Лиса се опитваше да нареди мислите в главата си докато крачеше през коридорите заедно със Скайлър.Имаше чувството,че главата ѝ ще гръмне.Мислите ѝ викаха една
през друга,надпреварваха се и скачаха една върху друга в опити да намерят мястото си,но все се караха коя къде е и заемаха чужди местенца.Всяка се мислеше за по-важна и се изявяваше.
-Лиса!
Викът на Скайлър изкара Лиса от мислите ѝ и я тя завъртя рязко глава.
-Моля.-Лиса премигна няколко пъти и бутна косата си отзад.
-Питах се как ти е цялото име.Може би нещо изтънчено като ЕлиЗСабет и ти викат ЛиЗСа,но съм го чула грешно,само със С, макар че те извикаха Лиса,а и принсивът ти каза Лиса и...
-Ти май много обичаш да говориш?-прекъсна я Лиса-Името ми е Л-И-С-А,Лиса Демонгод.
-А аз съм Скайлър Ботъм.-русокосата се усмихна.
-Тук сме.-Лиса постави дланта си на сканиращото устройство,което изписука и стъклената врата се плъзна,пропускайки момичетата в стаята за тренировки.Лиса влезе и се запъти към единия край на стаята,връзвайки косата си.Тя хвана една дръжка стърчаща от стената и я издърпа към себе си.Пред нея се отвори рамка с множество етажерки и тя измъкна един черен сгънат гащеризон от там.След това бутна дръжката и цялото приспособление се прибра плавно в стената.
-Ето.-Лиса подаде гащеризона на Скайлър-Това ти е за тренировки.
Момичето тръгна към друга дръжка на стената и издърпа оръжията.От там взе един огромен меч,чието острие светна в черно в момента,в който докосна пръстите ѝ.Лиса го огледа и се усмихна.След това измъкна друг меч,но този беше дълъг и прав,наподобяващ мечовете на рицарите по филмите.Неговото острие също светна.Лиса завъртя своя меч в ръката си и прибра рамката с оръжия в стената.
-Готова ли си?-тя вдигна изпитателно вежди към Скайлър и я огледа.-Отива ти.
Момичето беше нахлузило дрехата и връзваше рошавата ти платинено руса коса на високо,както беше видяла от Лиса.
-Заповядай.-тъмнокосото момиче подаде тънкия меч на Скайлър.
Лиса се усмихна и малкото ѝ бледо личице се озари.
-Сега повтарай каквото ти показвам и ме слушай какво ти говоря.
Лиса изпъна огромното си черно острие напред и погледна меча на Скайлър.
-Синьо.-констатира тя при вида на ярката светло синя светлина блещукаща от меча.
Лиса започна да върти меча си бързо,пронизвайки въздуха,докато следеше Скайлър и започна да говори:
-Трябва да вкараме отпечатъка ти в системата.Всичко е непробиваемо и ръката ти не може да отключи нищо ако е отрязана,така че не се безпокой няма кой да те заплаши с това.В стята ти ще има всичко от което се нуждаеш в точния размер, защото те сканираха в офиса на принсива.
Това включва дрехи за ежедневие и мисии, обувки-ниски и на ток,кожено яке,шал,ръкавици и три шапки-с козирка, бомбе и плетена.Всичко в черно.В банята имаш шампоан,душгел,паста и четка за зъби,както и четка за коса.Всичко останало, което мислиш,че ще ти е нужно можеш да си донесеш или да си купиш от магазините.
Всичко това,Лиса изговори на един дъх докато размахваше меча си и показваше на Скайлър основните неща.
-Достатъчно за днес.-усмихна се тя и пое меча от новодошлата.
-Господи...-едвам изговори Скайлър, задъхана и изпотена.
Лиса прибра оръжията набързо и подкани измореното момиче да се движи по-чевръсто.Скенера мина бързо през дланта на тъмнокосата и тя излезе от стаята с бързи крачки,следвана от Скайлър.Лиса измъкна телефона си и се разрови из него докато вървеше.
-3023.-усмихна се тя и натисна копчето на асансьора пред който беше застанала-Аз съм в 3022.
-3022?-повтори задъхано и неразбирайки Скайлър докато се подпираше на стената в асансьора.
-Апартамент номер 3022.-поясни Лиса.
-Супер.Колко апартамента има тук?
-Около 12 000.
Лиса излезе от асансьора и тръгна напред по коридора.Кецовете ѝ тупаха по металния под,заглушавайки тътренето на краката на Скайлър.Високото ѝ слабо тяло опъваше перфектно материята на черния гащеризон и тъмната ѝ опашка се развяваше зад нея. Друго нещо зад нея беше изнемощялата Скайлър,чиято руса коса падаше свободно върху прегънатите ѝ рамене.
-Намери.Съблазни.Убий.-издекламира Лиса и спря пред една Бяла врата.До нея имаше сканиращо устройство ,на което проблясваше думата "name" в червено.
-Трите златни правила на мисията.Намираш демона,Съблазняваш го,за да го примамиш някъде и го убиваш.Скайлър Ботъм,нали?
-Да.-Скайлър се почеса и надникна през рамото на Лиса. Видя как тя въведе набързо едно "Skyler Bottom" и натисна "enter".Устройството премигна леко и на екрана му се появи зелено очертание на ръка.
-Слагай.-усмихна се Лиса.
-Коя ръка?-попита учудено Скайлър и се замисли коя ще ѝ е по-удобна.
-Първо едната,после другата.-поясни тъмнокосото момиче-Това е дясната.
Скайлър постави ръката си на устройсвото, което примига няколко пъти и на екрана му светна шаблон на лява ръка.
-Прекалено си сериозна Лиса.Трябва да се отпуснеш малко.-отбеляза Скайлър докато сканираше ръката си.
-Ти просто не ме разбираш.Аз съм в първи ловен отряд,Скайлър.Правя много по-несериозни неща по време на мисия.Но няма и как да ме разбереш все още...Твоите вени са пълни с ледена вода,а моята ври.
Скайлър знаеше,че Лиса е права и не оспори казаното.Изведнъж една усмивка плъзна по лицето на тъмнокосата:
-Сега например,можеш да добавиш приятел.Сложи си ръката.
Скайлър се усмихна и сложи ръката си на устройството.В горната част на екрана се изписа с бели букви "Skyler Bottom".
-Сега натискаш тук.
Лиса докосна малко бутонче с надпис "edit friend" и на екрана се показа сканиращ панел.Тя сложи дланта си и отгоре се изписа светкавично "Lisa Demongod".
На екрана се изписа едно "Sure : Yes/No".
Лиса натисна "Yes" и екрана пак се върна на заглавно меню.
-Сега и аз мога да влизам.-усмихна се тя и подкани Скайлър-Хайде влез и си вземи един душ,а после ела при мен.
Лиса се завъртя бързо и опашката ѝ се загатна след нея.
-В какво се забърках.-измърмори Скайлър и сканира ръката си.Вратата ѝ се плъзна и тя влезе вътре.
🌹🖤
От автора🌹🖤:
През цялата глава имах неописуемото желание да напиша Ема вместо Лиса.😂
Прекалено много време с друга главна героиня предполагам...😂
🌹🖤Гласувайте и коментирайте🖤🌹
ESTÁS LEYENDO
Demon Hunters🌹🖤
Fantasía-Направи го да изглежда красиво,но го тренирай да убива... Това беше мотото,по което се възпитаваше Лиса Демонгод. Тъмна коса и черни очи-от това се страхуваха всички демони. 🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤 Сериозният баланс обаче е разклатен от нова...