Critica ,, Dragoste cu scadentă" de DianaGabriela450
Ce sa zic... Cartea este destul de buna, are o ideie buna care sper că pe viitor o si dezvolta până o vei transforma in ceva bun. Ce îmi place mai mult, este felul în care ai prezentato pe eroina principală. Caracterul ei este un unul de invidiat.
Coperta:
Coperta este una chiar draguta. Doar ca mine de pare cam prea ingesuit acolo denumirea cartii. Poti schimba asta, pentru a arăta mai bine. În rest e destul de ok.
Puncte forte:
* Cartea te atrage prin simplitatea ei. Se vede aici stângăcia unui începător si asta m-a atras mult. Îmi place sa stiu cum gândesc si alte persoane.
* Ideea originală, felul cum ai prezentat personajele au oferit un punct cartii.
* De asemenea, îmi place că esti imprevizibila.
Puncte slabe:
* Gramatică este foarte slabă. Unele cuvinte sunt schimbate si nu se potrivesc cu contextul. Poate e vina autocorectorului, dar ar trebui să rezolvi asta.
* Nu folosesti diacriticele. Pentru mine personal nu este o problemă după cum am mentionat si anterior, dar există din cei care îti vor atrage atentia.
* Nu respecti regula cuvânt+virgulă+spatiu liber+cuvânt.
Am observat că în unele locuri respecti, în unele nu.* Nu-mi place cum aranjezi în pagina. Este mult mai bine dacă după dialog ai lasă spatiu, apoi ai începe cu nararea. Asa este mai frumos, dar si mai pretuit de cititori.
În final ce sa zic? Recomand cartea, doar dacă este supusă unei editări cum spune cartea, căci altfel te blochezi la jumătatea cartii.
Succes!
CITEȘTI
Critici pentru carti
De TodoToti avem nevoie de o părere constructivă despre cel mai nou proiect al nostru, de aceia eu mă oblig sa va ajut cu ce pot pentru a avea o carte de succes.