2. Wae?*

362 25 6
                                    

* Wae? -> koreański odpowiednik słowa "Dlaczego?" w pełnej nazwie "Waeyo?" ~ Podkoloryzujmy trochę nasz język!

Dlaczego warto dbać o cerę?

Skóra to największy organ naszego ciała. Twarz jest zaś najbardziej narażonym jej elementem na czynniki zewnętrzne.

Nasza skóra ma wiele funkcji, należą do niej, między innymi termoregulacja organizmu, zabezpieczenie przed odwodnieniem, ochrona przed urazami i czynnikami biologicznymi, a także magazynowanie energii w tkance tłuszczowej i podskórnej.

Jak widzimy jest niezmiernie ważna i potrzebna w życiu, dlatego dzięki bogu ma zdolność regeneracji. Jednakże, aby przebiegała ona sprawnie i bez komplikacji należy o nią dbać i stosować odpowiednie substancje.

DOBRZE ZADBANA SKÓRA = DOBRE SAMOPOCZUCIE PSYCHICZNE

Mam nadzieję, że większość z was nie ma wątpliwości, iż dbanie o cerę, jest jednym z najważniejszych życiowych zadań.
Tak samo, jak stałe zęby rosną ci raz na całe życie, tak twoja skóra, pomimo zdolności regeneracji, jest tylko jedna.

W Korei pielęgnacja cery jest wręcz częścią kultury. Kraje dalekiego wschodu mają we krwi dbanie o buzię, co prawda wpływa też na to dieta, ale uwierz, można osiągnąć wspaniały efekt i bez niej.

Wygląd twojej skóry zależy w dużej mierze od tego, jak się czujesz, w jaki sposób myślisz.
Przykładowo, stres i nerwy, nie wpłyną korzystnie na działanie twoich komórek, zarówno jak nie wpłyną dobrze na twój stan ducha.

Tak jak, aby przyrządzić coś zdrowego i pysznego na popołudniowy lunch, tak dbanie o cerę wymaga od nas zarówno czasu, pieniędzy, jak i praktyki.

Dbając o swoją skórę dbasz o siebie. Jest to także doskonała oznaka postrzegana przez ludzi, z którymi zupełnie nie masz do czynienia. Osoba, która dba o swój wygląd nie oznacza w cale, że jest próżna i zadufana w sobie, wręcz przeciwnie wskazuje to na motywację i radość z życia.

Punkt pierwszy, staraj się myśleć pozytywnie.
Wiadomo, życie na każdym kroku zaskakuje nas, spotykają nas momenty smutku, bezsilności, ale także radości i euforii.

Wszystko to wpływa na naszą skórę.

Nastaw się na pozytywne jutro, motywuj się nowymi czynnikami. Zmieniłaś już swoje poglądy?

Dalej!

To nie takie trudne, a daje na prawdę dużo!

Azjatycki kanon piękna [Korean Beauty]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz