"Güçlenin! Bu dünyada zayıf olanlar ölecek! "
Kimmiş
Kısır bir savaş alanı.
Bir adamın ölmeden önce son sözleri. Bu kelimeleri dinledikten sonra bütün vücudum titredi. Adamın adını hatırlayamadım ama o tükenmiş kelimeleri hâlâ canlı bir bellekti.
13 yaşında.
Savaş meydanına atıldıktan sonra, yalnızca yaşamak istedim.Benim genç olduğum düşmanların umrunda değildi. Şansları olsaydı boğazımı keseceklerdi.
Bu yüzden daha umutsuzdum. Sadece hayatımı korumayı düşündüm. Geride bıraktığım silahları cesetlerin yanına taşıdım ve kendimi disipline ettim.
Bir hendekte savaşları izledim. Savaş meydanında hayatta kalmak ve izole edilmiş düşmanların etini çiğnemek için ölüyü oynamak.
İblis Dünyası gibi kaba bir yerde yalnız yaşayan genç bir şeytan. İblis Dünyası her zaman savaş halindeydi bu yüzden daima savaş alanının merkezindeydim
Zaman Geçti.
Vizyonum genişletildi ve adımlarım daha hızlı oldu. Baktığım dağ gibi adamlardan biri gibi, artık zayıf değildim.
Çoğu iblis benimle eşleşmedi. Bunun yerine benden kaçmaya başladılar. Savaş alanında çok sayıda düşmanın boğazını kestim.
Böylece Kontun koltuğuna tırmandım.
Asalet. Onlar piramidin tepesinde hüküm süren mutlak varlıklardı.
Hiçbir zevk hissi hissetmedim. İblis Dünyası güçlüler içindi. Tüm güçlü iblislerin bu pozisyonda hakkı vardı. Güçlü bir kişinin bu koltuğu işgal etmesi doğaldır.
'Daha güçlü!'
Bu beni tatmin etmek için yeterli değildi.
Yetersiz. Susamıştım.
İblis Dünyasının 12 Dükü ve 4 Büyük Dükü. Onlar benim gerçek hedeflerimdi.
Ve eğer düştüyse ... boş şeytan koltuğuna oturabilirim. Rüyam o koltuğa oturup gülmekti, kimse bana itaatsizlik edemezken.
Zamanla, Şeytanın Dünyasında oldukça ünlü oldum. Bir güç merkezi olarak bir isim yaptım.
Benim güvenim ve kibrim büyümüştü.
Başka bir gökyüzü olduğunu fark ettim. İblis Dünyasının 4 Büyük Düküne meydan okudum.
Fakat gerçekten çok güçlülerdi. İlk kez, orada ne büyük bir fark olduğunu anladım.
Savaşı kaybettikten sonra gözlerinden kaçtım. Bu yüzden vücudumu uzak bir bölgede sakladım.
"Sen Randalph mısın?"
Kasvetli bir toprak. Yaşam belirtileri görülemeyen bir yerdi. Biri burada günlerce buraya gelmişti.
Konuştuğum adamın düşmanıydım. Adam güldü.
"Ben şeytan Death Bringer'ım." (Ölüm Yağdıran)
"..."
Kelimeler için kayboldum. Hiç şeytanlarla tanışmadım ama Death Bringer adını duymuştum.
"Randalph. Randalph Brigsiel. Sana bir şans vereceğim. Şeytan olmanın son şansı! "
"Sen delisin."
Acımasızca tükürdüm. Kendi kendini ilan eden şeytan kendini tartışıyordu. Geçen bir köpek bile gülerdi. Ama bu onun devam etmesini durdurmadı.
"Şu andan itibaren, bu dünyadaki yıkımın yarattığı bir oyundayım. Daha çok toprak, daha fazla insan yok edildi! Sonuçlara bağlı olarak, bir şeytan haline gelebilirsin. Eğer İblis Dünyasında en güçlü olanınız olursanız o muhteşem konumu alırsınız. "
Şeytan!
Tükürüğümü yutmak zorunda kaldım. Ne tatlı bir kelime. Oyunu tamamen anlamadım ama bir kelime tamamen dikkatimi çekti.
Başarısız olabilirdim, ama yine de rüyamı kaybetmemiştim. Büyük Düke bir kez daha meydan okumak için eğitime devam ettim.
"Elbette reddetme fırsatınız da var."
Adam, alayla dolu bir gülümsemeyle bana baktı.
"Bu sinir bozucu şeyi sormalıyım. Şimdi, ne yapacaksın? Şaşkınlık bir şeytan olmak istiyorsan. Öte yandan, başını sallarsan ben de yok olacağım. "
Adam kafamın başına baktı.
Gözlerinde bir cesaret göremedim. Gözleri bana kalmıştı, bedenim çıplak olarak soyulmuş gibi hissettim. Tüm vücudum bir Leviathan'ın debriyajlarında olduğu gibi hareket edemedim.
(!)
Boş sözcükleri konuşamadım. Büyük Dükten böyle büyük bir varlık duymamıştım. Tek yapabileceğim başımı sallamak. Ve başımı salladığım zaman zihnim yine kolaylaştı.
Evet. Başka seçeneği yoktu. Yani!
* * *
Ben geldiğimde, büyük bir mağarada gibiydim.
Ve sonuç şeytanın olamamış olmasıydı.
Elbette, süreçte bazı şeylerin kesilmesi normaldi. Yenilgiye uğradığım uzun hikayemi okumak gibi bir niyetim yok.
Son savaş, yeryüzünün yıkımı ile sona erdi ve şeytan belirlendi. Sadece İbis Dünyası kurtuldu ve Ariel tahtta yükseldi.
Hayır ... Hayatta olabilirdim, ancak yakında ölebilirim. Kollarımı ve bacaklarımı kaybettim. Sonunda, her şeyi tek başıma çözmeye çalıştım ve çok yaralandı. Yalnız olmanın sınırlarını çok geç fark ettim.
"Bir böcek gibi. Hayatta kalma içgüdüsü, çoğu şeytanı aşıyor. "
Büyük Dük Ariel nefret dolu gözlerle bana anlatmıştı.
Acımasızca güldüm. Hayatta kalma şansım olsaydı. Daha güçlü olmak için zaman bulurdum. Şimdiye kadar hayatta kalmayı başardım.
Ancak bu bitti gibi görünüyordu. Güçlü hayatta kalma içgüdülerim sadece ölümüme yol açtı.
Buraya kadar mıydı? Sonunda şeytan için bir basamak değil miydim?
Kahretsin. Eğer tekrar fırsat verdiysen. Bana bir şans daha ver!
Tıpkı ölümü karşıladığım gibi. Beyaz bir ışık beni örttü. Bir süre şaşkına döndüm, fakat ışığın kimliğini bilebiliyordum.
Kaybolan tanrıların özü buydu.
Dünya gezegeni iblis yarışması için bir arena haline geldi. Bu yerleri savunan tanrılar vardı.
İnsanlar bilimin hızla gelişmesi nedeniyle onları reddetti ancak kayıp tanrılar onları hala sevdi.
Bana çok uzun bir hikaye anlattılar. Buna cevap vermedim, ama bir şey anlayabiliyordum. Hikâyenin bitmesinden hemen sonra, yeryüzüne geldim ve başını sallayan bir kadın göründü.
Parlak ışığın vücudumun içine tamamen batırdığı an.
-İşletme: İblis Earl (Zindan Ustası) güncellendi.
- Bir Earl'in onuru! 200.000 sterlin ödenecek.
- Korkunç bir mana sayısı yoğunlaştı!
Çok büyük bir güç sınırlandırılıyor.
- Acemi Koruma Süresi (240 gün) uygulanmıştır.
-Yüksek seviyeli bir yaratık, bir zindanın 1. katına rasgele çağrılır.
Bu canlı Acemileri Koruyan Periyot sona erdikten sonra kaybolur.
Dikkatli ol! Rastgele çağrılan yaratık Zindan Ustası komutasını dinlemeyecektir....
Geçmişe güvenle geri dönebildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUNGEON HUNTER (ÇEVİRİ)
AcciónBaşarısız oldum ve tekrar meydan okuyacağım. İkinci hayatımda başarısızlık için yer yok! 72 yeryüzünde görülen zindan ve sahipleri. Ve Uyandırıldı. Ben hepsini yutacak bir avcıyım.