Two...

6 0 0
                                    

Wooo seksi kot...

Aku suruh die buat kerja dalam bilik aku sebab aku ni jenis pelupa sampai makan pon boleh lupe...

Aaa yuju awak ada nampak x fail fail saya...yang tentang projek bangunan memperbesarkan BIG HIT....

Saya lupe saya letak kat mana...awak tolong carikan boleh..emmm boleh jap ye saya cari kata yuju...
Rupa rupanya fail tu ade kat bawah meja hehehe..
Aaa kim taehyung boleh tepi sikit x..
Nape tanye aku...sebab fail tu ade kat bawah kaki kim taehyung...yuju pon ambilkan fail tu yang dibawah meja dengan menunggekkan badannya untuk mengambil fail iti..dengan memakai skirt pendek....
Jantung aku mula berdebar
Dagg...diggg....daggg.digggg..
Aku terus keluar dari bilik untuk mengelakkan mata aku ni daripada ternampak bende yang x sepatutnya...
Sampai aku terjatuh semasa aku pecut keluar dari bilik aku....semua staff.aku tengok aku yang jatuhhh..
Aku pon buatla senyuman petak aku untuk mengelakkan staff aku menanyakan soalan....
Selepas itu aku bangun dan masuk ke dalam bilik aku semula untuk menyiapkan kerja aku...
tae awak kenapa lari daripada saya...saya ada buat salah ke..ehhh xde awak xde salah pon cu..cume...aw..awaak kene pakai pakaian yang sopan si...sikit...
Saye tadi de..dekat blakang awak dan sa.sa.saya nam..nampak awaak....punyy...punye... SKIP..
Muke yuju mula blushing selepas dengar penjelasan daripada aku...sebenarnya aku pon sama blushing sebab first time bende ni jadi kat aku.  ..tapi aku xlah innoccent macam jeon jungkook...
Awak boleh duduk kat tempat awak harini awak duduk je. .rehatla...saya pon nak rehat...

Keesokkannya...

Aku turun tangga dan breakfeast dengan appa dan ommaku yanh tersayang....
Selepas tu aku pergi ke office dengan menaiki kereta bmw je....semasa aku drive aku nampak yuju berjalan kaki untuk ke officeku setahuku office aku jauh xkanla die jalan kaki sampai office...aku pergi ke tempat yuju die
Dan berhentikan keretaku sambil memanggil yuju
yuju!!!yuju!!! ...aku terus pergi ketempat die dan memberikan die baju yang sweater sebab die x pakai pakaian yang tebal...lalu aku menyarongkan sweater aku kat badannya....yuju terkejut dengan kehadiranku....
Aku cakap dengan die awak memang hari hari macam ni ke...
Iye saya jalan kaki untuk pergi ke office tae...kata yuju..
Ooo...saya nak mulai harini awak tumpang saya pergi dan balik ke tempat kerja.
Tau.......
Awak tunggu kejap ye...
Aku berlari anak untuk pergi ke kedai coffe berdekatan untuk membeli hot chocolate untuk aku dan yuju...setelah aku beli.aku terus kembali dan memberikan hot chocolate kepada yuju lalu memegang tangannya tanpa aku sedari...yuju dan aku terus pergi ke office.....Dalam 15 minit aku dan yuju tiba di office....

Aku dan yuju terus.masuk ke office untuk
Memulakan kerja masing masing....
Yuju masih tekun membuat kerja kerjanya.
Dan aku rasa malas...aku pon tidur di atas kertas kerja aku. Aku tidur dengan lena sampai aku x sedar yang dah nak dekat lunch...aku terus bangun pergi cuci muka dan ambil barang untuk pergi lunch tetapi aku melihat yuju masih membuat kerjanya...
Aku pergi ke tempatnya dan memandang kearah matanya dengan tajam dalam jarak dekat lagi 1cm aku boleh mencium die cume aku risau yang die ni dah berpunye..
Sejak.yuju masuk ke dalam bilik aku untuk kali yang pertama aku dah falling in love cume aku ni jenis takut nak sentuh anak oranh lebih lebih....
Back to.story...
....
....
.....

Aku mendekatkan wajah cuteku ke wajahnya yang menawan lalu aku menolak dahinya menggunakan jari telunjukku...kepalanya terus bersandar di dinding...aku bertanya kepada yuju..jom pergi lunch saya dah lapar...
Emmm saya okey je,jomm pergi lunch kata yuju....dengan nada yang gembira....

Keadaan sebenar....

Aku dan yuju ni baru kenal tapi perangai kami macam dah lama sangat kenal selalu bergaduh tapi gaduh manja manja la.....endddddd

Kami telah sampai ke kedai makanan yang dicadangkan oleh yuju.....yang kuat makan ni...
Kami masuk ke kedai makanan malaysia...
Waaaa, aku baru kali pertama makan dekat sini...
Aku cume ikut je apa yang yuju pesan sebab aku xtau apapun tentang makanan dekat sini..kami memilih meja di tepi dinding....makanan pun telah sampai.aku baru nak gaulkan makanan aku( nasi kerabu) tupp tuppp aku usya yuju dah makan separuh pinggan....aku pun ambil sudu lalu mengetuk.kepala.yuju dengan manja...yaaaa....awak makan ke melantak..suke haty sayala saya lapar dengan makanan yang penuh dalam mulutnya....yuju mengambil chopstick lalu memegang dengan kedua belah tangannya dan mencucuk chopsticknya ke pipi taehyung dan pusing pusingkan chopsticknya

Bersambung......

My lovely handsome boy...Where stories live. Discover now