Happy

6 0 0
                                    

Kim taehyung pov..

Aku sudah sampai ke rumah aku. Aku terus naik ke bilik aku dan mandi membersihkan diri selepas tu aku pergi turun makan makanan ringan untuk alas perutku...
Selepas makan aku naik balik ke bilik aku dan menyelesaikan kerja aku yang aku kena hantar ke syarikat XXXXXXXX....
selepas semua sudah selesai.aku baring dan aku mengingatkan apa yang aku buat dekat yuju...
Hahah xtaula macam hati aku ni bahagia sangat bila bersama dengan yuju....aku terasa kami ni couple tanpa status. ..hahahaha. .skip..nak tido harap dapat mimpi yang indah bersama yeoja yuju (# bukan bejuku) .

Keesokkannya,aku bersiap sedia untuk menempuh liku liku dan part part yang indah bersama orang yang aku sayang...hehehehehehe...

Aku bergegas ke rumah yuju untuk pergi menuju ke office dengan orang tersayang. ..
Aku pun tiba di rumah yuju...
Aku memnggil yuju...yuju!!!! yuju !!!!
yuju pun menyaut. ..yaaaaa sekejap saya nak pakai kasut kejap...aku menunggu yuju lama. Aku terus pergi ke arah yuju dan terus mendukung dia mengambil kasutnya masuk ke dalam keretaku....

FLASHBACK.....

sebelum masuk ke dalam kereta aku mendukung yuju ke depan kereta dan meletakkan badannya ke atas keretaku dan aku pelahan lahan naik ke atas badan die sambil pandang antara satu sama lain....

Aku mencium dia dan pergi ke telinganya. Aku berbisik kepada yuju SARANGHAE/ I LOVE YOU..
Yuju pun membalas ciumanku dan membalas kata kataku dengan jawapan SARANGHAE/ I LOVE YOU TOO...
ENDING IS END....HHHAHAAHAHA SIAK GILE..

SKIP...SKIPP.SKIP

sampai pun ke office seperti mulakan hidup baru kerana cintaku dibalas. ...aku dan yuju pun masuk ke bilik aku untuk memulakan ruting seprti biasa...

Semasa masuk ke bilik aku.aku kunci pintu supaya tiada yang masuk secara melulu...yuju sedang mencari fail aku pelahan lahan memeluk pingganya dan mencium pipinya.
Yuju pun meletakkan semula fail di atas rak lalu memusingkan badannya dan memeluk leherku dengan tangan nya yang lembut membuatkan aku bertambah sayang....aku memeluk yuju dengan lebih erat yuju xpernah menolak dengan pelukan aku....
Aku dan yuju baru nak bercium.....

Tukkk.tukkkk.....tukkk.....
Pintu bilikku diketuk aku dan yuju pergi ke meja masing masing.aku suruh yuju membuka pintu tadi..rupa rupanya jeon jungkook dengan muke innoccent die tu...
Jk: kenapa kunci pintu penat tau orang nak masuk..
Aku ehhh mana ade kunci tu mesti terkunci tu...hjejehehe bukan susah nak tipu budak ni...
Mmm nak ape datang sini...kookie..
Jk: aaaa,ni fail fail dari BIG HIT dan jomla kite pergi lunch sama.sama...
Emmmmm,bolehla tapi aku nak bawak p.a aku boleh...
Jk: boleh xde masalah kalau nak bawak satu office ni pun xpe...aku xkesah......

Ni bukan kita bertiga je ehhh harini kita ada meeting ye dengan
....jimin
.....j hope
.....rap monster
.......suga
.........jin

Sebagai wakil daripada syarikat
XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX

untuk projek BIG HIT kami dah booking nak meeting dekat restoran mana...

Beeesaaammmbbunnnggg.....
....
........

My lovely handsome boy...Where stories live. Discover now