50.Bölüm

8.6K 627 17
                                    

Aşağı yukarı iki yıl sonra yine Roma ' dayım . Nasıl mı ? Niye mi ? Güzel sorular . Şöyle anlatayım yani en başından .

Gürkan Bey ile hani onun oteline gitmiştik ve ikimiz hatta üçümüz için de önemli olan geçmişimizi etkilemiş geleceğimize de önemli katkı da bulunabilecek aramızda ki sorunları açıklığa kavuşturup yarı  buçuk  tatlıya bağlamıştık ama son olarak Gürkan Bey bana iş teklifin de bulunmuştu ya hah işte ben o iş teklifini kabul ettim . İyi de teklifi kabul ettin ve hoop seni Roma ' ya mı gönderdiler diyebilirsiniz . Haklısınız tabi ki öyle olmadı . Öncelikle birbirlerinden habersiz olduğunu düşündüğüm üç kişi iki ayrı iş teklifin de bulundu . Hiçbirisine teklifi duyar duymaz cevabımı vermedim . İki uzun gün düşündükten sonra ki buna düşünmek denemez verilmiş kararın haklılığını içime sindirme çabaları denebilir , Gönen ' e teklif ettikleri pozisyonu kabul ettiğimi bildirdim . Beyefendi verdiğim cevap karşısında şaşırmadı bile . Öyle ki olumlu cevap alacağından emin olduğu için neden cevap vermekte geciktiğimi sordu bende karşılığın da

" Şey , mey " gibi derin anlamları olan cümleler kurdum .


Köksal hocaya ise  cevabımı bizzat odasına gidip verdim . Adamcağız aldığı olumsuz cevap karşısında dağıldı mı hiç bilemedim . Malum adamın kendine has bir dağınıklığı var . Standart görüntüsünde olası bir değişiklik olsa bile bunu farketmek hayli güç . Herneyse olumsuz cevabım adamın üzerinde anlayamadığım bir etki bıraktı diyeyim ve bu işten de böyle sıyrılayım .


Mezun olup Eskişehir de ki okulumla olan bütün bağlantımı kopardıktan ve İstanbul da çalışacağım üniversiteye , gerekli bütün evrakları hazırladıktan sonra sıra İstanbul ' a taşınmaya gelmişti . İşte en çok bu konuda zorlandım . Çünkü Nihal Sultan hayatımda ki bütün gelişmelerin yakın tanığı olduğu halde İstanbul ' a benimle geri dönmeyi bir türlü kabul etmedi . Yaklaşık bir hafta tabiri caizse ağzından girip burnundan çıkarak benimle gelmeyi kabul ettirdim . Onun itiraz sebebi benim yeni bir hayata başlayacak olmam ve onun benim yanımda artık yer almasının gereği olmadığıydı . Gösterdiği gerekçenin altında yatan anlamı çok iyi biliyordum ama bana mantıklı gelmiyordu . Annem yanımda olmasa bile yakınım da olmalıydı .

Önceden yaptığımız  ayarlamalarla sonunda İstanbul da ki evimize taşındık . Tabi ki kiracımızı zor durumda bırakmadık geleceğimizi yirmi gün öncesinden bildirdiğimiz için onlarda sorun yaşamamış oldu sanırım !

Peki Roma seyahatinin sebebi ne derseniz . Sebebi hem tatil hem eğitim Gönen ' e sorarsanız içine eğitim sızdırılmış tatil . Evet yanlış görmediniz Gönen de benimle birlikte Roma da . Tıpkı iki  yıl öncesinde olduğu gibi . Bu seferkinin daha öncekinden farkı bütün seyahati baştan sona kadar birlikte planlamış olmamız . Birlikte geldik , aynı otelde kalıyoruz tabi ki ayrı odalarda ve gezimizi tamamladıktan sonra birlikte döneceğiz . Otel tercihini benim ısrarlarım üzerine Alize ile kaldığımız otelden yana kullandık . Çünkü bu otel samimi bir  konaklama  yeri  Gönen le ilişkimiz de samimiyet üzerine kurulduğu için bizim için en uygunu olacağını düşündüm ve bu sebebten dolayı Gönen ' e kabul ettirmem de çok zor olmadı .

          Şu an  Roma daki  ikinci  günümüzdeyiz  , iki  hafta  kalacağımız  bu  şehirden  sonra  belki  Venedik ' e de  gidebiliriz  bir  iki  günlüğüne  ama  belki  diyorum  çünkü  kesin  verilmiş  bir  karar  , yapılmış  bir  plan yok  sadece  Gönen ile  aramızda  yaptığımız  konuşmaların  birinde  laf  arasında  geçmişti .

Gümüş Kaşık (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin