6.Powód pierwszej kłótni/sprzeczki

1.7K 62 32
                                    

Paulo Dybala: Paulo zauważając jak świetnie dogadujesz się z Gonzalo Higuainem zaczyna podejrzewać, że coś Was łączy lub łączyło. Jest to oczywiście nieprawda, Gonz to tylko Twój dobry kolega.

James Rodriguez: James prosi Cię o wyjście na wspólne zakupy i obiad. Mówisz, że niestety na dzisiaj masz już inne plany. Umówiłaś się ze swoją najlepszą przyjaciółką. Rodriguez nie gniewałby się, gdyby nie to, że nie umie sam trafić do najbliższej galerii w Monachium.

Marco Asensio: Ostatnio Marco zapoznał Cię ze swoim bratem Igorem. Oboje ze starszym Asensio szybko odnaleźliście wspólny język i złapaliście dobry kontakt. Pewnego dnia, kiedy Marco wybrał się na trening Igor zaprosił Cię do siebie na kawę. Bez wahania się zgodziłaś i do niego pojechałaś. Piliście mrożony napój, kiedy rozległ się dźwięk pukania do drzwi. Był to Marco. Widząc Was razem urządził bratu niezłą awanturę okskarżając go o to, że chce odebrać mu kobietę. Ty jesteś na niego zła za to, że podejrzewa Was o takie rzeczy.

Neymar Jr: Podczas sobotniego pobytu w domu Neya uznajecie, że nie chce się Wam gotować obiadu. Neymar dobrze wiedząc, że masz okres zaczyna po kolei proponować Ci wszystkie możliwe dania z restauracji jakie zna. Widząc ciągle Twoje niezdecydowanie w końcu się denerwuje i zamawia pizzę, którą sam zjada. Jednak nie wytrzymuje zbyt długo widoku Twojej smutnej oraz zażenowanej miny i zamawia też drugą dla Ciebie.

Marco Reus: Gracie razem w Fifę. Przegrana osoba sprząta po kolacji. Niezbyt uczciwie wygrywasz dwa mecze z rzędu, po czym Reus jest na Ciebie zły i trzaskając drzwiami idzie zmywać naczynia.

Sergio Ramos: Sergio otrzymuje ważny telefon i musi pilnie wyjść coś załatwić. Niestety nie ma z kim zostawić dzieci i ostatnią osobą, która może się nimi zająć jesteś właśnie Ty. Przyjeżdżasz do domu Ramosa, który daje Ci rady dotyczące opieki nad jego synkami. Nakazuje też, żeby młodzi poszli spać o dwudziestej i nie jedli żadnych słodyczy.
Zgadzasz się na to, jeszcze nie wiedząc, co Cię czeka. Chłopcy są strasznie energiczni i niecierpliwi. Decydujesz się przekupić ich żelkami i batonikami, które znajdujesz w kuchni. Za nic nie chcą iść do łóżka o wyznaczonej porze. Sergio wraca do domu o dwudziestej pierwszej i jest zły o to, że dzieci jeszcze nie śpią. Dodatkowo zauważa pustą paczkę żelków i papierki po batonach.

Mats Hummels: Miałaś ciężki tydzień w pracy, więc liczysz na odpoczynek w ten weekend ze swoim chłopakiem. Niemal wpadasz w furię, kiedy Mats oznajmia Ci, że wychodzi z Thomasem i Robertem na piwo. Otwierasz sobie paczkę ciastek, włączasz telewizor i zasypiasz na kanapie.

Saúl Ñíguez: Masz dzisiaj ważne spotkanie o pracę. Twój ukochany Saúl zadeklarował się odwieźć Cię do umówionej korporacji. Po skończeniu rozmowy obiecał po Ciebie przyjechać. Nadszedł koniec, jednak z niewiadomo jakich przyczyn przeciąga mu się trening, a Ty stoisz na parkingu i cała mokniesz.

_________________________________________

Kolejny, już szósty rozdział za nami!
Lubię pisać takie długie części, ale w najbliższym czasie pojawią się też krótsze.

Czekajcie cierpliwie na imagify i one shoty!

Pozdrawiam, moulinowa

preferencje i imagify | piłka nożnaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz