BUKET'İN HAYAL ETİ :D

56 4 0
                                    

2. BÖLÜM

BUKET'İN AĞZINDAN

Herkes oturmuş duruyordu. Önlerinde bira türü şeyler vardı. Kai ayağa kalktı ve beni Kris'in yanına oturttu. Kai elime bira verdi ve "Hadi kutlama yapıyoruz." dedi. Herkes eline birayı aldı ve havaya kaldırdı. Ben de onlara uydum. Hepsi birlikte "Her zaman beraber olalım. We are one!" diye bağırdılar ve birayı içmeye başladılar.

Ben sadece elimde tutuyordum. Bunu fark eden Suho "Daha önce hiç içmedin mi?" diye sordu. Ben de başımı onaylar şekilde salladım. Herkes bana baktı ve "Sadece bir sefer içebilir misin peki bu gün için?" diye bana. masum masum baktılar. Bende dayanamayıp birayı kafama diktim.

1 tane içtim sonra 2 tane sonra önümde 10 tane boş bira kutusu oldu. Kendimi kaybettim o yüzden hiç bir şey hatırlamıyorum. Gözlerimi açtığımda dudaklarıma yaklaşan Kris'i fark ettim..

Kris gittikçe dudaklarıma yaklaşıyordu.. Tam öpecekken ellerimle onu durdurdum ve "1 dakika.." dedim. Kris bana baktı ve "Ne oldu??" diye sordu. Ayağa kalktım ve "5 dakika sonra gelicem." dedim ve ağzımı tutarak banyoya koştum. Banyonun kapısını kilitledim ve klozetin kapağını kaldırarak kusmaya başladım.

5 dakika boyunca kusmuştum. En sonunda öğürmemde bitince ayağa kalktım ve tutunarak lavobonun başına geçtim. Ağzımı çalkaladım ve aynaya bakmaya başladım. Aynı zamanda da elimdeki toka ile saçımı topluyordum. Bir anda bu gün olanları hatırlamaya başladım.

FLASHBACK , 30 DAKİKA ÖNCE

Elimdeki son birayı içtim ve üyelere bakmaya başladım. Herkes olduğu yere yığılmıştı. Tek içmeye devam eden Kris'ti. Kris'e baktım ve "Kris Oppa..." dedim. Kris bana doğru döndü ve "Hı??" dedi. Ben ise sarhoşluğun etkisiyle daha önce düşündüklerimi söylemeye başlamıştım.

"Oppa *hıçkırır* çok coolsun.. Normalde de böyle misin?? Yoksa sadece stilini belirlemeye mi çalışıyorsun??" diye sordum. Kris yanaklarımdan tuttu ve "Sadece stilim.." dedi. Ben de onun ellerini yanaklarımdan çektim ve "Ne yapıyorsun??" diye sordum sakince. Kris güldü ve "Sadece ne kadar çirkinsin onu kontrol ediyorum." dedi. Bu sözü beni sinir etmişti. Ne çirkinlik mi???

Kris'in gözlerinin içine baktım ve "Oppa senin de pek yakışıklı olduğun söylenemez." dedim ve bende onu yanaklarından tuttum. Oppa bana gülmeye başladı ve benim de daha da fazla sinirime dokunmaya başlamıştı. "Ne gülüyorsun??" diye sordum. O da yanaklarındaki elimi çekerek  "Güzelliğine." dedi ve öpmek için dudaklarıma yaklaşmaya başladı...  Gittikçe yaklaşıyordu...

FLASHBACK SONU:

Aklım sonunda yerine gelmişti ama herşeyi ben başlattığım için acayip utanmıştım.. Yanaklarım kızarmaya başlıyordu.. Çeşmeyi açtım ve yüzümü yıkamaya başladım. O sırada kapı çaldı. Ben "1 dakika." dedim ve çeşmeyi kapadım. Kapının kilidini açtığım anda karşımda gördüğüm kişi yüzünden yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Karşımdaki kişi Kris'ti.

Yüzümü Kris'ten saklamaya çalışıyordum. Kris bana güldü ve "Kızarmış yüzün ile birlikte önümden çekilir misin?" dedi. Bende 3 adım yana doğru kaydım ve salona gittim. Salondaki herkes hala yatıyordu. Her yer bira şişesi ve atıştırmalık paketleri ile doluydu.

Mutfağa gittim ve ilk önce mutfaktaki bulaşıkları yıkamaya başladım. Mutfağı temizledikten sonra çekmecelere bakarak bulduğum çöp torbasını aldığım gibi salona gittim. Yerde yatan üyelere dikkat ederek tek tek bütün şişeleri ve paketleri topladım.

Bütün yayıntıları topladıktan sonra yanıma Kris geldi. Kris'i gördüğüm anda kızarmamak için bakışlarımı başka yöne doğrulttum. Kris etrafa baktı ve "Neden etrafı temizledin ki??" diye sordu. Ben de cevap vermedim ve bakış açımdaki Suho'nun yanına gittim.

Suho'nun yanına gidince yanına çömeldim ve hafif sesli bir şekilde "Oppaaaa!" diye seslendim. Ben seslenir seslenmez Suho gözlerini açtı ve başını tutarak "Bana ne oldu??" diye sordu. Suho'nun kolundan tutarak onu kaldırdım. "Oppa odana çık burda yatma." dedim ve Kris'e doğru döndüm "Kris Oppa.. Suho Oppa'ya yardım et." dedim ve Suho Oppa'nın kolundan çıktım.

Kris isteksizce Suho Oppa'yı tuttu ve odasına götürdü. Ben de tek tek diğer üyeleri kaldırmaya başlamıştım. Her kaldırdığım üyeyi Kris'e veriyordum ve bir diğer üyeyi kaldırmaya gidiyordum. En sonunda salon boşalmıştı. Kris son olarak Kai'yi götürdü ve yanıma geldi. Kris yanıma gelince bana bakmaya başladı ve "Yaahh!! Beni taksimi zannettin??!!" diye sordu. Ben hiç cevap vermedim ve konuyu değiştirerek "Oppa temizlik malzemeleri nerede??" diye sordum. Kris bana baktı ve "Konuyu mu değiştiriyorsun?" diye sordu ve beni temizlik malzemelerinin olduğu yere götürdü. Götürdüğü yer küçük bir odaydı. Oda da çamaşır makinesi, kirli çamaşırlar, elektrik süpürgesi, çeşitli temizlik malzemeleri vardı.

Kris hala yanımda duruyordu. Kris'e döndüm ve "Oppa bu saatte çamaşır makinesini çalıştırırsam sorun olur mu?" diye sordum. Kris bana baktı ve "Sorun değil ama bizim kıyafetlerimize mi dokunacaksın??" diye sordu utangaç bir ses ile. Kris'e baktım ve gülümsedim. "Oppa biz artık aileyiz unuttun mu??" diye sordum ve t-shirtümün kollarını kıvırdım.

Çamaşırların başına geçtim ve tek tek renkli, beyaz olarak ayırmaya başladım. Kris hala başımda duruyordu. Kris'e doğru baktım ve "Tepemde dikilmeye devam edicek misin?? Gidip uyusana!" dedim. Kris hiç bir şey demeden yanıma çömeldi. Yaklaşarak yanağımı öptü. Ayağa kalktı, "İlk günden kendini zorlama." dedi ve gülümsedi.

Çok şaşırmıştım. Kris'e doğru baktım ve hafifçe yanaklarım kızarmaya başlamıştı. Kris bana "Neden kızardın?? Unuttun mu biz aileyiz. Hadi iyi geceler." dedi ve gitti.

Benim ona söylediğim şeyi tam utandığım zaman söylemek zorunda mıydı ki?? Off rezil oldum... Şimdi nasıl odama giricem ben??!!! Anne lütfen bana yardımcı ol.. Ben bu 12 erkek ile ne yapıcam? Özellikle de Bay Cool ile....

YAPTIĞIM HAYAL ETLER :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin