Arkadaşlar bölüm çok gecikti. Farkındayım. Çok özür diliyorum öncelikle pek zamanım olmadigindan dolayı yeni bölümü yayinlayamadim. Her gün bir bölüm yayınlamaya calisacam
Sizi çok seviyorum
Vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin😘😘Bugün tatil olduğundan, baya geç uyanmistik. Dolunay, komedinin üstünde duran telefonunu alıp saatte baktı. Saat, 11:40 idi. Dolunay a bir t-short ve bir pantalon vermiştim. Bende istediğim kıyafetleri gitmiştim.
Kahvaltı yapmak için, dolunayla aşağı inmistik.
Kahvaltimizi bitirdikten sonra dolunay la balkona çıkıp telefonla uğraşmaya başladık.
Daha sonra dolunay yüzünü bana çevirip konuşmaya basladi:
" guzelim bugün birseylee yapalim"
Bnde;
"Tamam canım olur ama ruya ve Nehiri de cagiralim"
Dedikten sonra
O da;
"Tamam olur da ne yapacaz?"
Dediğinde biraz düşünüp bir fikir bulmuştum bile
"Sinemaya gideriz. Hemde çok oldu gitmiyorum. Bizim içinde değişiklik olur" dediğimde kafasıyla onaylayip telefonla ruya ve nehire mesaj atti. Kızlar da onayladiktan sonra hazırlanmak için odama ciktik.************************
Bir güzel hazırlandıktan sonra, ruya bize mesaj atmıştı. Gelmişlerdi. Çok fazla oyalanmadan aşağı inmistik.
Kısa sarilisimiz ardından taksiye binmistik.
Yarım saatin ardından sinema salonuna varmistik.
Takside kızlarla hangi filmi izliyecegimizi kararlastirmistik.
Izliyecegimiz film korku filmi "ciglik"ti ben pek istemesem de kızları kirmayip kabul etmistim.
Sinema salonuna girdigimizde ciglik filminin bulunduğu salona ilerledik. Yanımızda mısır almayı da ihmal etmedik.
Yerlerimize gectigimizde film başlamıştı. Filme baya dalmıştı. Ve birden beklemediğim bir yerden maskeli adam çıkmıştı. Çok korkmuştum. Yerimden fırlayıp birisine sarilmistim. Içimden
"Acaba kime sariliyorum"
Diye düşünürken bedenimi geri çekmiştim.
Tabiki de rüzgarla goz göze gelmeyi beklemiyordum. Hemen ellerimi üstünden çekip, yerime oturdum. Çınarın kötü bakışlarını da farketmedim deyil.
Erkekler de bizimle beraber filmi izlemeye başlayınca çok gıcık olmuştum.
"Bunlar bizi mi takip ediyor" diye aklımdan geçirirken bir süre sonra bu soruyu kafamdan atıp filmi izlemeye devam ettim. Rüzgarın film boyunca gözlerini benden ayirmamasi rahatsız olmami sağlıyordu oksrugumde çoktan önüne dönmüştü bile.***************************
1.30 saatin ardından film bitmişti. Kızlarla beraber salondan ayrilmistik. Erkeklerin de bizim yanımıza geldiklerini farkedince durduk.
Berke bize yaklaşıp " merhaba kızlar size katilabilirmiyiz" diye sorduğunda kızlar kafalarını olumlu anlamda sallamislardi. Özgür dolunay i cekistirip başka bir tarafa sürüklemişti. Bulut ise ruyayla laf dalaşına girip başka tarafa yonelmislerdi. Nehir ise berkeyi cekistirerek baska tarafa gitmişlerdi.
Ben ruzgar ve cinar kalmıştık. Bizde hep beraber disari cikmistik. Ne yapacağımızı düşünürken aklima bir fikir gelmişti.
"Avm ye gidelim ne dersiniz? " Dedigimde kafalarını olumlu anlamda sallamislardi. Rüzgarın arabasına binip oradan uzaklasmistik.15 dakikanın ardindan avm ye yetismistik. Aşağı inip giriş kapısından girmiştik.
Çok sıkılıp cinar a dönüp "oyun mu oynasak ben çok sıkıldım "
Dedigimde gülüp
"Olur bende çok sklmstim"
Dediğinde bende guldum.
Oyun salonuna girdigimizde bowling oynamaya karar verdik. Ruzgar oynamayacağını söyleyip bir kenara oturmuştu.onu umursamayip cinarla oynamistik. Onunla çok egleniyordum. Oyun bittiğinde o kazanmış olmasına rağmen yine de mutluydum. Hep birlikte oyun salonundan ayrıldık. Kızlara mesaj atıp bugün eve beni ruzgarin bırakacağını söyledim. Zaten bulut ta onları birakacakmis. Karnimin guruldamasiyla aciktigimi hissettim. Çınar bana dönüp;
"Baya acikmis" dediginde utanip yüzüm kizarmisti. Karnimin sesini duyması beni utandirmisti.
Yüzümü kaldırıp
"Biseyler yiyelim" dedigimde ikisi de kafanı olumlu anlamda salladı.
Bugün rüzgara bir haller olmuştu. Hiç konuşmuyordu.
Neden beni ilgilendiriyorki? Ne olursa olsun yani banane?
Diye aklımda düşünceler gezinirken hepsini yok edip ruzgarin in arabasına bindik. Çok geçmeden cafe ye varmistik. Boş bir masa bulup oturmustuk. Garson siparislerimizi aldıktan sonra yanımızdan ayrılmıştı. 15 dakikanın ardından siparislerimz gelmişti. Çok acikmistim. Hemen yemeye başladım. 5 dakikada bitirmistim. Çınar ve rüzgar şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Bakışlarını umursamadan ellerimi karnima götürüp 'oh be doydum' dedigimde cinar gulmeden duramadi.ruzgar ise hala tepkisizdi. Hepimizin yemekleri bittikten sonra hesabı ödeyip çıkış kapisina yöneldik. Saat 18.30 du. Baya geç olmuştu. Bir an önce eve gitmek istiyordum. 30 dakika yolculuğun ardından evime yetismistik teşekkür edip etmemek arasında gidip gelirken en sonunda "sağol ruzgar biraktigin icin" dedigimde yüzü asık bir şekile 'rica ederim' dedi. Bende en sonunda görüşürüz deyip evime gectim.
Odama çıkar çıkmaz banyoya girdim kısa duşun ardından kendimi yatagima attım. Komedinin üstünde duran telefonumu alıp kurcalamaya başladım. Bisey olmadigini farkedince suratimi astim. Cok yorgun oldugum icin uyuya kalmıştım.*************************
Sabah uyandigimda telefonumun yerde olduğunu farkettim. Elimi aşağı sarkitip telefonumu aldim. Içimden 'oh be bisey olmamis' dedikten sonra telefonumu açıp kurcalamaya başladım.
Çınar dan 5 mesaj vardı merakla mesajı actim.Çınar :kumsall!
Cinar:uyandn mi?
Cinar:bugün görüşmemiz lazım lutfen.
Cinar: saat 14:00 de konum attığım yere gel.
Cinar: çok önemli lütfen gel.
Mesajları şaşkınlıkla okudum. 'Beni niye çağırıyordu ki? '
Diye düşünürken telefnuma yine mesaj gelmisti. Ve yine cinar mesaj atmıştı.
Gideceğim yer için bana konum atmıştı. Evimize fazla uzak olmayan bir cafe ye gidcektmm.
Kesinlikle gitmeliydim.
Saate baktığımda 12:30 a geliyordu. Daha bir buçuk saatim vardı.
Hemen kalkıp banyoya geçtim. Güzel bir dus bana iyi gelecekti. Yarım saat duşun ardından dolabimdan bir kac kiyafet çıkartıp üzerime giydim. Saate baktigimda 1.30a geliyordu. Saçlarımı serbest bırakıp hafif bir makyajın ardından çok güzel olmuştum. Aynaya bakmayi kesip elime telefonumu aldım. Bir mesaj vardı daha şimdi atılmıştı.Cinar:asagidayim gel
Kumsal: geliyorumDer demez aşağı indim. Cinar beni bir süre suzdukten sonra güzel olmuşsun deyip arabaya binmem için kapimi açtıktan sonra gulumseyip arabya bindim.
Arabaya bindigimizden beri bana bakıp duruyordu. En sonunda rahatsız olup oksurmeye basladim. O da rahatsız olduğumu anlayarak önüne döndü. Sessizlikten sıkılınca agzimi açıp konuşmaya basladim"Beni neden cagirdin? "
"Az kaldı ogreneceksin bekle biraz"
Dediğinde önüne döndü.
15 dakikanin ardından
Cafeye varmistik. Aşağı inip arabanın etrafından dolanip kapımı açtı. Gülümseyerek aşağı indim. Elini belime dolayarak içeriye girdik.
Bu yaptığı harekete sasirsamda bisey diyemedim.
Boş bir masaya geçip oturduk. Cinar çok gergin duruyordu. Ağzımı açıp;
"sen iyimisin" dedigimde kafasini olumlu anlamda salladı.Biraz zaman geçtikten sonra ağzını açıp konuşmaya basladi.
" k-kumsal b-ben "
şaşkın gözlerle ona bakarken"SENDEN HOŞLANIYORUM"
demesiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.Heyecanlı yerinde bitirmek hoşuma gidiyor jsksns😂
Bu arada arkadaşlar kitap kapağını değiştirdim
Nasıl beğendiniz mi? Fikirlerinizi dm atarak paylasabilirsiniz. D
Icedeartth. Ellerine saglik😘