YAPTIĞIM HAYAL ETLER :)

764 8 7
                                    

RÜVEYDA ACI'NIN HAYAL ETİ :)

Rüveyda 23 yaşında bir kızdı. Küçükken ailesi onun ve Kore'li olan Min Seok adlı bir çocuğun ailesi onların gelecekte evlenmesi için anlaşma yapmışlardı. Min Seok adlı çocuk 25 yaşındaydı. Rüveyda'nın ailesi ona sadece ismini ve yaşını söylemişti. İkisi beraber büyümüştüler ama Rüveyda hiç bir şey hatırlamıyordu. Artık evlenme yaşı geldiği için ailesi Rüveyda'yı Kore'ye yollamaya karar verirler. Rüveyda tanımadığı biriyle evlenmek istemiyordu. Ama ailesini kıramıyordu. Bir şey söylemeye çalıştığında ailesi onu susturuyordu. Rüveyda daha fazla direnmemeye karar vermişti. Herşeyi oluruna bırakacaktı artık. Rüveyda ve ailesi Kore'ye gitmek için hazırlanıyordu. Hazırlıkları bitince Kore'deki Rüveyda'nın evleneceği çocuğun ailesini aradılar ve geleceklerini bildirdiler. Rüveyda ne kadar isteksiz davransa da aslında Min Seok adlı çocuğu çok merak ediyordu. Rüveyda ve ailesi uçağa binmek için havaalanına gittiler. Hiç oyalanmadan uçağa bindiler. O sırada akşam olduğu için Rüveyda'nın yolculuğu uyumakla geçmişti. Uçak inişe geçtiğinde Rüveyda uyanmıştı. Saçını düzeltti. Ağzına naneli şeker attı. Uçaktan indiklerinde karşılarda -HOŞGELDİNİZ ^^- yazılı bir kağıt gördüler. Rüveyda'nın annesi "Hoşbulduk." dedi ve Min Seok'un annesine sarıldı. Arkadan bir çocuk geldi. Çok tatlı duruyordu. Gözleri Rüveyda'yı bitirmişti çocuğun. Rüveyda'nın yanına giderek "Hoşgeldiniz, ben Min Seok. Tanıştığıma memnun oldum." dedi. Rüveyda şaşırmıştı. Demek ki evleneceği çocuk buydu. Kendinisini toparladı ve onları selamladı. "Merhab ben de Rüveyda. Tanıştığıma memnun oldum." dedi. Min Seok'un babası yoktu. O yüzden sadece annesi bizi karşılamaya gelmişti. Zaten benim ailemle onun ailesinin anlaşması da buna dayanıyordu. Rüveyda'nın babası Min Seok'un babası çok iyi arkadaşlardı. Min Seok'un babası ölmeden önce Rüveyda ve Min Seok'un evlenmesini istemişti. O yüzden Min Seok  ve Rüveyda bu evlenme olayını kabul etmek zorunda kalmışlardı. Hep birlikte toplanıp Min Seok'ların evlerine gittiler. Min Seok, Rüveyda'nın kalacağı odaya kadar eşyalarını götürdü ve odaya bıraktı. Rüveyda birden Min Seok'a "Bu evlenme olayından hoşlandın mı?" dedi. Min Seok "Yapıcak bir şeyimiz yok." dedi. Rüveyda başıyla onlayladı. Rüveyda zayıf bir kızdı. Vücudu manken gibiydi. Yüzü de çok tatlıydı. Min Seok çok yakışıklı bir çocuktu. Rüveyda'nın en çok hoşuna giden yeri gözleriydi. Rüveyda ve Min Seok'un annesi daha nefes aldırmadan çocuklara evlenme tarihini ayarlamışlardı. Bütün herkezi salona topladılar. Min Seok'un annesi "Bu haftasonu düğününüz var. O yüzden alışverişi çabuk yapın." dedi. Min Seok "Anne neden bu kadar acele ediyorsun?" diye sordu. Min Seok'un annesi cevap vermedi sadece "Ne diyorsam yapın siz." dedi. Rüveyda çok yorulduğu için izin isteyip odasına çekildi. Yatağa uzandı. Min Seok'u düşünüyordu. Min Seok'u düşündükçe gülümsüyordu. Buna bir anlam verememişti. Uyandığında Min Seok karşısındaydı. Rüveyda "Burada ne arıyorsun?" diye sordu. Min Seok " Hadi kalk artık. Alışverişe çıkmamız lağzım." dedi ve güümsedi. Rüveyda yataktan çıktı. Banyoya girdi. Elini yüzünü yıkadı. Odasına geri gitti. Min Seok odadaydı hala. "Dışarı çıkar mısın giyineceğim." dedi. Min Seok'ta "Tamam." dedi ve dışarıya çıktı. Rüveyda üzerini değiştirdi ve dışarıya çıktı. Min Seok'a "Hemen çıkacakmıyız?" diye sordu. Min Seok "Evet. Alışverişten sonra birşeyler yeriz." dedi. Dışarı çıktılar Rüveyda için gelinlik aldılar. Min Seok içinse damatlık. Daha sonra gidip kahvaltı ettiler. Min Seok Rüveyda'ya bir şey soracakmış gibiydi ama sormuyordu. Rüveyda "Ne sorucaksın?" dedi. Min Seok "Aslında ben senden hoşlanıyorum. Seni küçüklüğümüzden hatırlıyorum. Seni o zamandan beri seviyorum." dedi. Rüveyda şaşırmıştı ne diyeceğini bilemedi. Cevap vermeden sadece yürümeye devam etti.Eve geldiklerinde çok yorulduğu için banyo yaparak üzerindeki yorgunluğu atmak istedi. Banyoya girdİ ve banyosunu yaptı. Havlusuna sarıldı ve kapıyı açarak odasına geçti. Rüveyda üzerine pijamalarını giydi. Yatağına uzandı ve bu gün olanları düşündü.  Ve geçmişi düşünmeye çalıştı. Şimdiye kadar hatırlayamadığı hatıraları geçti gözünün önünden. Aslında o da ondan hoşlanıyordu ama bunu söyleyemezdi ona Düğün günü gelmişti artık. Rüveyda çok heyecanlıydı. Gelinliğini giydi. Min Seok'ta damatlığını giymişti. Beraber tuttukları düğün salonuna gittiler. Herşey hazırdı. Nikah zamanı gelmişti. Herşey çok heyecanlıydı. Rüveyda ve Min Seok masaya oturdular ve nikah kıyılmaya başladı. Nikah memuru sorularını sordu her ikiside "Evet!"dedi.  Nikah memuru "Gelini öpebilirsin." dediğinde Min Seok yavaşça Rüveyda'ya yaklaştı. Rüveyda ona "Bende senden hoşlanıyorum" diye fısıldadı. Min Seok ona gülümsedi ve alnına bir öpücük bıraktı Rüveyda'nın.

Rüveyda ve Min Seok ömürleri boyunca çocuklarıyla beraber mutlu mesut yaşadılar.

YAPTIĞIM HAYAL ETLER :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin