Cehennem Sokağı 4. Bölüm : Ölü Adam

4 0 0
                                    

Susuyordum . Sadece susuyordum . Ayak seslerini duyuyordum bir kaç adım geriye çekildim. Gözlerimi öylece merdivenlere dikmiş kimin geleceğini bekliyordum . '' Geldimm '' dedi biri ama ortalıkta kimse yoktu . Biraz daha geri gittim gittim gittim ve orada durdum . Arkamda bir şey vardı . Gözlerimi kapadım içimden dua ediyordum . O sırada yavaşça arkama döndüm ve bir çığlık kopardım. Bir adam vardı. Yüzü kanla kaplanmıştı. Ben çığlık atınca bana birden sert bir tokatla vurdu. Bense kaçmaya başlamıştım . Kaçıyordum olabildiğince hızlı kaçıyordum. Kendimi dışarı atmak için merdivenlerden aşağıya indim ama olamzdı kapının önüne koyduğum koltukların biri bile kıpırdamamıştı. Dışarı çıkıcak yol bulamayınca hemen kilere girdim. Delikten  dışarıyı gözlüyordum. Ordaydı hatta önümden geçmek üzereydi . Nefesimi tutmuştum. Adam kendi kendine konuşmaya başladı '' Cehenneme geldin biliyor musun ? '' Ben susuyordum '' Bende burada büyüdüm Olivia . Ve bende burada öldüm...'' öldüm kelimesini duyunca Olivia birden  hafifçe ağlamaya başladı . '' Ben bu evde bu sokakta öldüm . Beni öldürdü.'' Ben dayanamamıştım kilerden yavaşça çıktım '' Seni kim öldürdü ? '' Adam bana baktı '' O ! '' dedi parmağıyla benim arkamı gösteriyordu . Yavaşça arkamı döndüm hiçbir şey yoktu . '' Kim ? '' dedim. Ama önüme döndüğümde adam gitmişti ''  Korkmuştum hem de çok hemen kapının önüne yaydığım koltukları çektim ve hızlıca koşmaya başladım. Ormandan iyice uzaklaşmıştım ve sonra bir klübe gördüm içerden sesler geliyordu.Klübeye girdiğimde ise annem ve babam içerdeydi. Koştum ve anneme o kadar sıkı sarıldım ki neredeyse boğulacaktı '' Yavaş ol Olivia  '! Neler oluyor ??  '' Ben tam bir şey söyleyecektim ki içerden bir adam geldi '' Kızınız mı ? '' dedi. Olamaz o an neredeyse bayılacaktım . Donup kalmıştım. Çünkü o adam az önce ondan kaçtığım adamdı. Annem bana baktı .'' Ev sahibimize merhaba desene kızım .'' Ben hafifçe adama yaklaştım gerçekten o mu merak ediyordum. Evet evet oydu. '' Sizi daha önceden gördüğüme eminim '' dedim. Adam hafifçe gülümsedi '' Nerde görmüş olabilirsin ki ? '' Ben kendi kendime konuşmaya başlamıştım '' Ama oydu o ölü adamdı !! ''

CEHENNEM SOKAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin