Sadece Bir Gece - 5 Bölüm Part 2

3.7K 55 2
                                    

Justin Bieber ;

Yanlış bir kararmı verdim bilmiyorum ama bi tarafta abim bi tarafta sadece bir kız var evet belkide ondan hoşlanmış olabilirim ama bu hiçbirşeyi değiştirmez.

ve şuanda arabanın içerisindeyim kafa dağıtmak  için bir bar hiçte fena olmazdı. Arabamı parketim ve içeriye giriş yaptım içerisi fazla kalabalıktı deli gibi dans edenler yukarı odalara çıkanlar acaba bu gecelik bir oda alsamı hiç fena olmaz kalabalığın arasından geçerken kızıl saçlı bir piliç dikkatimi çekti siyah mini götünü bile kapatmayan bir elbisesi vardı . Kızıl  şaçları tam göğüs hızasındaydı ve onları dalgalandırarak kendine vahşi bir hava katmıştı tek kelimeyle mükemeldi.

Kalabalığın arasından sıvışırken piliç barmen orada gördüm tam içkisini almış arkasına dönerken beni gördü ve dudakları alayla yukarı kalktı " selam " dedi bende " selam vahşi kadın "  dedimde kahkaha attı ve gülümseyerek dans pistine doğru yürüdü arkasından giderken dans pistin tam ortasında durdu ve " Biraz kafa dağıtmaya nedersin " dedi "hiç fena olmaz" dedim ve kızıl kafayı kendime doğru bastırdım inlerken istedim hazı almıştım ellerini boynuma doladı ve vücutlarımızı bir bütün yaptı biz dans ederken kalabalığın arasında onu gördüğümde dondum kaldım. Grace oradaydı yanında üç kız vardı ve iki tanede erkek onu  baştan aşağı süzdümde diz üstünde siyah hafif bel kısmında  bir dekolte vardı elbisenin önünde  göğüs dekoltesi vardı fazla sexy gözüküyordu.

Grace;

Kızlarla bir bara gelmiştim kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı cody elini bana doğru uzatırken " dans etmeye nedersin" demişti aslında yakışıklıydı  kıskana bilecek kahverengi gözleri hafif çıkık siyah sakalları vardı hem biraz kaçamak yapmanın kime zararı olurki elini tutum ve dans pistine dogru ilerledim loş ışıklandırılmış ortamda kalabalığı incelerken cody sesiyle irkildim. " Çok güzelsin " dedi ve belimden tutuğu gibi beni  kendine doğru çekti ve ellerimi boynuna doladımda bundan hoşanmış gibi dudakları yukarı doğru kıvrılırken elbisemdeki sırt dekoltemde elleri buluşmuştu soğuk ortamda sırt dekoltemde elleri buluştunda bu hareketi ile titredim alayla sırıtırken yüzüme doğru yaklaştı ve üst dudağımı kavradı bu öpüş hepsinden farklıydı sanki bende alt dudagını kavradığımda bundan tatmin olmuşca beni belimden daha çok kendine bastırdı ve dudaklarının arasında inlememi sağladı açılan dudaklarımdan içeri dilini sokarken hafif  titredim ve ona istediğini vermeye başladım .

Justin:

Oldum yerde öylece kalmış olanlara bakıyordum benim kızımla öpüşüyor ve onu elliyordu ben ona kıyamazken o ise ona karşılık veriyordu kızıl kafayı ititdim ve grace yanına geldim çocuğun kolundan tutuğum gibi kendime doğru çektim ve suratına kafa attım çocuk yere düşerken grace nin çığlık atıyordu yerde yatan itin üzerine doğru geldim yakalarından tutum ve " Benim kızımı öpersin he" dedim ve gözüne yumruklarımı atarken barda müzik durmus ve herkez saskınlıkla bize bakıyordu ben ona hala vurmaya devam ederken korumalar coktan beni itin üzerinden kaldırmış ve dışarıya doğru götürüyordu gracie baktımda ağlıyarak dışarı çıkmıştı hızla korumların elinden kurtuldum ve peşinden koştum.

Gracie:

Nereye gitiğimi bilmeden koşarken topuklularıma lanet ediyordum  ayak sesleri duydumda durdum ve topuklu ayakabılarımı elime alarak koşmaya başladım arkamdan  geliyordu " Seni yakalayınca ölümün benim elimden olacak  " diyerek peşimden koşuyordu  bi ara sokak girdim ve lanet olası çıkmaz sokak arkama döndüğümde onu gördüm gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu  ellerini yumrak yapmış ve boynundaki damarlarındaki her santim gözüküyordu  aşırı sinirliydi geri geri giderken  soğuk duarı arkamda hisetim "yaklaşma" diye bagırıken birden bire kendimi yerde buldum bana tokat atmıştı "Seni sürtük " dedi ve saçlarımdan tutuğu gibi beni sürüklemeye başladı "bırak" diye yalvarırken daha sıkı tutuyordu saçlarımı ayakabılarım ve çantam orda kalmıştı lanet olsun yardımda çağramiyacaktım .Beni  siyah arabasına bindirirken kafamın arkasında bir darbe hisetim ve justinin son sözlerini " Yazık olacak"...

Sadece Bir Gece - 1 Bölüm ( TACİZ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin