Bölümün yarısı gelmemiş özür dilerim umarım beğenirsiniz💜💜💜
"Wooaah sesin çok güzel""Imm teşekkürler..."
"Bizim şirketimize gelmeye ne dersin?... bence sesin çoğu idolden daha güzel(ıhım ıhım bi dakika şarkı söylüyorum o zaman öğretmenim canım benim canım benim seni ben- tamam yaa ne vuruyosunuz)"
"Bilmem"
•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●
Bugün bighite gidecektin tabiki suganın ısrarları sonucu olan birşey di bu üzerine siyah bir pantolon giydin ve beyaz önünde bts yazan t-shirt ünü giyip deri ceketini aldın arabana atladın bighitin önüne geldiğinde anahtarlarını çantana attın ve telefonundan sugaya mesaj attın.
Kime: Şugar Bey
+ben geldim kapının önündeyim
-Bekle aşağıya geliyorum
+peki
Birkaç dakika sonra suga gelmişti
"Naber güzellik"
"İyi sen?"
"Aynı hadi gel"
Kolunu omzuna attı ve seçmelerin olduğu yere gittiniz. Sıra numaranı aldın 308 (hayır hayır tabikide okul numaram değil fkfkgkgg)
Herkes sırasıyla çıktı. Her geçen dakika daha çok gergin oluyordun suga bunu anlamış olacak ki elini tuttu ve
"Endişelen me birinci sen olacaksın hiç şüphem yok"
Bu sana güç vermişti. 305 306 307 derken sıra sana gelmişti. Sahneye çıktın ve Bts let me know u söylemeye başladın. Jürilerden çok güzel yorumlar almıştın. Sahneden indin ve suga nın yanına gittin sana sarıldı ve
"Muhteşemdin sevgilim..."
"Ne??"
"Benim kızım olur musun?"
"EVET SUGA OLURUMM!!"
Yarışma sonuçları açıklanıyordu. Bütün yarışmacıların sahneye çıkması istendi. Sahneye çıktığında sugaya baktın sana baktı ve sıcak bir gülümseme sundu. Birkaç dakika sonra yarışma sonuçları açıklandı.
"308...kazanan 308 numara.."
Sen hala şoktaydın. Suga sahneye geldi ve sana sarıldı.
"Biliyordum kazanacağını...hadi gel"
Elinden tuttu ve dışarı çıktınız. Binadan çıktığınızda koşmaya başladınız (daşi ran ran ran fkfkgkgkgkg) koşmayı özelliklede onunla koşmayı çok seviyordun. Sahile geldiniz ve kumlara uzanarak güneşin batışını izlediniz...
Hellöööö ben geldimm biliyorum biraz geç geldi ama wattpad de bir sorun vardı bu yüzden yazdığım bölümleri yayınlamıyordu. Şimdi düzeldi bundan sonra j-hope gelecek umarım beğenmişsinizdir...
Sizi seviyorum
Vote ve yorumları unutmayalım pıliiz💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS İLE HAYAL ET~
Fanfictionderin bir nefes al ve son nefesini verene kadar hayal kur. bir kişinin hayalleri öldüyse kendinin de yaşamak için sebebi kalmamıştır...