Inimi de cristal

23 4 2
                                    

Cartea ,, Inimi de cristal" de Bibsi17

Ideea cartii mi-a plăcut mult. Are în ea acea picătură de suspans care te atrage.

Coperta

Coperta e draguta, dar nu prea văd tangente cu subiectul cartii, dar nici cu denumirea. Odată ce ai pus ,,Inimi de cristal" ar fi fost bine dacă în locul coronitei de cristal era o inima, asa cel putin de mai potrivea.

 Odată ce ai pus ,,Inimi de cristal" ar fi fost bine dacă în locul coronitei de cristal era o inima, asa cel putin de mai potrivea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Puncte forte:

* Apreciez descrierea, este succintă, dar intrigantă si cu sens.

* Nu prea am observat greseli de scriere, doar unele litere schimbate, probabil e din cauza ca te grabesti.

* Îmi place ideea, e destul de originala.

Puncte slabe:

* În primul rând vreau sa-ti spun ca grabesti actiunea. Totul are loc cu o viteza nemaipomenita. S-au văzut, s-au îndrăgostit, au devenit cuplu si asta in maxim trei zile.

* În al doilea rând, nu-mi place că folosesti mai multe tipuri de scris, adică când pui ba scris ingrosat, ba PE o parte, ba simplu. Nu e atât de bine asta. Este de preferat un singur stil, cel mai practic.

* În al treilea rând, nu înteleg de ce pui si ghilimele dacă pui linie de dialog? Dacă pui linia de dialog deja se subantelege ca e vorbire directă si nu e nevoie să mai pui si ghilimele.

Cartea ta are potential mare, doar dacă o să face o mică editare o să iasă mult mai bine. Ai idei, si dorinta îti mai lipsestie doar putin antrenament.

Succes!


Critici pentru carti Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum