Totul se schimase dupa acea zi. Eram din ce in ce mai apropiata. La scoala vorbeam mai mult ca de obicei. Nimeni nu se putea atinge de mine. Era foarte grijuliu. In fiecare zi imi dadea hanoracul lui afara negand ca ii este frig. Vroia ca toata lumea sa stie ca sunt a lui. Nu exista o zi in care sa nu ma simt bine.
In ziua de 7 martie am avut datoria ca fata sa imi iau fusta. Profesoara de engleza ne vorbise joi de bunele maniere si imbracamintea adecvata a unei fete la o ocazie speciala. Dimineata, cand am ajuns la scoala la usa clasei erau Andrei, Roby, Ricky si Cristian. Toti au zambit si au strigat aplaudand. M-au facut sa ma simt superb fiind si singura fata tratata astfel. Dupa ce m-am schimbat am mers pana la baie sa ma dau cu luciu de buze. In ora de engleza am facut o mica petrecere pupand baietii si ei pupandu-ne la randul lor. Aveam banca plina de flori si noi fiind cateva flori dupa spusele profesoarei. Dupa ora eu am coborat sa o ajut cu florile. Cand am urcat Roby ma astepta la usa cu un trandafir rosu ca sangele.
Roby: La multi ani!
Eu l-am pupat si l-am luat in brate multumindu-i. Nu dupa mult timp imi spusese in discretie "Te Iubesc!". Imi parea atat de rau ca el plecade cu clasa lui la muzeu... Ma simteam singura. Avand amandoi telefoanele mai scriam cate un mesaj. Dupa terminarea orelor am avut corul cu ocazia zilei de 8 martie. Imediat ce am iesit am plecat cu tata la hotel trimitandu-i mesaj. Exceptand 3 ore cat am avut antrenament am vorbit cu el si m-am gandit la toate mesajele care mi le trimitea si la momentele frumoase care mi-au ramas tiparite in minte imagine cu imagine. Ma gandeam ca totul este o poveste ce nu multi o traiesc si trebuie sa o apreciez...