Sabah telefonumun alarmiyla uyanıp gözlerimi ovusturdugumda saate baktım. Saat 6:30 'du.
Yeni okuluma gitmeme yarım saat vardı. Hemen kalkıp, banyoya girip yüzümü yikadim. Saçlarımı herzaman ki gibi dağınık topuz yaptım. Ve okul kiyafetlerimi giyip kahvaltıya indim****************************
Ve ışte vardım. "PUSULA AKADEMI LISESI "
Kapıdan içeri girdiğimde herkesin gözü benim uzerimdeydi. Biraz utanip yüzüm kizarmisti. Okul bahsettikleri kadar büyük ve görkemliydi. Okulun etrafı yesilliklerle kaplıydı.
Ben okulu incelerken 3 kızın bana doğru geldiğini farkettim.
Yüzlerinden iyi insanlar olmadığı çok belliydi.
Benim yanıma vardiklarin da içlerinden sarışın olan kiz elini omzuma atıp "hey sen yeni kizmisin " diye sordu. Bende elini ittirip "evet" dedim. Aralarında gulustukten sonra müdür bey in odasını sordum. Cevap vermeden yollarına devam ettiler. Aklımdan "lanet olasica pislikler " deyip güldüm. Okulun koridoruna ilerlerken yanımdan geçen bir çocuğu durdurup müdür bey in odasını sordum. O da tebessüm ederek müdürün odasını tarif etti. Bende yola koyuldum.
Müdür bey in odasına varınca kapıyı tiklatip "gel" sesini duyunca içeri girdim. Okula yeni geldiğimi sinifimin neresi oldugunu öğrenmek istediğimi söyledim. Müdür bey ayağa kalkınca bnde kalktım "gidelim "deyince peşine takıldım.
Çok heyecanlıydım. Her bir adimimda kalbim daha hızlı çarpıyordu. Bir süre sonra müdür beyin durduğunu farkedince bende durdum ve varmistik "11E"****************************
Sınıftan içeri girdiğimde herkesin gözü benim ustumdeydi. Erkekler beni aşağıdan yukarı suzerken kızların çoğu da bana ölümcül bakislar atıyordu.
Içimden "kıskanç pislikler" deyip sirittim.
Daha sonra sandalye de oturan bayan öğretmenin kalkıp bize doğru geldiğini farkettim müdür tebessüm ederek "yeni ogrencimiz" dedi bayan ogretmen de tebessüm ederek bana "hoşgeldin" dedi bende karşılık vererek "hosbulduk" dedim. Bir süre sonra müdür bey in sınıftan çıktığını farkettim. Bayan öğretmen bana bakarak sınıfa kendimi tanitmami istedi. Bende tebessüm ederek "kumsal guzel" dedim.
Bayan öğretmen yerime oturma mi işaret etti. Bnde siralarda göz gezdirdim.en sonunda boş sıra olmadığını farkettim. Ama son sırada tek basina oturan tatli çocuğu görüp yanına ilerledim. Yanına vardığımda elini uzatip "cinar tunc" deyip siritti. Bende elini sıkarak "kumsal guzel "dedim ve yanına geçip oturdum****************************
Ders biyolojiydi yani en nefret ettiğim ders.
Biraz düşündükten sonra uyumaya karar verip gözlerimi kapattım bir süre sonra uykuya daldım..
Zilin calmasiyla yerimden sicramam bir oldu karşımda siritan bir adet cinar buldum. Benim halime gülüp elinde ki şu şişesini bana doğru uzattı. Elindeki şişeyi alıp tessekur ettim. Hala gülen çınar a bakıp gulusune katılmak istedim ve bir kahkaha da ben patlattim.****************************
En sonunda karar verip sınıftan çıktım. Koridorda dolanirken asılmış olan panolarda göz gezdirirken yanima tatli bir kızın geldiğini farkettim. Elini uzatip ben " Dolunay bilgin"
Deyip siritti. Elini sıkıp bnde "kumsal guzel "dedim.
Bana okulu gezdirebilecegini söyledi ve birlikte dolasmaya basladik.****************************
Zilin çalma sesini duyup sinifimiza doğru ilerledik. Sınıfın kapısına yaklaştığımızda bir tatli çocuğun buraya doğru geldiğini farkettim. Dolunay'a bakıp "naber askim" deyip yanağına bir öpücük kondurdu.
Içimden "olan var olmayan var" deyip sirittim.
Dolunay "iyiyim sen" deyip konuşmaya devam ettiler. Bir süre sonra beni farkedip elini uzatti bu arada ben " ozgur can dolunay'in sevgilisi " deyip siritti. Bende elini sıkıp bnde " kumsal guzel " dedim.****************************
Ve bir günde böyle akıp geçti.