,, Poezii" de AndraCosmina13. Volumul 1 si 2
Deci dacă vrei sări alini sufletul cu o serie de poezii minunate, esti binevenit să citesc această carte. Defapt sunt 2 volume, unul mai bun ca altul.
Coperta
La ambele cartier copertine sunt pur si simplu minunate! Sunt simple, dar totodată foarte caracteristice pentru poeziile ce sunt scrise acolo. Mie chiar îmi plac ambele, nu am cuvinte.
Puncte forte:
* Folosesti diacriticele, desi rar, ele nu lipsesc.
* Poeziile tale sunt făcute din suflet, ele transmit un mesaj aparte, ceia ce ar trebui să facă toate poeziile si nu doar.
Puncte slabe:
* Ai destul de multe scăpări de litere, si uneori asta te mai derutează si scade din farmecul versurilor.
* De asemenea unele semne de punctuatie lipsesc, dar cred că asta e doar ceva de moment.
* Ceva ce nu-mi place, dar care nu este un punct slab deloc, este faptul că mai toate poeziile sunt triste...Mai zic nu e un minus, asta simtit, asta scrii, dar mi-ar placea sa vad o poezie scrisă de tine, dar care să mă facă să râd cu lacrimi de fericire nu de tristete.
Deci, fără deci. Ambele volume sunt minunate! Nu prea am de ce să mă leg, sa critic. Sper ca te-am ajutat cu ceva si mai sper din suflet sa nu te superi pe mine.
Pup❤
CITEȘTI
Critici pentru carti
De TodoToti avem nevoie de o părere constructivă despre cel mai nou proiect al nostru, de aceia eu mă oblig sa va ajut cu ce pot pentru a avea o carte de succes.