Kendall ajkai elváltak egymástól, s csipogós hangon felkiáltott, magassarkújával pedig dobbantott egyet mérgében. E. és A. a háta mögött jól szórakoztak legjobb barátnőm szavain, de mikor Kendall hátrafordult rögtön a földre néztek.
- Az én hajam nem mű!
Ezzel el is távozott.
- Köszönöm! - öleltem meg szorosan legjobb barátnőm, mire fejem búbjára nyomott egy puszit.
- Szeretlek!
- Én is téged!
Egy férfi hang zavart meg bennünket, ami az udvar felől jött. Ahogy elengedtük egymást, Styles és Tomlinson felé fordultunk. Harry minket nézett. Pontosabban, - engem.
- Hát a divattervezőnk is itt van? - mire az egész iskola felnézett rám, és nevetni kezdtek.
- Emily, ezt miért mondta? - nézett rám legjobb barátnőm, mire csak könnyes szemekkel hátráltam egyet és megráztam a fejem.
- Na, ne sírj kicsi szívem! - nevetett jókedvűen. - Apuci itt van!
Mindenki rajtam nevetett. Kendall is nevetve ment Harry mellé, mire a göndör fiú vigyorogva fordult barátnője felé és undorító módon falni kezdték egymást.
- É-én..elmegyek a mosdóba! - kezdtem el futni, mire Timi utánam kiabált, de nem álltam meg.
*****
Engem az a gyerek utál. Nincs semmi oka, hisz' csak pikkel rám. Én vagyok ezek szerint az új áldozat, akit addig fog piszkálni még nem talál egy másikat? Oh,te jó ég. Miért pont én?
- Emily Rudd? - hallottam meg nevem, mire felkaptam a fejem és a tanár várakozó arcával találkoztam.
- Jelen! - válaszoltam, és az egész osztály nevetni kezdett.
- Kisasszony, lassan már az óra vége van. Az volt a kérdés, hogy befejezte-e az ellenőrző írását? Mivel mindenki arra vár, hogy maga átadja, és akkor mehetnek haza!
- Oh! - néztem körbe és rájöttem, hogy valójában mindenki rám vár.
Felkeltem majd átadtam a lapot, melyre nem igazán sikerült odafigyelnem, egy gondolat miatt. Harry.
Ma séta mellett döntöttem hazafelé, busz helyett, tehát összepakoltam a cuccaim, felvettem a pulóverem,mivel kint kissé hűvösebb volt, és az irányt a suli kijárata felé vettem. Tincseim melyek kicsúsztak laza kontyomból össze-vissza repdestek, amit élveztem. Kedvenc könyvem mellkasomhoz szorítottam, ahogy megláttam Harry-t a parkolóban ülni nagy fekete motorján, mellette Kendall állt. Lehajtott fejjel gyorsítottam, mikor a parkoló mellett haladtam el, viszont éreztem, ahogy tekintete megakad rajtam.
- Pinky, nem kell fuvar?
Erre Kendall cinikusan felnevetett.
- Jó a pulcsid, a mamámnak is tisztára ilyen van! - kiabált utánam Jenner is.
Ahogy hátrafordultam, láttam, hogy újra egymás ajkainak esnek, így csak csendben folytattam utam. Kint egyre sötétebb volt, a szél egyre jobban fújt, sőt még az eső is zuhogni kezdett. Futni kezdtem egy legközelebbi buszmegállóba, ami csak az utca végén volt található. Zúgásra lettem figyelmes, és mivel az úton mentem, még gyorsabban futottam, mivel azt hittem a busz az. Viszont tévedtem. Az egész ruhám átázott, ahogy Harry egy tócsába hajtva csapott le engem.
- Bocsikaa! - fordult hátra nevetve Kendall, átölelte Styles-t és már el is tűntek a sötét utcában.
Hahiii
Az új rész, remélem tetszett
puszii
nataliexx