Sadece Bir Gece - 3 Bölüm( ONA BİŞİ OLURSA YAŞAYAMAM)

5.6K 80 9
                                    

Ne yapıcağımı hiç düşünmemiştim o kadar zorduki yaşadıklarım yaşatıklarım çevremdeki insanlara hayatım boyunca hep zarar verdim hep ve bir karara vardım en iyisi bir süreliğine buralardan gitmekti kafamı dinlemeye ihtiyacım var uçak bileti bakmaya başladım bile nereye gidiyim paris ? hayır orası aşıklar şehri sahi aşıklar şehri demişken justin neden gözleri kızarmıştı onu ilk defa böyle görmüştüm çaresiz gözüküyordu ama onun ne yapıcağı belli olmazdı onunla öpüşürken onu istediğimi farketmiştim ama duygularıma yenik düşemezdim zaten böyle bişi olamazdı bile...

Uçak biletini Texas aldım bu akşam kalkıcak olan uçak belkide buraya bidaha gelmem kim bilir ?? yukarı odama çıktığımda eşyalarılı toparlamıştım üzerime göğüs dekolteli beyaz bir tişört altınada kot pantolon yırtmaçlı saçımı doğal halina bıraktım hafif bir makyaj yapmıştım ayakkabı olarakta supra geçirmiştim ayağıma . eve son bir bakış atıp çıktığımda birisi arkadan beni tutmuş bırakmıyordu kafama sert bir cisimle vurulmuştu gerisi ise karanlık...

Kalktığımda bir yatak odasındaydım güzel hoş bir odaydı kafamı kaldırdığım an kafama çok kötü bir ağrı saplanmıştı kafamı tutarak nolduğunu hatırlamaya çalıştığımda kesit kesit şeyler hafızamı dolduruyordu iyide ben uçak aman tanrım olamazz !!!!!!!! kaçırılmıştım iyide neden benim ne zararım varki ?? birden bire kapının anahtar yuvasından ses gelmişti kapı açılmıştı karşılaştığım kişiyle şok olmuştum iyide bu bu justin

" Seni salak mal piç sen beni kim oluyosunda kaçırıyorsun " dedim ve ayağa kalkıp ona doğru bağırarak yürümemle birlikte yere düşmem bir olmuştu. Neden düşmüştüm takılmadımki birden bire kahkaha sesleri odada yankılandı salak şey olmaz beni zincirlemişti ayak bileğimden " HEMEN ŞU ZİNCİRİ ÇÖZ YOKSA SENİ SİKERİM ANLADIMI YAVŞAK GÖT DÖL İŞRAFI !!!!!!!!" bunları bağırarak söylediğimde yüzü gerginleşmişti vesaçımdan tutuğu gibi beni yatağa attı üzerime çıkmıştı ellirm bağlı değildi ona vurmaya devam ederken ağzımı kapatı ve " SUS LAN Bİ " dedi susmadım susmicaktımda sen bana emir veremezsin!!!!!

hala ben bağırmaya devam ederken o çoktan beni susturmak için dudağıma yapışmıştı bile üzerimden onu ittirmeye çalışırken o ise bütün ağırlığını üzerime vererek onu ittirmemi engelemişti nefes nefese kalmışık ikimizde dudaklarımı bırakmıştı nefes alamaya çalışırken " EYER BİDAHA BANA KÜFÜR EDİP SALDIRMAYA KALKARSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM " dedi tam konuşmak için ağzımı açtığımda dudaklarımızı birleştirimişti bile....

*

*

*

uyuya kalmışım yüzümde bir sıcaklık hissetiğimde gözlerimi açtığımda onu görmüştüm justini uyuyordu melekler gibiydi dışadardan melek gibi gözüksede içinde bir şeytan vardı piçin iki yüzlü... Onu izlerken uyandığını farketmemiştim bile " Rüyanda benimi gördün" dedi sırıtarak " he seni gördüm sorma bırakda uykumda bari rahat edeyim " dedimde kaşlarını çatıp saçlarımdan yakalaması bir oldu " BEN SANA DEMEDİMİ KÜFÜR ETMEK YOK BANA KARŞI ÇIKMAK YOK BANA VURMAYA KALKMAK YOK BAK KIZIM SENİ GEBERTİRİM ANLADINMI EYER İYİLİK İSTİYORSAN İYİ DAVRANIRSIN BENİM KİM OLDUĞUMU ÖĞRENSEN İYİ OLUR KÜÇÜK SÜRTÜK " dedi ve saçımı asılmaya devam ediyordu dudaklarımın arasından istemsizce bir çığlık attığımda saçımı daha çok çekerek kahkaha attı kesinlikle bir sadis di ( sadis karşısındaki acı çekerken onun hoşuna gitmesi gibi bişeydi sanırım :P) ve sözlerine devam etti ben ise saçlarımı bırak diyerek ağlıyordum çok güçlüydü . " BURDA BEN NE İSTERSEM O OLUR ANLADINMI " dedi saçımı çekerek bişi demedimde saçımı daha çok çekti ve anladım anlamında kafamı salladım " EYER BEN BİR KIZI BECERMEK İSTERSEM SECERİRİM SANA GELİNCE ACI ÇEKMEN HOŞUMA GİDİYOR HEPSİ BU AMA PLANLARIMIN BİRİNDE SENİ BECEREREK ÖLDÜRMEK VAR GÜZELİM HER DEDİĞİME KARŞI ÇIKARSAN BU PLANIMI ÖNE ALARAK SENİ BECERİRİM " dedi ve kalçalarımı sert bir şekilde sıkarak odadan dışarı çıktı...

*

*

*

Sabah olduğunda kalktım ve etrafa baktığımda ayağımdaki zincirin açık olduğunu görünce hemn kapıya doğru koştum kapı zaten açıktı tabak sesleri geliyordu aşşağıya yavaş ve küçük adımlarla indiğimde justin kahvaltı ediyordu öküz beni görünce " uyandınmı salak " dedi yok uyamadım mal kafamı olumlu anlamda salladım ve yanına doğru ilerlediğimde masaya bir tabak daha koydu gerçekten açtım 2 gündür bişi yiyemiyordum hemen yemeye başladımda ilk önce biraz sesizlik oldu sonradan justin aya kalktı ve içeri gitti biraz zamn geçtiğinde yanıma geldi ve bir paket attı önüme " AL VE GİY GEL "dedi emir verek açtığımda hediye paketinin içinden mayo çıkmıştı iyide bu ne içindi " iyide bu ne içinki ? " kızgın bir şekilde tabakları yere attı ve " SANA BEN SORU SORMA DEMEDİMMİ ÜZERİNE GİY VE GEL HAVUZA GİRİCEZ EYER KARŞI ÇIKARSAN SENİ GÖZÜMÜ KIRPMADAN BECERİRİM" dedi bende tamam anlamında kafamı salladım ve hemen odaya çıkıp üzerimi giyindim koyu yeşildi mayonun rengi aşşağıya indimde üzerimde sadece uzun beyez bir tişört vardı bahçeye doğru çıktığımda suyun içinde beni izliyordu " HADİ GEL SUYA " dedi ve üzerimi çıkarırken beni izlemeye devametti suya girdiğimde birdin bire birisi bacaklarımdan tutmuştu tutan kişye baktığımda justindi birden bire suya kafamı soktu ve nefesiz kalmdım su yutuyordum kafasına vurdumda kafamı sudan dışarıya tam nefes almaya çıkarırkan kafamı aşşağıya doğru baskı uyguladı ve nefesiz kaldığım an gözlerim kapanmıştı bile gerisi ise karanlık

Justin ağızından

Onunla dalga geçiyordum ve birden bire hareket etmedi beni yumruklamıyordu kafasını sudan dışarıya çıkardığımda gözleri kapalıydı hemen havuzdan çıktık ve kalp atısını kontrol ettim kalbi atmıyıordu kalp masajı yapmaya başlamıştım kendime bela okuyordum ona bişi olursa yaşayamam ben ağzındaki su dışarı verdi ve öksürdü gözlerini açtığında tek söylediği kelime " Senden nefret ediyorum" olmuştu ve gözleri geri kapandı...

*ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMÜN GELMESİNİ İSTİYORSANIZ 25 OKUNUCAKLAR LİSTESİ 2 VOTES VE 2 YORUM İSTİYORUM NE KADAR ÇABUK OLURSA BU ŞARTLAR O KADAR ÇABUK YENİ BÖLÜM GELİR BİLGİNİZE *

Sadece Bir Gece - 1 Bölüm ( TACİZ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin