Harmadik fejezet: Miért?

334 26 4
                                    

.........
Kinéztem az ablakon és ott volt Natsu. Bevallom őszintén rögtön elment az életkedvem is.
-Lucy!! Hallasz?
-Igen. Mit akarsz?
-Nem tűnsz valami boldognak.....
-Ne ezzel foglalkozz. Mit akarsz?
-Gyere! Behívtak minket a Fairy Tailbe.
-Minket? Nem inkább csak téged:
-Gyereee már!
A végén  belemendtem (nem is tudom mi a francért) és elmentünk a céhbe. Mikor beléptünk megcsapott az izgalom szaga. Igen a szaga. Nem beszólni!
-Mi van itt?
-Ja te még nem is hallotál erröl. Ezen a napon mindíg rendezünk egy versenyt a céhen belül. Mindenféle játékokba veszünk rész, és a végén a nyertes csapat kap valamit. -mosolygott rám Natsu (bakker ez mennyit tud mosolyogni?)
-Mindenki itt van? -szólalt meg Makarov
Tényleg őt még be se mutattam nektek! Tessék

 -mosolygott rám Natsu (bakker ez mennyit tud mosolyogni?)-Mindenki itt van? -szólalt meg Makarov Tényleg őt még be se mutattam nektek! Tessék

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ő Makarov. Történetesen ő a céh vezetője. Ne tévesszen meg hogy milyen pici. Nagyon erős föleg hogy képes megnöveszteni magát, vagy akár csak egy-egy testrészt.
-Akkor kezdeném! -mindenki elhallkult -Gondolom tudjátok hogy ma van AZ a nap. Nem akarom ezt részletezni ugyhogy vágjunk is bele. A nyertes díja egy utazás lessz a....
-A?? -kérdezte egyszerre az egész céh
-A tengerpartraaa!!!!
Ekkor  mindenki ujjongásba tört fel.
-Khmm. -folytatta tovább - Méghozzá az eggyik másik csapatot is magával viheti. Essünk túl rajta.. 3 fős csapatok kellenének.
Ekkor a szemem erősen egy emberre szegeztem akiben talán még meg is bíztam egy kicsit. Levy volt az. De nem sokáig tartott mert megláttam hogy ő már Erzával és Canaval volt. Gondoltam hisz ők már régóta ismerik egymást.Isten tudja miért de még Natsura is, IGEN MÉG NATSURA IS ránéztem hátha de Gray már rá is támadt. Lebiggysztett fejjel elindultam a nagy kavargásban az ajtó felé. Miben is reménykedtem. Már nyitottam volna az ajtót  amikor valaki hirtelen megfogta a vállam és visszarántott. Hátra néztem és Natsu volt ott.
-Hát te meg mitcsinálsz? -kérdezte Natsu
-Mit csinálok? Hazamegyek és lefekszek aludni.
-Itt hagysz??
-Itt hagylak? Te nem Grayel vagy?
-Nem.
-Hogyhogy?
-Elutasítottam őket.
-Minek??
-Veled akartam lenni. -"ez az ártatlan és értetlen fej amit közbe vágott"
-Mi? Várj engem nem érdekel ez az egész. Amúgy se vagyok a Fairy Tail tagja-
-Amíg a kezeden van a jel addig az vagy! -vágott közbe Natsu
-Jó... De nem vagyok mágus-
-Nem baj!
-Mi az hogy nem baj??! Mit tudnál ekérni velem eggyáltalán. Én csak egy újságíró vagyok!!
-Nemtudom. Egyszerűen csak veled akartam lenni.
Amikor ezt kimondta köpni nyelni nem tudtam. Vettem egy nagy levegőt, és nagy nehezen belementem.
-Na jó, de ki a harmadik?
-Természetesen Happy!
-Happy? Mármint a macska? Lehet őt eggyáltalán személynek venni?
-Hé! Én igenis egy személy vagyok! Vagy mi? -szólalt meg Happy
-Nem érdekes Luigi csak induljunk már! -mondta Natsu miközbe mefogta a csuklóm és elkezdett velem futni valamerre. Nem ismertem még jól a környéket.
-LUCY!!! Betüzzem? L-U-C-Y!!!!!
-Jó jó!
Mire észrevettem hogy már levegőt nem tudok venni annyira fáradt vagyok, már valahol teljesen máshol voltunk. Egész nagy utca volt sok elágazó kissebb utcával. Néhány helyen már ládtam tárgyakat felszereléseket. Az emberek az avlakokból kukucskálva figyelték a történeteket. Mindenki itt volt már, és mint mindíg Makarov mester (igen mester) felállt valahova szónókolni.
-Az első négy feladat kiejtésre megy azért hogy szűkitsuk a csapatok számait. Ehez nem kell semmiféle különlegesség se, csupán fizikai erő. Itt van melletem jobra ez az akadály pálya szerűség. Látjátok? -mindenki bólintott- Ezen kell végig menni. Az utolsó három csapat eggyértelműen kiesik.
Mindenki odaált a rajtvonalhoz és egy lövésre indult. Natsu rögtön csuklón ragadott és az első három akadályt úgy mentük végig hogy konkréten a lábam a földet nem érte. Utánna jöttek a bajok...... egy mocgó valamin kellet átmennünk ami rezget, ingott össze viszza. Natsu már épp fordult volna vissza amikor én fogtam meg őt.
-Hova mész? -kérdeztem sunyin
-É-Én? Sehova.....
Ekkor nagy lendülettel elindultam. Amit inkább én szívtam meg. Egész végig a földön húztam ő meg csak hányt párszor, ami végülis bevált mivel mindenki, vagy elcsúszott rajta vagy nem mert közelebb jönni. Ez ám a csapatmunka!!! De nem csak mi voltunk így. Magam mellé néztem és a következő látvány fogadott. Khmm. Gray Gazillét cipelte a hátán miközbe Juvia erősen szurkolt nekik. Persze azt se hagyhatom ki hogy Grayen már megint csak egy alsó volt.
-Ne merj a nyakamba hányni! -mondta küszködve Gray
-Fáj a hasam... Úgy érzem..hogy..mindjárt...
-Ne merd vagy befagyasztom azt a vaszabáló képed! Mondtam hogy ne egyél a verseny elött annyi mosogatót!
-Hajrá Gray-sama Juvia szurkol!!! -szólk közbe Juvia-san
El se hittem de már e végén voltunk. Natsu felpattant. Egy pillanat alatt jobban lett amint meglátta a végét. Még négy akadályon áthurcoltuk magunkat és beértunk! Jeeej!!! Szerencsére az első négy között voltunk. Mivel tovább kellet röktön mennünk ezért nem tudtam meg ki volt az az utolsó három csapat. Még egy utolsó pillantást vetettem a hátunk mögött szenvedőkre és indultunk. Nagyon sokat sétáltunk. Persze az utat nyilak mutatták ugyhogy nem tévedhetunk el. A messzi távolban megláttam egy hatalmas hegyet amibe egy csomó bejárat volt. pár már le volt zárva. Odamentünk Makarovhoz aki valahogy odavarázsoódott mert nemhiszem hogy egy ilyen nagypapi megbírná tenni ezt az utat.
-Oh Natsu! És Lucy? Nem gondoltam hogy pont te leszel a párja. De hol a harmadik tag?
Egy ideig gondolkottunk és egyszerre felkiáltottunk.
-HAPPY!!!!
-Igen? -hallotuk meg fölöttunk a hangját.
-Te most komolyan végigrepülted? -kérdeztem
-Há* most mért ne?
-Komolyan... -tettem még hozzá
-Ez a feladat annyi lesz hogy választiotok egy utat amin végig kell mennetek. mindeggyik úton más veszély fenyeget. De van egy Jackpot ahol nincs semmi. Olyan utat válasszatok ami még nincs lezárva.
Odamentünk random az eggyikhez. Egymásra néztünk és bementünk.
-Már hány órája sétálunk? Fáj a lábam! -szólaltam meg
-Ne nyavajogj. Tök kellemes! -tette hozzá Happy
-Te csak ne beszélj! Te repülsz nem sétálsz!!!
-Örüljetek hogy eddig semmivel nem találkoztunk. Lehet hogy megtaláltuk a Jackpotot. -vágott közbe Natsu
-Ezt úgy mondtad mintha nem nagyon örülnél neki.... -mondtam
-Nem is! Izgalomra vágyok! Harcolni akarok!
Ekkor hatalmas morgásra lettünk figyelmesek. Ez hatalmas szörny rajzolódott ki elöttünk. Nyálkás volt és még csápjai is voltak.
-Tessék! Ezt most muszáj volt? -üvöltöttem Natsura
-Natsu! Tessék most nézd meg mit kentél ránk!! -mondta Happy is
Egyszer csak azt kezdtem el érezni mintha valami nyálkás kúszna végig a lábamon. Valahogy elörre tudtam hogy mi lesz de azért megnéztem. Annak a nyálkás valaminek az eggyik csápja rajtam volt. Időm se volt felfogni mi történik de már el is ragadott.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! -sikítottam fel
-Luigi!! -kiáltott utánnam Natsu
-Basszus Natsu! Ő még mindíg Lucy! -üvöltött rá Happy Natsura
-A Luigi ugyan az!
-Nem nem az!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
Amíg veszekedtek addig én éreztem ahogy a csápjai egyre jobban rám ragadnak, és egyre több. Annyira zavarban voltam, de ez a két tökfilkó csak veszekedett tovább.
-De akkor is!!
-Mondom hogy nem! Nézd meg a szótárat!
-Mi az a szótár??!!!
-Srácooook!! Egy a neveket nem a szótárba nézzük meg.... kettő Natsu te komolyan nem tudod mi az a szótár?..........Három.....MENTSETEK MEG!!!!!!!
Ekkor a két idióta feleszmélt. Natsu leégette azokat a csápokat amik rajtam voltak. Persze kicsit engem is. Elkezdtem zuhanni de Natsu elkapott és arébb ugrott velem.
-Te maradj itt! -Natsu letett és ment vissza a szörnyhöz
Rosszul éreztem magam hogy semmit se tudok tenni. Ekkor megint ugyan azt éreztem mint egyszer azelött. A kulcsaimat most is magammal hoztam mint kabala. Minta csak égtek volna. Belebizsegett az egész lényem. Valami arra késztettem hogy megfogjam az eggyiket. Már nyúltam volna érte és vettem volna ki amikor valami becsapódótt mellém.
-Natsu? Jól vagy?
-Francba! A hideg nem tesz túl jót nekem...
Körülnéztem és minden le volt fagyva. Hogy nem vettem észre? Mindent ez a dög csinált volna? Natsu felkelt és ment vissza, de láttam rajta hogy nincs jól. Egyszer csak az eggyik lángcsóva Natsutól felénk (igen felénk mivel Happy elbújt mögém) repült. Gyors megfogtam egy fadarabot és megyújtottam vele mielött ki nem alszik. Ösztönösen cselekedtem és elkezdtem Natsu felé futni aki épp a szörnyel harcolt. Natsu észrevett.
-Idióta mit csinálsz! förmedt rám
-Te vagy az idióta!
Észrevette az égő fákját a kezembe, és agy kajsza mosojt mutatott felém ezzel jelezve hogy kösz. Elkezdtünk körbe futni a szörny körül hogy összezavarjuk őt.

**** eközben****
-Makarov....
-Igen?
-Szerinted fogja használni?
-Idő kell neki hogy felismerhesse magát....
Közben egy gömbbe nézték a csatát. (Vajon ki van Makarovval? ;) Majd megtudjátok máskor)

****vissza a csatára****
Majd mikor találkozott a tekintetünk odadobtam neki a fákját amiról aztán a tüzet leette.Láttam rajta hogy jobb élett. Egy csáp közeledett felém hogy leüssön én meg egy ninja ugrással elugrottam, amit még magam se tudtam hogy csináltam. Nagy csodálkozásomban ezt hallotam meg.
-Karyuu no houkou
És natsu szájából töménytelen mennyiségű tűj ött ki. Elképesztő volt. Ezzel legyőzte azt a nyálkás valamit. Minden eredeti pompájában tükrözött.
-Natsu! Natsu! Ez mi volt? -rohantam Natsuhoz
-Hogy ez? Háát magam se tudom hogy mi. Talán különleges csapás......képesség....
-Lenyűgöző volt! -vágtam közbe mire Natsutól válaszul egy aranyos mosolyt kaptam
-Lucy gyere menjünk tobább! Te is Happy!
-Aye!!! -vágta rá Happy
Ekkor megint megragadott de most a kezem fogta meg és futottunk tovább.
" Mi ez? Miért ver hevesen a szíven? Én izgulok? Én ezt élvezem? Élvezek harcolni? Miért?"
**** Egy pici Natsu szemszögéből****
-Lucy gyere menjünk tovább! Te is Happy! -mondtam nekik majd gyors megragadtam Lucyt a kezénél fogva-" Várj.... a kezénél fogva?" Még egy pillantást rávetettem a mögöttem futó Lucyra és megláttam az ártatlan és ragyogó mosolyát. Ekkor valamit hallotam... itt belül... mint egy dob. Éreztem hogy valami megmozdult bennem... Mi ez?

****megint vissza Lucy szemszögébe***
Megérkeztünk a végére ahol Erza és Gray csapatát pillantpttam meg.
-Oh ezek Natsuék! -szólalt meg Gray mire mindenki idenézett
Odamentünk hozzájuk és elkezdtünk beszélgetni.
-És eggyáltalán mire volt használató ez a lány ha még mágikus ereje sincs? Juvia nem érti.
-Juvai! -szólt rá Gray mire a lány elhalgatott.
-Nem! Nagy segitség volt. Szerintem ha nincs ott nem győztem le volna ilyen könnyen. -Tette hozzá Natsu
-Mi??!?? -az egész bagázs egyszerre mondta
-Az a nyálkás polip valahogy lefagyasztott mindent és elkezdtem kimerülni, mikor Lucy odajött egy fákjával amitől rögtön jobban lettem. Fincsi volt!
-Várj! Lucy még csak most jött ide igaz? Találkoztál már Natsuval ezelött? -Kérdezte Erza
-Nem. Nem találkoztam. -válaszoltam engedelmesen
-De akkor honnan tudtad hogy Natsunak az segít ha tüzet ehet? Vagy hogy eggyáltalán képes megenni a tüzet!
Ekkor mindenki értetlenkedve rám nézett.
-É-én nem tudom. Csak ösztönösem cselekedtem. Nemtudom.......
"Honann tudtam ezt? És miért tudtam? Emlékeznék az arcára ha már találkoztunk volna..... MIÉRT???"

Na hali mindenkinek. Befejeztem ezt a fejezete is. Huh. Arra gondoltam hogy ha megírtam végig ezzel a versennyel kapcsolatos fejezeteket rátérnék egy picit más szereptéők kapcsolatára is. Pl : Gtay x Juvai , Gazille x Levy , Erza x Jellal
De csak ha szeretnétek. És akkor ezek ilyen kis különrészek lennének mint pl animékben az ova. Egyelőre az a kérdés hogy legyenek e
(És bocsánatot kérek a sok elírásért)

Fairy Tail fanfiction - Törött ÜvegWhere stories live. Discover now