Jungkook/ Kelebek

678 39 15
                                    

Bundan tam 10 ay önce bir çocuka tanışmıştın ilk başlarda seninle fazla konuşmuyor sorduğun sorulara kısıtlı cevaplar veriyordu. Tam bir ay sonra öğrendin, konuştuğun kişinin Bts grubunun maknaesi Jungkook olduğunu. Ona aşıktın...zamanla o seninle daha fazla ilgilenmeye başladığında ise sen ona cevap veremiyordun. Tanışmanızdan 4 ay sonra sana çıkma teklifi etmişti. Dilin tutulmuş bir şey diyememiştin. Ertesi gün teklifini kabul ettiğinde doğru bir karar verdiğini zannetmiştin...
Seninle her zaman konuşmuş her fırsatta seni sevdiğini belirtmişti. Senden çok uzakta olmasına rağmen yanında olduğunu hissettiyordu. Bir gün bir kargo gelmiş içinden ise beyaz bir ayıcık, küçük bir not ve yarısı olmayan kelebek şeklinde bir kolye vardı. Telefonun çalmaya başlafığında Kook'un aradığını gördün ve telefonu açtın. Hediyelerini sana o göndermişti. Kelebeğin bir diğer yarısı onun kolyesindeydi. Notu okurken gözyaşlarına hakim olamadın. İki kelimesinden biri sana olan sevgisiydi. Kolyeni boynuna taktın, her gece sana gönderdiği ayıcıkla uyudun. Şuan ise ayrılığınızın 2. günüydü. 'Pd-nim sevgili olmamızı istemiyor.' demişti. Sonrasında ise bütün bağlarınızı koparmıştı. Sabah kapının çalmasıyla uyanıp kapıyı açtığında kargo geldiğini gördün. Küçük kutuyu açtığında ise kolyenin Kook'ta olan kısmını gördün. Gözlerin dolu doluyken o kolyeyi de boynuna taktın ve odana çıktın. Bu kadarını yapması gerekmiyordu...
Telefonun çaldığında Jimin'in aradığını gördün tedirgin bir biçimde telefonu açtığında kulağına götürüp cevap verdin.

-Alo?

Telefonda birinin nefes alış verişleri duyuluyordu ama cevap verilmedi.

-Alo Jimin.

Telefon kapanmıştı. Birşey anlamasanda fazla kafa yormak istemedin. Bugün yetimhanedeki çocukları ziyarete gidecektin. Yetimhaneye gittiğinde küçük çocuklarla oynayıp eğlenmiştin. Kendine bir söz verdin. Asla ağlamayacağım. Çalan telefonunla çocuklarla oynamayı bıraktın ekranda tanımadığın bir numara vardı. Yeşil tuşa basıp kulağına götürdün. Aşık olduğun ses kulağına değerken dolan gözlerini birkaç kere kırparak yaşları göndermeye çalıştı.

-(A-Adın) seni hala seviyorum. Buna mecburum güzelim.

Jungkook'un hıçkırıkları kalbini bin parçaya bölerken telefon kapandı.

Watty sonunda düzeldi gibi. Artık daha sık bölümler paylaşacağım.
Seviliyorsunuz🌹💜

~BTS İLE HAYAL ET~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin