Hareketsizce onu izlerken ne yapacagimi bilmiyordum. Birsey demeden kapıyı açıp içeri girdim.
Içeri girmemle babamı görmem bir oldu.
"Kızım aşağıdaki çocuk kim? " diye sorduğunda yüzüm kizarmisti.
"Aşağıdaki çocuk benim sınıftan arkadaşım baba" dediğimde gülümseyip
"Arkadasinsa sorun yok" dedi. Hemen sonra cevap vermeden hizlica odama geçtim.
Bugün olanları düşünüyordum. Hala soktaydim.
Cantamdan telefonumu çıkarıp mesajlara baktım
"Ruzgar kaplan'dan" 6 mesaj vardı.
Mesajlara bakıp bakmama konusunda kararsizdim.
En sonunda bakmaya karar verip; telefonumun ekranını kaydırıp, mesajlara girdim.Rüzgar kaplan: kumsal?
Rüzgar kaplan :kumsal?
Rüzgar kaplan: bugün olanlardan dolayı çok pişmanım.
Rüzgar kaplan :bir anlık birseydi
Rüzgar kaplan: öyle yapmak istemezdim
Rüzgar kaplan : özür dilerim beni affedermisin?Mesajları okuyunca ne diyeceğimi bilemedim.
Cevap vermek istemediğim için telefonumu kapattım. Güzel bir uyku bana iyi gelecekti.**************************
Babamın suratıma su dokmesiyle uyandim. Cemkirerek "ne yapiyorsun baba" dedim.
O da gülerek okula bir saat geç kaldın.Hemen kalk ve hazırlan ikinci derse büyük ihtimal yetisirsin, dediğinde gözlerim büyümüştü. Hemen yatagimdan kalkıp; hizlica kiyafetlerimi giyip, aşağı indim.
Ayşe Teyze ye "günaydın. Bugün kahvaltı yapmiyacam okulda bir şeyler atistiririm"
Dedigimde " peki yavrum" der demez hemen dışarı çıktım.
Ismet abi 'nin beni hizlica okula yetistirmesini söyledim.************************
Okula yetistigimde hemen arabadan inip, kapıya yöneldim. Koşarak sinifima girdim. Hocama "özür dilerim geç kaldım" dediğimde sinirlenerek " 2 saat geç kaldın, müdür beyden izin kağıdı al" dediğinde ofluyarak ust kata çıktım.
Okula geleli 3 hafta olmuştu ama ben bu adamı hiç sevmemistim resmen kıl oluyordum herife.
Müdür beyin odasına vardığım da kapıyı tiklatip iceri girdim.
"Müdür bey bugun uyanamadigim icin, okula gec kaldim. Bana izin kagidi verebilirmisinz? " dedigimde gulumsedi.
" bir daha olmasin" dediğinde elinde ki kagidi bana verdi. Bende gülümseyerek odadan çıktım.
Sınıfa girer girmez, elimdeki kagidi masaya ativerdim.
Hoca da bana ölümcül bakislar atıyordu. Bakışlarını umursamadan siramin olduğu tarafa baktım. Çınar ve rüzgar oturmuştu. Bende ayaz in yanına geçip oturdum. Çok sinirlenmistim benim yerimdi orası.
Ama elimden almıştı.
Ders boyunca rüzgar ve cinara baktim. Çınar da baktığımı farkederek bana bakıp gulumsedi. Gulusune bnde karşılık verdim.***************************
Sonunda zil çalmıştı.
Rüya, dolunay ve nehir yanıma gelip birlikte kantine inmistik. Sabah kahvaltı yapmadığım için bir tost ve çay alıp boş bir masaya geçtik. Dolunay ağzını açıp konuşmaya basladi:
- kızlar bugün ozgurle birlikte "Asya Cafe"ye gidecez.
Sizde gelin. Çınar, bulut rüzgar, berke ve ayaz ' ıda çağırın. Dediğinde rüyanın gözleri büyümüştü. "Bulut gelirse ben gelmem" deyip atıldı söze. Sonra nehir cevap vermek için ağzını açtı.- "o da bizim arkadaşımız, Hep birlikte gidip eglenelim iste"
Dediğinde rüya:
" olur tamam ama bana karisirsa siz de beni durdurmuyacaksiniz"
Dediğinde dolunay ve nehir güldü.
Bende anlamadan şaşkın şaşkın onlara bakıyordum.
Dolunay bana bakip" bulut ve nehir in arası pek iyi deyil. Sürekli tartışıyorlar, birbirlerine laf atiyorlar" dediğinde güldüm. O da karşılık vererek güldü. Rüya ise bize somurtarak bakıyordu.Zilin çalma sesiyle birlikte içeri girdik. Özgür diğer çocuklarla konuşmuş ve onları ikna etmişti. Dolunay 'da bizi ikna etmişti Hep birlik te saat 20:00' de gidecektik son dersin gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum.