Oydu. Bu o adamdı. Soluksuzdum . Adamın kanlı yüzüne bakıyordum. Şuan çığlık atıp kaçmak yerine orda öylece duruyordum kaskatı kesilmiştim . Adam bana çok dikkatli bakıyordu. Üstüme yürümeye başladı . Ama anlamadığım şuydu az önce yolun kenarındaydı. Şimdi nasıl buraya girmişti ? Adam bana iyice yaklaştı. Ağzı kan doluydu . Konuşmaya çalışıyordu . '' Ya - ya - yardım -yardım - e - et '' demesine kalmadan birden üzerime düşüverdi. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Her tarafım kan olmuştu. Birden ağlamaya başladım . Sesim yetene kadar bağırıyordum . '' Annee !! Babaa !! Jason !! Yardım edin lütfen !! '' O sırada kapı büyük bir gürültüyle açıldı . Annem ve babam gelmişti. Ve gördüklerini manzara karşısında şok olmuşlardı. '' Aman tanrım neler oluyor ? '' dedi annem. Beni hemen adamın elleri arasından kurtardı ve çantasından çıkardığı mendille yüzümdeki kan lekelerini temizlemeye çalıştı. Babamsa adamı yerden kaldırıp yüzüne baktı '' Aman tanrım Sarah ! Bu adam bizim ev sahibimiz !! '' Annemin dili tutulmuştu. Sonra etrafa bakındı '' Olamaz Olivia ! Abin nerde ?? '' Ben yavaş yavaş ağlamamı kesmiştim '' Beni bırakıp ormanın içine gitti ben arabada beklemek istememiştim sadece üşümüştüm ve ve bu adam vardı bizim evde evde ... '' Annem babama yavaşça baktı ve sonra beni kollarını arasına aldı '' Aman tanrım tamam tatlım geçti geçti her şey geçti ... '' Babam telefonunu çıkarıp birini aradı adamla ilgili konuşuyorlardı ve daha sonra babam adamı dışarıya sürükledi '' Ben adamı şerife götürüyorum o ilgilenecek siz de hemen Jason 'ı bulun ortalıkta bir katil var .'' Annem ve ben katil kelimesini duyunca çok korkmuştuk . Annem hemen bana döndü '' Olivia abini bulana kadar burada beklemelisin . Tam burada . Hiçbir yere kıprdama biz hemen geliceğiz .'' Ama ben yalnız kalmak istemiyordum . Adamın yerde yatan cansız bedenine baktım çok korkunç ve bir o kadar da iğrençti. '' CEHENNEM !!! '' dedi bir ses . Ben birden yerde yatan adama baktım. Adamın gözleri açılmıştı ve gözlerinin içi kan doluydu. '' CEHENNEM !!! '' dedi tekrardan. Ben yaklaşıp adama doğru eğildim '' Bayım siz iyi misiniz '' Adamdan ses çıkmamıştı. Tam geri çekiliyordum ki adam beni boğazmdan yakaladı. Gözlerindn kan fışkırıyordu . Nefes alamıyordum . Âdam '' CEHENNEM !!! '' diye bağırmaya devam ediyordu ve sonra beni yere doğru iktirdi. '' Çok yanlış yaptınız küçük kız hem de çok neden Cehennem Sokağına geldiniz ?? '' Ben adamın dediklerini anlamamıştım. '' Cehennem Sokağı mı ? '' Adam kan kusmaya başladı '' Dikakt et !! '' dedi ve birden kafası düştü. Eğilip baktığımda nefes almıyordu . Ama cehennem sokağı ne demekti ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM SOKAĞI
Terrorİspanya' da mutlu bir hayat yaşayan Olivia ve ailesi bir nedenden dolayı ingiltere'nin bir kasabasına taşınırlar. Ama malesef taşındıkları sokak çıkılmaz bir yerdir . Ve eve ilk taşındıkları günden itibaren başlarına bir sürü esrarengiz olay gelir...