2.Bölüm

39 5 1
                                    

Multimedya; Mert, Buse

~

O güzel tadı ağzımda dağıldı. Ne güzel şeydi seni yemek. Midem artık mutluydu. Midem mutluysa bende mutluyumdur. "Buse bugün bizde kalsa olur mu, lütfen lütfen." Diye anne ve babama yavru kedi bakışlarımı yolladım. "Bizim için sorun yok elifim Hakan abine ve Duygu ablana sor." Diyerek gülümseyen babama öpücük attım. Bu sefer yavru kedi bakışlarımı Duygu ablayla ve Hakan abiye çevirdim. "Busede istiyorsa bizim içinde sorun yok elifciğim." Duygu ablamada öpücük atarak buse ile masadan kalktık. Merdivenlere yöneldik ve ardından odama girdik. "Buse kanka şimdi burda dur sen anneme birşey söyleyip geliyorum sonrada kızlar gecesi başlasın." Diye çığrıştım. "Lan bağırma dibimdesin zaten, kulağımı hissetmiyorum hem zaten burada dur ne, nereye gidebilirimki." Gözlerimi devirip merdivenlere yöneldim. Yandan geçen arası durdurup hemen. "Hilalde arayacağım ve bize gelirse gelir. Eğer gelirse odaya sakın dalma. Yoksa kafan patlar." Diye gözlerimi pörtlettim. Gözleri ilk parlasada sonradan dediğimle parlaklığı sönüp gitti...

Annemlerde masadan kalkmış salonda kahvelerini içiyorlardı. Anneme doğru ilerledim. Kulağına doğru "Anneciğim seni çok seviyorum biliyorsun dimi." Annemde gülerek kafasını sallıyordu. Diğer üçlü
-Babam, hakan abi, duygu abla- oturmuşlar bir konu hakkında konuşuyorlardı. "Arasın sevgilisi olan hilal yengeciğimide buse ve bana katılması için çağırabilir miyim?"
"Peki güzelim sen nasıl istersen ama geç uyumak yok." Güldüm ve kafamı salladım. Geç uyumamamızı söyledi ama biz uyumayacaktık tabiki. Mutfağa geçtim. İlk işim buseye ödemeli attım. Zenginiz ama salak değiliz. Ardından hilale ödemeli attım. Ardından 1 dakika geçtikten sonra hilal aradı. Aferim kızıma.

Elif; 'Aloooğ'
Yengeciğim; 'Efendim Eliiif'
Elif; 'Napıyorsun kız'
Yengeciğim; 'Arasın resimlerini beğenen kızlara tehtitler savuruyordum sen napıyorsun"
Elif; 'Bak şimdi ne diyiceğim buse diye eski arkadaşım bizde kalıyor kızlar gecesi yapıcaz sende gelmek ister misin?'
Yengeciğim; 'Ay çok iyi olur evde tekim zaten tüm aile yemeğe gittiler.'
Elif; 'Tamam o zaman whatsapptan sana konum atayım.'
Yengeciğim; 'Peki bekliyorum görüşürüz'
Cevap vermeden yüzüne kapadım görümce olmak bunu gerektirir. Bu sırada buse gelmiş masanın yanında sandalyede telefonla oynuyordu. Tabi buldu beleş wifi. Bende hilale whatsapptan konumu attım. Telefonu masaya koydum ve buseye döndüm.
"Evet buse hanım şimdi yemekleri hazırlıyoruz. Şurdan büyük kaseleri verde cipsleri koyalım."

Hilalden Anlatım;

Kıyafetlerimi giyinip dışarı çıktım. Abim veya babam olmadığı için mankafa mert beni eliflere bırakacaktı. Bahçenin diğer ucundan kapının önüne gelene kadar kornaya basa basa geldi. Aras ve abimin ortak arkadaşından ne beklersin ki. Kapıyı açıp oturdum. "Seni gördüm zaten mert ne diye bahçenin diğer ucundan kapının önüne kadar kornaya basıyorsun be mankafa." Diye koluna vurdum birtane. Kafa çocuktu abimi deli etmeye bayılırdı evet bayılırdı çünkü sonunda abimden dayak yerken bayılmış numarası yapardı.
"Kanka beni aramaktan gözlerin yorulmasın diye yardım ediyoruz ama gene dayak yiyoruz abisi bir kardeşi iki aman garip Anam ben bu halleredemi düşecektim." Ağıt yakan merte göz devirdim.
"Araslara gidiyoruz mert hadi."

"Aras aşkım beni özlemiştir zaten hemen gidelim." Mertin arasa aşkım dediğini aras duysa kıyamet kopardı.
"Seni değil beni özlemiştir hem sadece ben araslara gidicem sen gelmiceksin misafirleri var ve bende elif ile arkadaşının yanında gidiyorum." Elifi sevmiştim sevmemem için sebep yoktu. Mert ile elif tanışsa dünyanın sonunu getirecek espiriler bulabilirler buna eminim.
"Elif kim kanka."
"Arasın ikizi siz daha tanışmadınız dimi ne yazık ne yazık sen bu hallere düşecek insan mıydın bee." Diye az önce yakmaya çalıştığı ağıtı yaktım. Denişik oldu ama neyse. "Arasın ikizi bacımdır eyvallah." Gözlerimi devirdim. Salak. Yol boyunca yolu izledim. Evet aras için fazla zekiyim ama ne yaparsın işte. Bizimki kadar büyük olan bir evin önünde durunca geldiğimizi anladım evet gene çok zekiyim.

Lise SonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin