Dragostea apare atunci cand vrea ea si unde vrea. Ea nu tine cont de varsta, inaltime sau greutate. Ea doar umple inima a doua persoane ce au fost facute sa se uneasca si sa formeze un suflet unit.
In general cei mai mari spun ca dragostea e ca un joc, dar un joc la care nu poti pierde niciodata. Atunci cand te atasezi de cineva prin dragoste e ca si cum te-ai lipi cu superglu de un scaun. Efectul va fi greu reparat lasand amintiri si urme... Asa e si jocul dragostei. Ea reuseste sa te duca pe culmile extazului in momentele cele mai grele prin jumatatea sufletului tau. Dragostea e atunci cand nu astepti lucruri scumpe. Ea se dovedeste prin fapte si gesturi pe cat de insemnate pe atat de mici si fine. Nu poti invinui doi oameni pentru ca se iubesc. Acesta este lucrul pe care ii face speciali si pentru ei inseamna mai mult decat orice pe lume! Prin toate tacerile ei, dragostea ne invata sa ne iubim unii pe altii indiferent cat de mult nu ne putem suporta. Pretuiti ce vi se da de la ea caci toate aceste lucruri nu le gasiti la magazin...
Oricat de mici sunt copiii asta nu inseamna ca nu se pot iubi. Ei au sentimente mult mai pure si dorinte adevarate decat adultii care pot spune ca au trecut prin viata. Povestea aceasta ii reprezinta pe doi copii ce au gasit dragostea cu pasi repezi...
Povestit din perspectiva fetei.