EV

9 0 0
                                    

Kendimi tutamıyor gözyaşlarımı salıyordum.
O anda önümdeki adam birden yere düştü.O kulüpteki misafir adam gelmişti. Yerdeki pisliğe bir tekme daha atıp bana doğru geldi.

-Hanımefendi nasılsınız?

O anda gözlerim yavaş yavaş kararmaya başladı.

💎💎

Gözlerimi açtığımda yatakta olduğumu gördüm.Kalkıp etrada göz gezdirdim.Etraf beyaz ve maviyle döşenmişti.Kısacası bir zengin odasındaydım.Ama dedem gilde değildim.Üzerimde bir baksırla benden 2 3 beden bir gömlek vardı.O anda bir çığlık attım.
Merdivenlerdrn çıkıp yanıma gelen adam dün beni kurtaran adamdı.

Beni kurtaran adam adı Bulut du galiba kumral havalı ve kaslı biriydi.

-Siz,üstüm , bu yatak....Ben neden burdaydım anlat bana...

O anda bulantı geldi.

-Ben galiba kusucam.

-Karşı oda lavabo.

Kendimi oraya atıp klozete midemdeki herşeyi boşalttım.Arkamda biri oluğunu farkedince ağzımı yıkayıp elindeki havluyu aldım.Koluma girerek beni yattığım yatağa götürdü.

-Ben Bulut.Dün sana tecavüz eden adamı görünce müdahale edip sana bir şeyin olup olmadığını sorarken aşırı alkolden dolayı bayıldın.Ben de endişelenip seni buraya getirdim.

-Peki kıyafetler.

-Onları yardımcım değiştirdi.

-Neyse ben üstümü değiştirip gitmem gerek.

-Peki sen giyince bakarız.

-Tamam bu arada ben Mavi.

-Memnun oldum.

O aşağıya inerken kıyafetlerimi değiştirmeye başladım.

-Geldin mi Mavi gel Kahvaltı yapalım.

Odaya siyah hakimdi.Amerikan tarzı mutfaktandı. Mutfakta masanın üzerinde kahvaltı,tezgahın başında da 60 yaşlarında bir kadın vardı.

-Teşekkür ederim,ben artık gitmek zorundayım okula gideceğim.

-Hangi okul?

-ELMAS Fakültesi

-Ee ben de o okuldayım.

-Ama ben sizi tanıyamadım daha 1. Sınıftayım.

-Ben 4 deyim ama holdinge de gidiyorum.Ben de bugün okula gidecektim.Seni bırakırım ve önce kahvaltı etmeliyiz.

-Çok teşekkür ederim ama gitsem nolur

-Hiç güzel,olmaz kızım.Bulut eve ilk defa kız getirdi ve ben ona hizmet etmeden olmaz , dedi yardımcı.

-Ahh neyse sizin hatrınıza kalayım bari

-Ha şöyle..

-Mavi bu Ayşe Abla benim yakın bir ablam.

-Memnun oldum.

-Ben de kızım.

💎💎💎

Kahvaltı bitince çantamı aldım ve dış kapıdan çıktım.Bulut Bey beni bekliyordu.Evin önündeki lacivert Mercedes e  yaslanmış sigarasının son dumanını içine çekiyordu.

-Geldin mi Mavi,hadi gidelim.

-Tamam Bulut Bey.

-Bey?

-Efendim?

-Yani Beye gerek yok.Ben sana sen diye sesleniyorsam sen de bana sen diye sesleneceksin.

KAPLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin