MOTOR

6 2 0
                                    

Onlardan ayrıldıktan sonra derse girdim.Her zamanki arka sırama oturdum,yanımda kimse oturmuyordu çünkü hiç arkadaşım yoktu.Ders Matematikti.Ve öğretmeniniz yeni atanmış ve genç bir bayandı.
Defterimi çıkarıp ders notlarımı almaya başladım.

💎💎

Zil çalmıştı ve ders bitmişti.Çok sıkılıp kantine indim.O sırada kenardaki bir masada Bulut u gördüm.Tek başına oturdum.Gidip kantinden 2 kahve aldım ve onun yanına gittim.Aslında nefret ediyorum ondan ama sanki içimden bir ses bana git diyordu.

-Bulut,oturabilir miyim?

-Tabii ki.

-Diğer elimdeki kahveyi ona verdim.

Bana baktı.Ben gözlerimi başka yöne çeviremedim.Onun o koyu kahverengi gözlerine bakıyordum.

-Benimle yaşasana..  Ne dedi o onunla mı ,yaşamak mı

-N-Ne diyorsun sen Bulut.Hiç anlam veremedim bu dediğine.

-Yani seni o kulüpten ayırmak istiyorum benimle yaşa.

-Ben daha o kulüpte kendimi ya da dedemi ve anneannemi utandıracak birşey yapmadım ve yapmayacağım.Benim hayattaki tek dostum Kaplan, tek ailem dedemle anneannem ve tek acımı dindiren o haplar.Ve haplar olmasa sonumu sende benden daha iyi biliyorsun.Ben biliyorum 'Herşeyin bir sonu vardır.Ben artık bir son istiyorum.Annemle babamın yanına gitmek istiyorum.

Bunları derken gözlerim kızarmıştı ve ağlamamaya çalışıyordum.

-Bak ben sadece teklif ettim.Kendine kıyma bak ben böyle olsun istemezdim.

-Ben fahişe değilim.Yalnız ve acınılacak bir tip değilim.Bunu an-la! Empati yap.

Ayağa kalkıp lavaboya gittim.Yetti diye düşündüm.Y E T T İ. Kendimi durduramıyor ağlıyordum.O anda ellerim titremeye başladı.Lanet olası kriz.

Cebimden son kalan hapımı da alıp ağzıma attım.

💎💎

Bugün Kaplan'ı ziyarete gidecektim.Okul bitince eve gittim.Bulut delisine çok kızgındım.Ve bi daha adını duymak , yüzünü görmek istemiyordum.Salaklara artık vaktim yok diye düşündüm.

İlk önce duşa girdim.Sonra siyah kot tulumum altınada beyaz bir tshirt giydim. Beyaz bir spor ayakkabısıyla ve siyah spor çantamla hazırdım.Aslında tulum giymezdim ama anneannemle almıştık.Onu kırmazdım , onu da dedemi de .Çünkü onlar benim tek ailem.

Apartmanın garajına girdim ve lüks motoruma atladım.

Hızı ve en önemlisi bu motorumu seviyordum. Ve anneannem sayesinde kask takıyordum.Umrumda değildi ölmem.

Cüzdanımda 1200 lira vardı ve kulübe gidecektim. Çok mal alıp biraz gelmemeyi düşünüyordum.

İçeri girdim ve arka odaların oraya gittim.

Murat piçine parayı çıkarttım ve verdim.Sonra elime 4 yada 5 paket hap verdi.

İlk defa hiç konuşmamıştı.

Motoruma atladım.

💎💎

Çiftliğe 2 km kalmıştı.Ben de orda yolun kenarındaki bir dürümcüye gittim.Felaket açtım.

Sonra telefonum çalmaya başladı.

Arayan:Bulut Ünoğlu

Bir tabureye oturdum ve telefonu açtım.

-Ünoğulları arıyor acaba yine ne olduğumu düşünecek Brütüs?

-Nerdesin sen Mavi her yerde seni arıyorum.Bişey oldu sandım.

-Kulüpte değilim o zaman demek ki bi şey olmayacak.

-Konum at

Telefonu kapattım ve konum attım.

10 dk sonra gelmişti ve bende kendime dürümle ayran söylemiştim. Nedenini bilmiyorum ama sokak lezzetlerine bayılırdım.Ezgi Sertel kadar olmasa da ,..

Lüks arabasıyla geldi ukela😒.

-Off nerdeydin ya aklım çıkti.

Benim dürümüm gelmiş onu yiyordum.

-O ne.

-Sana ne .

-O ne.  Al bide başa sardık.

-Dürüm.

Elimden alıp az önce ısırdığım yerden bir ısırık aldı.

-Wow acaba bu dürüm lezzeti mi yoksa Mavinin dürümü lezzeti mi.

-Yahh o benim.Kendine al da ye.

Elinden alıp bir ısırık aldım.

-Gerek yok.Almam seninle yiyorum yaa daha lezzetli.

Sonra ayranmdan bir yudum aldım ve o elimden aldı.

-Mmm abi bu ayrann içinde bu kadar lezzetli yapan ne var. Dedi dürümcüye.Ya dur dur anladım bu Mavinin ayranı.

Dürümcü gülüyordu.

-Salaksın sen.

Yemeğimiz bitince kaskımı giydim.

-Hadi bye bye , evine git.

-Olmaz sen nereye ben oraya.

-S'ktir.

-Hadi arabaya bin ve gidelim nereye gideceksek.

-Ben motorumla gidicem.

Telefonumu kulaklığa bağlayıp kulağıma taktım.Ve Wild Thought (Rihanna ve Dj Khaled den tavsiye ederim.)dan başlayan müzik listemi açtım.

Motoruma bindim o da arkama bindi ve kulaklığımın birini aldı.

-Dj Khaleden mi

-Evet.

-Çok güzel.

-Sen kaskı nerden buldun.

-Arabamdan.

Bu çocuk kendini Bulut gibi havada sanıyor.Zaten öylede.

Kollarını belime dolamıştı.

💎💎

Yolculuk bitince indik.Sonra ben hızla kenardaki bir barınağa doğru koştum.Çok özlemiştim Kaplanımı.Arkamdan da Bulut geliyordu.

Barınağın kapısını açtım ve Kaplanımı gördüm.Kaplan annemle babamın Çiflik de bebekken hediye ettikleri Kaplandı.Bana zarar vermiyordu.Yani annemle babamın tek yadigarı.

Gittim ve sarıldım kaplanıma.

-Aşkım, Kaplanım. Ağlıyordum.Kaplan hırlamaya başlayınca arkamı döndüm.Bulut u görmüştü.

-Korkma gel.Bİşey yapmaz o benim yanımdasın ya..

-Kızım bak bu Bulut .Benim arkadaşım.

Gerçekten yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

Düşünce ve önerilerinizi duymak isterim.

Tabletten yazıyorum.Ara sıra yazım yanlışlarım gözümden kaçtı.

Küçük yıldızımızı unutma ⭐

I love you💞

Kaplan Bölüm 3

KAPLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin