Başak 18 yaşındaydı. İdol olmak için SM Şirketinde stajerlik yapıyordu. Başak dansta, şarkı söylemekte çok iyiydi. O yüzden SM Şirketine kabulü çok zor olmamıştı. Başak ne kadar acı çeksede kız kardeşi için bu şirkete bağlı kalmak zorundaydı. Anne ve babası bir kazada ölmüştü. Kız kardeşine kendisi bakıyordu. Kız kardeşi 15 yaşında lise öğrencisiydi. Başak ne olursa olsun SM Şirketinden ünlü olmaya kararlıydı. Başak'ın bulunduğu grup 2 kişilikti. Başak ve Taemin. Taemin 20 yaşındaydı. Gruplarının adı KISS'ti. Bu grup 1 erkek ve 1 kızdan oluşuyordu. Taemin'le pek anlaşamıyorlardı. Çünkü Taemin soğuk, ne yaparsa yapsın haklı olmaya çalışan bir tipti. Başak'ında en nefret ettiği tipte böyle birisiydi. Stajerlik sırasında çift dansları yapmaları gerektiğinde muhteşem bir biçimde birlik oluyorlardı. Dans ederken onlar gerçek sevgili gibi bakıyorlardı birbirlerine ama onlar dans etmeyi bıraktıklarında birbirlerine düşman gibi bakıyorlardı. Bu bakışlar SM Şikretinin başkanının gözünden kaçmamıştı. Bir gün başkan onları odasına çağırdı. Onlara "Sizin çıkışınız yaklaşıyor biliyorsunuz. Siz bir çift olarak çıkış yapacaksınız. O yüzden şimdiden alışın. Siz sevgili olucaksınız." dedi. Başak "Başkanım-" sözünü Taemin kesti. "Siz bilirsiniz." dedi ve Başak'ın kolundan tutarak dışarıya çıkardı. Başak sinirlenmişti. Elini kolunda çekmesi için ona göz işareti yaptı. Taemin ona "Beni takip et." dedi kibirlenerek. Taemin çalışma odasına girdi. Başak onu oflayıp puflayarak takip ediyordu. Taemin'in arkasında o da içeriye girdi. Taemin birden onu duvara sıkıştırdı. Elini duvara koydu. Başak "Ne yapıyorsun?" diye sordu. Taemin "Çıkışımıza en fazla 5 ay var. Birbirimize alışmak zorundayız. Yani diyorum ki ÇIKALIM." dedi. Başak "Anlamadım. Neden çıkacakmışız? Rol yapmamız yeterli değil mi?Hem birbirimize karşı duygularımızda yok." dedi. Taemin Başak'ın biraz daha üzerine doğru gitti. Başak'ın kalp atışını duyuyordu resmen. Taemin "Ama ben seni seviyorum." dedi. Başak çok şaşırmıştı. O anda dili tutulmuş ne diyeceğini şaşırmıştı. Taemin'i hafifçe ittirdi ve "Hadi çalışalım." dedi. Gidip müziği açtı. Dans etmeye başladılar. Başak'ın kalbi deli gibi atıyordu. Taemin mutlaka anlamıştır onu sevdiğini. Dans ederken Başak'ın ayağı takıldı ve yere düştü. Taemin o sırada dengesini kaybedip Başak'ın üzerine düştü. Başak o heyecanla "Bende seni seviyorum." dedi. Ağzından kaçırdığı kelime için içinden kendine küfür ediyordu. Taemin gülümsedi. Ayağa kalktı ve Başak'ın elinden tutarak onu kaldırdı. Başak ilk defa Taemin'in gülümsediğini görüyordu. Başak onu öyle görünce "Çok tatlısın." dedi. Ve kıpkırmızı oldu. Taemin onun saçlarını okşadı ve "Sende!" dedi ve ona sarıldı. 5 geçmişti bile. Artık çıkış yapma zamanı gelmişti. Video klipleri, dansları, şarkıları herşey tam olarak hazırdı. Konser için hazırlık yapmaya başladılar. Konser zamanı gelmişti. Sahneye çıktılar. Bazı yanlışlıklar yaptılar ama onlar hemen yanlışlarını düzeltmeye çalıştılar. Seyirciler çok memnun kalmıştı. Sahneden inmeden önce seyircileri selamladılar. Sahneden indikten sona Taemin Başak'a sarıldı ve "Seni hep sevicem." dedi ve onu öptü...
En mutlu anlarını böyle yaşamışlardı. Gün geçtikçe ünleniyorlardı. Dünya çapında sevilen bir grup olmuşlardı. Hepsi SEVGİLERİNİN sayesindeydi.