Pariul

71 8 3
                                    

,,Pariul" scrisă de alexushm

    Deci să începem...

    La început am avut impresia ca cartea este una cliseica, gen ,, bad boyul a făcut pariu pe tocilara scolii, iar până la urmă au rămas împreună până la adânci batranete". Totusi am continuat să citesc si nu m-am dezamăgit. Intradevar, ideia este putin cam prea folosită, dar tu ai avut grijă să adaugi câteva elemente proprii care au creat ceva deosebit.

Coperta

  Despre coperta pot spune ca nu e minunată, dar nici rea. Reda destul de bine continutul si are un aspect cat de cat acceptabil. Nu-mi place cum e scrisă denumirea cartii, e prea întunecată.

Puncte forte:


  Îmi place cum îti expui gândurile, ai un stil aparte care dse evidentiaza de celelalte.

    * De asemenea, strecori si cate o frază două cu o usoare tenta de umor, ceia ce ma atrage la carti.

   *  Si desigur sa nu uitam de diacritice. Le folosesti si acesta este un plus mare.

Puncte slabe:

   *  Cum am mai spus, ideia mine de pare cam prea des folosită. Nu am nimic împotrivă cu asta, atâta timp cât este scris corect, căci niciodată două lucrări nu vor fi identice, mereu va exista ceva prin care o sa se deosebească.

   *  Mai sunt scăpări de litere, dar asta e un fleac care poate fi corectat mai apoi. Sunt sigura ca nu a fost din nestire ci din cauza tastaturii. (Cunosc din experienta proprie)

 
Sper că nu te-am supărat cu nimic, iar dacă am făcut o să stiu ca nu a fost cu intentie.

Critici pentru carti Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum