Multimedya: Aras ve HilalAras diye bir ikiziniz varsa hayat size zor. Şuan ne yapıyorum biliyor musunuz? Saçımı tarıyorum ne yapabilirim başka. Ama neden sorun bir. Neden elif hanım? Ay canım iç ses hemende sordu. Bu mal ikizimin sevgilisi ile buluşucağım ve tabi onun abisi de gelicekmiş. Kıza acıyorum. Bu öküz ile sevgili olduğuna göre sabırlı bir insandı. Beni, beni üşengeçgillerden olan beni cumartesi günü dışarıya çıkarmaya tenezzül ediyor. Neyse her şey ikizim için. Şaka yaptım. Tabikide her şey dışarıda yemek yemek için.
En azından sen hazırlamıyorsun ya da annene yalvarmıyorsun. "Ulan elif hala hazır değil misin? Siz kızlar hepiniz kendinize ne düşkünsünüz." diye böğüren öküze merdivenden bir bakış atarak dışarı çıktım. O da peşimden geldi. Arkama dönüp sinsi bakışlarımdan attım ve dedim ki. "Demek bütün kızlar aynı hı. Hilal yengeme söyliyeyimde bunu ağzına sıçsın seni at ağızlı seni."
Aras ilk baktı. Sonra kaşlarını çattı. Sonra sol kaşını kaldırdı. Napıyordu bu andaval. "Elif sakın canım ikizim. Sana bol yoğurtlu isk-" demeye kalmadan onu susturdum. Rüşvet yok bizde abisi. "Tabikide bu konuyu yengemin yanında açmam yeter ki bol yoğurtlu iskender olsun." Savaşı kazanırcasınca gülüş attı ve şoför koltuğuna oturdu. Bende hâlâ onun kapımı açmasını bekliyorum. Sonuçta ablasıyım. "Ablana kapıyı açsana yavrum." Diye imalı imalı baktım. "Sadece 2 saniye önce doğdun ve yıllardır herkese ablam olduğunu söylüyorsun ulan." Diye homurdana homurdana kapımı açtı. Böyle yola gelirdin işte düşük zekalı seni.
"2 saniye 2 saniyedir büyük müyüm? Evet. Şimdi kapa çeneni gidelim artık yemek yemek istiyorum." Bana şaşkınca baktıktan sonra şoför koltuğuna tekrar oturdu ve arabayı çalıştırdı. Bense hemen radyoyu karıştırmaya başladım. Soner Sarıkabadayı - İnsan sevmez mi? şarkısını açtım. Aslında bir beleviciyim. Canım Cem Belevi. Sesi son ses yaptım. Aras süpersonik bakışlarını yolladı. Ama sizce ben taktım mı? Hayır. Çünkü bir Elif Soykan bir andavalın süpersonik bakışlarını hiçe sayardı.
Şarkı bitmek üzereyken buluşacağımız yere gelmiştik. Aras park edecek yer ararken bende hâlâ yiyecek bir şeyler arıyordum. Açım, aç. Arabayı park ettikten sonra kapımı açması için kaş göz ettim. O kapı açılacak. Göğe bakarak ellerini açıp bir şeyler gevelendi. Ardından kapımı açtı. ZAFER. Bu başarı hepimizin arkadaşlar. Arabayı kilitledikten sonra yanıma geldi ve restauranta ilerledik. Allaha şükürler olsun Aras millet içinde insan taklidi yapabiliyordu. Eğittim onu aferin bana. İçeri girdiğimizde güzel bir kokuya sahipti ama ne olduğunu çözemedim. 9 numaralı masaya ilerledik. Masada kimse yoktu. Sanırım tek geç kalan biz değildik. Masaya oturduğumuz gibi menüye baktım. İşte burası artık en sevdiğim restaurant. "Ben bol yoğurtlu bol iskender alayım." Dediğim sırada aras öyle bir bakış attıki. "Biz bir kaç kişiyi bekliyoruz şimdilik 2 bardak su alalım." Diyen arasa hak vermedim. Niye bekliyoruz onları. Zamanın da gelseylermiş. Arasa göz devirmekle yetindim.
O sırada içeriye bir güzel esmer bir kız ve yüz hatları fazla belirli yeşil gözlü insan dışı bir varlık giriş yaptı. Allahım sen arastan alıp bu çocuğa mı verdin hey maşallah anam. Kızın üstünde beyaz ortasında zebra bulunan bir kısa kollu ve siyah tulum giymişti. Saçları ise dümdüzdü. Çocuk ise siyah pantolon ve beyaz bir kısa kollu giyinmişti. Arasa baktım da o da aynı giyinmişti. Ben ise omuzlarımda olan beyaz bir bluz ve siyah kısa bir şort giymiştim. Bizim masaya yaklaştıklarında bunların hilal ve abisi olduğunu anladım. Baya zekiyim. Hilal Arası öpüp sarıldıktan sonra bana baktı. Sanırım görümce oyunu yapmıyacaktım. Çünkü kızın yüzü güzel ve samimi bir gülüşü vardı. Bende hemen boş kalmadım ve sarıldım. Şaşırmış olmuş olmalı ki ilk bir 15 saniye karşılık vermedi ama ardından oda bana sarıldı. Artık Aras nasıl bahsettiyse benden kız korkmuş olmalı vay anam vay. Bu sırada Aras ile adını bilmediğim insan dışı tatlı varlık erkekçe selamlaşıyorlardı. Hilal ile uzun sarılmamızın ardından kollarımızı ayırdık. "Ben Hilal Aras bahsetmiştir eminim. Sende elif olmalısın ikizi." diyen tatlılığa baktım. Aras kedi olalı ilk defa bir fare tutturmuştu. Uzattığı elini sıktım ve ona cevap verdim. "Bende dediğin gibi Elif. Arasın ablası." Son cümleyi arasa bakarak bastıra bastıra söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Son
Humor3.İskender savaşlarına hoş geldiniz. İskenderi ilk nazik yemeği düşündüm ayıp olmasın sonra dedim siz kim köpek iskender varken. Nefes nefese verdiğim iskender muharebesinin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Kafamı kaldırdığımda 2 şaşkın göz ile göz göze...