1. Wash it out!

403 31 0
                                    

Zacznijmy od pierwszego, podstawowego błędu popełnianego przez połowę populacji.
Twarz należy myć dwa razy, rano oraz wieczorem.
Przed nałożeniem makijażu należy ją oczyścić tak samo dokładnie, jak robimy to każdego dnia wieczorem.

Co więcej twarz powinno się  oczyszczać dwukrotnie.
Oznacza to, że myjemy buzię dwa razy.
Pozwoli nam to mieć pewność, że na pewno dokładnie oczyściliśmy twarz, zarówno po całym dniu, jak i po nocy, podczas której nasze pory pokryte były tłustą emulsją kremu nawilżającego. 

Następny etap, jaki będzie cię obowiązywał, jeśli chcesz mieć młodą i sprężystą skórę wolną od bakterii, jakie kryją się pod jej powłoką, zależy od pory dnia, roku, a także PH produktu i rodzaju twojej cery.

Witaj w moim świecie! W owym poradniku, podobnie jak w poprzednim, dotyczącym zdrowej utraty kilogramów, na podstawie wiedzy, a także własnych doświadczeń postaram się wpoić ci koreańską rutynę oczyszczania i regeneracji cery.
W każdym rozdziale znajdziesz informacje poświęcone danemu problemowi cery, od ruchu z jakim powinnaś umyć twarz i wklepać emulsję w kremie, po makijaż, jaki nie pozwoli twojej skórze na szybsze postarzenie się przez czynniki zewnętrzne.

To prostsze, niż ci się wydaje!
To co, zaczynamy?

Przepraszam jedną z kochanych osóbek, która właściwie zmotywowała mnie do rozpoczęcia pisania tego poradnika i chciałabym cię przeprosić właśnie za to, z jakim opóźnieniem publikuję pierwszy rozdział.
Mam jednak nadzieję że spodoba wam się nowy poradnik! 💞 Fighting

Azjatycki kanon piękna [Korean Beauty]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz