Selepas berbincang kamin akan sampai ke restoran western food di xxxxx pada pukul 9 untuk membincangkan tentang syarikat BIG HIT. .
Pukul 8 aku sampai di rumah yeochin ku untuk mengambil die pergi ke restoran dimana kami akan mulakan meeting kami. ...
Setelah yuju membuka pintu rumah aku telah memberikan sejambak bunga dan sekotak biskut yang diberikan olek jungkookies...
Aku merasakan yang aku dan yuju pergi candle light dinner tapi hakikatnya pergi meeting je pun bukannya apa sangat pun....
Setelah berkurun lamanya tunggu yuju bersiap akhirnya dia siap juga...kami pun beredar dari rumah yuju untuk ke tempat yang dituju....setelah kami sampai jk,jh,jm,jn,rm sudah berjanggut menunggu kami berdua....makanan semua telah dipesan...kami pun mulakan perbincangan kami...tetapi ramai yang tidak fokus dengan perbincanganb ini kerana memerhatikan gerak geri yuju dan mereka ni adalah golongan BYUNTAE..HANYA AKU DAN JK SAJA YANG FOKUS
tapi yang lain mengancam keselamatan yeochin aku...
Heeeee panasnye...ehem ehemehem semua paham apa yang kita bincangkan tadi.... Kami pun mula menjamu selera. Selepas semuanya selesai kami memutuskan untuk membuat satu syarikat iaitu BTS HOLDING...semua ahli bts berbubar yang hanya tinggal aku yuju sahaja yang masih di restoran...kami putuskan untuk pergi dari situ...hari semakin lewat...apa kata kita jalan jalan makan angin nak x kata aku...
Nak nak kata yuju dengan gembira... Ohhh ya jom saya nak tunjukkan sesuatu tempat.....sampai juga akhirnya. ..
Emmmm, ape ni kite dekat pantai...?? eehh xlah kite dekat logi cantekn logi ni hahahahahaha...
Emmmm,cantek tapi kenapa bawa saya kesini??
Sebenarnya saya ade hasrat dekat my yeochin..
Ape die my yeoja.....maafla kalau bahasa orang puteh yeoja ni kureng cikit....
Xpe teruskanla kata yuju....
IN WANT YOU
I LOVE YOU
YOU ADALAH FIRST LOVE
SAYA NAK AWAK JADI WIFE SAYA...YUJU POV
WOOOO gile xnk (dalam hati)
Yuju hanya tersenyum maluKalau awak.senyap tu tandanya SETUJU!!!!
aku pun mengeluarkan sebentuk cicin yang ku belikan untuk.melamar yuju....aku pun menyarongkan cicin itu ke jarinya...aku mencium,memeluknya dengan erat seeratnya...tq sebab sudi terima saya...Kookie pov.
Yaaaa, oh my kookies
Kookie pengsan melihat mereka berdua..
( Habis otak kookie dicemari air logi yang kotor pada mulanya air sungai yang jernih)FLASHBACK
ketika mereka berdua masuk ke dalam kereta.kookie nampak mereka pergi ke suatu tempat yang sama kookie tuju untuk membeli kookies tapi lain pulak kookie ni pergi ikut diorang memang dicemari AIR LOGI TAHAP PLUSS. ..
THE ENDDDDDDDD....
EMMM
MAAFLA NI CUME SHORT STORY JEOK MUNGKIN KLO ADE IDEA MUNGKIN BOLEH BUAT CITE PNJNG CIKIT
GOOD LUCK....
YOU ARE READING
My lovely handsome boy...
FanfictionHANYA SEKADAR CERITA YANG INGIN MENGHIBURKAN HATI SETIAP PEMBACA.....