Hana

7 0 0
                                    

Aku kim taehyung
Umur:21
Pekerjaan: ceo syarikat kim holding..

Aku sebagai pewaris kepada kim holding untuk menggantikan appaku di syarikat itu...

30/12/2017
Hari sabtu
Bertempat: kim holding di seoul..

Aku pun melangkahkan kakiku ke pejabat appaku. .
Hatyku sangat happy sebab dapat menggantikan appaku maklumla anak kesayangan
Appa dan omma..

Back to story...

Aku pun masuk ke dalam bilikku untuk membuat persiapan untuk hari pertama aku masuk kerja..

Selepas beberapa minit aku dalam pejabat aku.aku pun pergi keluar untuk berkenalan dengan staff staff aku...
Aku pun disambut dengan meriah dengan kehadiranku yang kacak bergaya serta cute( kata author hahhaha)

staff staffku pun mula memperkenalkan diri masing masing dan tunduk 90 darjah....
Aku pun menunduk 90 darjah dan aku tersenyum petak mencairkan seluruh staff staff perempuan..
Aku jenisnya xsombong malah sangat peramah dengan staff staff bawahanku...

Aku terasa pelik sebab ada yang kurang dalam pejabat aku pun bertanya kepada staffku...emmm boleh saya tahu mana p.a saya.
Staff: emm x silap saya p.a kepada tuan kim ( appa tae) dah lame berhenti...
Aku,ooooo, emm xpela nanti tolong buat notis untuk jawatan kerja untuk jadi p.a kepada boss awak semua yang handsome kata aku sambil ketawa kecil. Staff staffku pun turut senyum kepadaku..
Emmm,jangam lupe buat notis tu ye..
Yamja n yeoja...

Lagi satu saya nak p.a saya tu yeoja, ye
Xkn saya yang handsome ni nak ade p.a laki kot..

Aaa lagi satu saya xnak kamu semua panggil saya tuan ke,encik ke,boss ke saya xnak semua tu. Kamu semua kene panggil saya kim taehyung/ awak okey. ...
Saya nak masuk bilik saya dan buatkan saya secawan hot chocolate...
SKIP....SKIP...SKIP...

PUNYE SKIP..

dah seminggu.aku.bekerja di kim holding..tapi dah seminggu aku buat kerja tanpa p.a..

Tukk....tukkk.tukkk

Pintu bilikku diketuk
Emmm,masukla kataku
Staff: emm, kim taehyung ni ade p.a kim yang baru kami lantik...dan die akan masuk kerja mulai hari ini boleh ke?
Aku: ohh boleh je sebab pening kalau xde p.a ni macam serabut kepala.otak ni kata aku...dengan keadaan yang sangat serabut....
Awak boleh pergi dan suruh p.a saya masuk ke dalam bilik saya...
Kedengaran bunyi kasut.
Tak..tak
Takk

Selamat sejahtera tuan kim taehyung...
Emmm,awak boleh duduk...
P.a: tq tuan...
Aku: ehhh dalam syarikat ni ade law die tau
P.a: ape die....
Aku: lawnye adalah x.susah pon nak buat
        1.awak kene panggil saya kim taehyung bknnya boss ataupon apa apa yang panggilan berpangkat. Kalau nak cakap nama yang berpangkat ketika ade orang luar yang datang ke syarikat kite ehhh...
Paham..
P.a: pa..paham kim tahyung..
Aku: aaa,lupe pulak nk tanye apa nama awak...
P.a: nama saya yuju...
Aku: hahaha sedap nama. Emm awak boleh keluar dan pergi ke tempat staff staff untuk mengetahui tentang syarikat ni...
Yuju: baik,kim taehyung....

YUJU POV

emmm,boss aku ni sporting,peramah,baik dan suke wat lawak keret die tu.dari segi lain die tinggi,handsome,cute...tapi okeyla die tu sebab die nak kite panggil die tu dgn nama die bknnye boss...kirenye die tu nak kita anggap yg die ni setaraf dengan kitela...end pov..

Hari 5 yuju bekerja dengan aku..aku tengok jalan kerja die  ni okey...lagi satu die ni cantikkkk oooo.meleleh air liur aku tengok die ni dah la seksi...haddoii tahan nafsu ni taeee...yela mana xnye pakai skirt atas peha pergi tempat kerja..oopss.sorry ye tae x byuntae ye cume ade sikitla hehhe....

Bersambung.....

My lovely handsome boy...Where stories live. Discover now