Sadece Bir Gece - 2 Bölüm ( İNTİHAR SEBEBİN OLACAĞIM)

6.6K 70 14
                                    

Sabah olduğunda yattığım  yerden kalkmıştım gözlerimin şiştiğine emindim. Kalktığımda hala tepside birazcık pilav yarım ekmek ve kokmuş et vardı midem kalkmıştı cidden . Demekki hala birisi gelmemişti tepsiyi almaya bile dün akşam olanları düşündükce sinirlerim daha çok geriliyordu . Kapı sesini duymamla kafamı kaldırıp o tarafa doğru baktığımda polis memuru biraz sonra savcının önüne çıkıcaksın dedi ve gitti . Biraz zaman geçtiğinde kapı gene açıldı bu sefer gelen polis memuru değildi Justin di oturduğum yerden kalkmadan onu izledim yanıma geldi yanağımı sıkarak .

Justin: " Naber fıstığım" dedi iyrenç varlık !!!!!

Grace : " Sence burda nasıl olunursa öyleyim yani kötü " diye bağırdım kaşlarını çattı . Biraz zaman geçtiğinde yanıma doğru daha çok sokuldu ve 

Justin: " Teklifimi düşündünmü" dedi merakla beni baştan aşağıya süzdü ve dilini yaladı.

Gdace : " Hayır hayır hayır böyle bişi asla olmicak" dedim kaşlarımı çatarak 

Justin: " Ov pekala demeki bir ömür boyu burda kalmaya kararlısın " dedi ve tam kalkıp gidicekken 

Grace: " dur "

Justin: " ne var ?? "

Grace: " Ya hakim beni serbest bırakırsa ? "

Justin : " Ya bırakmassa bak benim sana tavsiyem teklifimi kabul et ve eyer hakim gitmene izin verirse sana elimi bile sürmem eyer hapis cezası yersen teklifim hala geçerli olacak yalnız ben çıkar çıkmaz hemen seni alıcaklar bebeyim hakimin karşısına haberin olsun"

Grace: " Senden nefret ediyorum anladınmı nefret iyrenç pis herif piç kurusu " diye tısladım ve birden bire dudaklarımızı birleştirdi ben onu ittirirken o ise sadece gülüyordu şeyinnin kalktığını hissetiğim anda titredim ve justin dudaklarımı bıraktığı anda tokatı yüzüne yapıştırmam bir oldu.

Justin : " SEN NASIL BÖYLE BİŞİ YAPABİLİRSİN GEL BURAYA " dedi ve elini kaldırdı tam suratıma elini geçiriyorduki durdu gözlerim kapalıydı açtığımda öylece durmuş bana bakıyordu sözlerine devam ederek " dua etki psikolojin bozuk yoksa seni şuracıkta becerirdim " diye tısladı ben ise alamaya devam ederken beni ayağı kaldırdı " Öp beni " dedi tahrik edici bir sesle ilk baş anlamadım ama gene " Öp beni " dedi tahrik edici sesiyle yüzlerimizi birleştirdiğinde " Neden " diye tısladım ona O ise " Seni deli gibi istiyorum " dedi ve dudaklarımızı birleştirdi onu ittirmeye çalıştığımda biliyordum buna izin vermiyecekti bende ona karşılık verirken nedense içimde bir sıcaklık hissetmiştim...

*

*

*

Hakimin karşısına çıkmıştım ben haklı çıktım çünkü arkadaşımın cesedi bulunmuştu . Şimdi ise üzerime simsiyah giyinmiş onun cenazesindeydim ağlıyordum şu 2 günde hayatım ne kadarda çok değişmişti... Ailesine baş sağlığı dilemek için yanlarına gittiğimde bana bağırmışlardı " GİT BURADAN HANGİ YÜZLE BURAYA GELİRSİN "  diye  bağırıyorlardı haklıydılar kızlarının katili bendim...

Eve vardımda duşa girdim ve yatağımda uzanıyordum göz kapaklarım ağır gelmeye başlamıştı daha fazla dayanamayarak uykunun ellerine verdim kendimi...Uyandığımda birisinin eli belimi sarmış diğer elleri saçlarımı okşuyordu çok iyi hissetiriyordu elleri yumuşacıktı kafamı o tarafa doğru çevirdimde gördüğüm kişiyle gözlerimi irileştirdim ve hemen kollarının arasından kalktım Yanımda yatan kişi Justindi 

Grace : " Senin ne işin var burda " diye tısladım bağırarak. o ise pişkince gülüyordu  " Şimdi görürsün sen polis çağırıcağım " dediğim anda yatağın diyer tarafına doğru ilerlediğimde o çoktan beni yakalamıştı bile elimdeki telefonu aldı ve yatağın üzerine attı 

Justin : " Eyer böyle bişi yaparsan seni şuracıkta ölünceye kadar sikerim " diye bağırdı . ben ise  "Hadi denesene " diye bağırım o ise kafasını yere  doğru eydi birden bire onu ittirmeye ve yumruk atmaya başlamıştım göğüsüne yere doğru düşerken kafasını komidinin sivri ucuna vurmuştu bile kafasını tutarak bağırıyordu hemen yanına doğru koştum ve iyimisin dedim " Salak sence iyimiyim " diye sordu onu yenden kaldırmaya çalışırken birden bire beni yatağın üzerine attı ve sinsice gülümsedi koşarak üzerime öyle bir atladıki evin heryerine çığlıklarım hakim olmuştu . Delice boynumu emerken ben ise altında kıvranıyordum. justin kulağıma tıslayarak " Herkeze iyilik etme " dedi bende evet haklısın " hele hele senin gibi hayvanlara " dedimde yüzüme yumruğunu geçirmesi bir oldu.ağlıyarak yüzümü tuttuğumda geriye doğru çıktığını zar zor tek gözümle görebiliyordum.Birden bire olduğum yerden kalkarak.

" YETER ARTIK ANLADINMI YETER ABİ KARDEŞ SİZDEN YEDİĞİM DARBELER YETMEDİMİ  HE YETMEDİMİ BIKTIM ARTIK 2 GÜNDE HAYATIMI BOK ETTİNİZ İLK ÖNCE ABİN SONRADA SEN SİZİN SAYENİZDE HERKEZİN GÖZÜNDE OROSPU , KATİL OLDUM YETER YETER YETER " diye hıçkırarak ağladım o ise öylece durmuş bana bakıyordu bunları beklemediği kesindi " Ben ben sana abimin yaptıklarını yapmiyacağım " dediğinde durdum ve ona baktım " DEFOL  DEFOLLLLLL" Diye bağırdım gözleri irileşmişti ve gözleri kızarmıştı iyide neden ??  arkasına bakmadan çekti ve gitti...

 JUSTİN DREW BİEBERIN AĞZINDAN


Onu öyle görmeye dayanamıyordum onunla öpüştügüm zaman içime hep bir sıcaklık kaplıyor. Melekler gibi uyuyor içimdeki ses aşık oluyorsun diyordu ama olmicaktım asla  sana bunu ödeticem kızım sen beni daha tanıyamamışsın kime bulaştığını unuttun sen böyle olmasını seçtin kızım sen sana öyle bir oyun oyniyacağımki intahar sebebin olucağım...

Sadece Bir Gece - 1 Bölüm ( TACİZ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin