Bölüm 9 ( Benim tek gerçeğimsin)

2K 36 3
                                    

sabah olmuştu çoktan odanın kapısı açıldığında justinin geldiğini anlamıştım . Uyumuş numarası yapmaya başladım birden bire başımdan aşşağa su dökülmesiyle küfürler savurarak olduğum yerden kalktım . justinse kahkaha atarak " günaydın " dedi  " Ya sen malmısın neden üzerime su  döküyorsun "  diye tısladım  o ise gülerek " istedimi yaparım sanane " dedi  "öylemi " dedim tek kaşımı kaldırırken oda " aynen " dedi ama artık çok geçti üzerine suyu boşaltmıştım bile .  kahkaha atarken olduğum yerde bakışlarıyla susmuştum " sen bunu nasıl yaparsın seni bi elime geçirisem dur dur kaçma " diye bağırdığında ben koşmaya başlamıştım bile bu sefer arka bahçeye çıktığımda dinlenmem gerektiğini düşünerek bi ağacın arkasına  saklandım " burada olduğunu biliyorum bu yaptığını ödiceksin hemen gel buraya " diye kükredinde olduğum yere sindim.

ve ağacın tepesine çıktım evet doğru napim korkudan justinin o bal rengi gözleri sinirlenince siyah oluyor ve sol gözü seğiriyordu. aradan baya  zaman geçtiğinde aşağıya indim ve sesiz dikkatli bir şekilde yürürken yüzüme yediğim su balonuyla şok oldum justinse kahkaha atarken demek sen diyerek ona doğru kızgınca geldiğimi görünce koşmaya başladı. bense daha hızlı koşarken birden bire aklıma bir numara geldi kendimi yere atarak " ahh ayağım canım acıyor justin "   diye bağırınca " bak eğer numaraysa  kötü olur dedinde " kendimi gülmemek için zor tutarken " sence numaramı şapşal " diye bağırdığımda yanıma koştu ve " dur bi bakim " dedi bende  " ah çok acıyor " dedim tam üzerime eğilmiştiki yanımdaki hortumu çalıştırdım heryeri ıslanırken bense kahkaha atmaktan bişi yapamıyordum sonra  hortum elimden düştü ve justin bunu fırsat bilerek bana doğru gelirken bense koşmaya devam ediyordum ah havuz böyle işin tam arkamı dönmüştüm kaçmak için justin arkamda hortumla bana  doğru yaklaştığında " bak  şaka bitti tamamı " dedim bu sefer gülerek üzerime geldiğine son adımım boşluğa geldiğinde dengemi kaybetmemek için justinin elinden tutum ve birikte havuza düştük su yüzeyine çıktığımda justins bakarken suyun altından birisi elimi tutu ben irkilirken  justin olduğunu anlamıştım " hey bırak beni" dedimde  o  ise beni  kendine doğru çekip dudağımı öptü ve geri çekildi bu küçük buse bana bir ömür gibi gelirken şok olmuşum dudaklarım karıncalanıyordu  duydum sözlerle daha çok şok  oldum " özürdilerim ben sana zarar verememki benim tek gerçeğimsin " di peki ben şimdi napacağım?

Sadece Bir Gece - 1 Bölüm ( TACİZ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin